één gezegende avond,
omdat de DH wedstrijd in Barr (FR) zo uitverkocht is als het sportpaleis tijdens een clouseau (of barco morsato) concert zit ik met de stront aan de vinger.
omdat ik toch zo ijverig ben geweest om zaterdag vrij te nemen op men werk, wil ik graag een weekendje gaan knallen. Lac Blanc en winterberg zijn in ieder geval nog niet open, iemand een suggestie waar ik wél al terecht kan. moet niet eens per definitie een "bike-park" zijn, een lift die fietsen toelaat is al héél wat!
vermits het maar voor een weekend is, heb ik niet veel zin om naar zeg maar vallnord in andorra te rijden (al zou ik daar zeker nog eens willen gaan peren).
dus, suggesties zijn méér dan welkom!
bedankt luitjes!
dit weekend (12-13/04) ergens knallen?
Moderator:Beheerders
- tringle_sack
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 200 tekens.
- tringle_sack
nee, dan zou ik vragen waar ik ergens op stukken fruit zou kunnen schieten. of nee, dan zou ik gewoon op fruit gaan schieten.
yep sting, willingen was ik ook aan't denken, maar er ligt daar nu sneeuw. is er al iemand gaan rijden in willingen met sneeuw?
alvast bedankt!
yep sting, willingen was ik ook aan't denken, maar er ligt daar nu sneeuw. is er al iemand gaan rijden in willingen met sneeuw?
alvast bedankt!
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 200 tekens.