Ik ga morgen een tocht voorbereiden die ik op 12/04/2008 met een 7-tal noorderburen ga rijden in Malmedy.
Het is een vanalles-wat tocht van approx. 50 Ã 60 km. Er zijn zeer mooie singletrack afdalingen en rustige klimmen. Ook enkele trails van The Mighty Trailjunkies staan op den program.
Het kan natuurlijk ook dat ik (we) verdwaal, maar het grootste deel van het parcours heb ik al gereden en is met zeer goed bevallen.
Zij die interesse mochten hebben, PB me maar of anders zien we elkaar aan de jeugdherberg van Bévercé (vertrek 09.45)
Let wel, ik ga me niet de ziel uit m'n lijf trappen en het is niet echt een XC - tocht.
groeten,
Bart
Malmedy 29/03/2008
Moderator:Beheerders
de afwezigen hadden gelijk. De tocht die ik in gedachten had en gereden heb is super, ware het niet dat er op verdacht veel plaatsen nog verdacht veel (smelt)sneeuw lag. Dit had als gevolg dat er stukken niet te rijden waren. (zeer glad, zwaar,....)
Stukken naaldbos waren gerooid en nog niet opgeruimd waardoor je met heel je hebben en houwen over het slagveld moest klauteren.
In droge of regenachtige omstandigheden is er geen probleem om alles te rijden.
meer en beter volgende keer...
groeten,
Bart
Stukken naaldbos waren gerooid en nog niet opgeruimd waardoor je met heel je hebben en houwen over het slagveld moest klauteren.
In droge of regenachtige omstandigheden is er geen probleem om alles te rijden.
meer en beter volgende keer...

groeten,
Bart