5 oktober: XC meeting Arnhem/Nijmegen (T.B.D.)
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dat dus, rondje fietsen en bijpraten/fietsen showen/pannenkoek etc.
- JJ
- DeKerf
- JJ
- DeKerf
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Op zich mooi plan.
Even kijken of ik dan nog leef: volgende week, 21 sept, met Dader deze doen: http://www.hollangevtt.be/ Iedereen mag mee
Even kijken of ik dan nog leef: volgende week, 21 sept, met Dader deze doen: http://www.hollangevtt.be/ Iedereen mag mee

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Re: 5 oktober: XC meeting Arnhem/Nijmegen (T.B.D.)
Lijstje:
- JJ
- DeKer
- Ott (uiteraard)
- JJ
- DeKer
- Ott (uiteraard)
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hmmmm, hoe laat is dat?? Zou toch leuk zijn als je examen kon doen met een aantal erg enthousiaste supporters
Met GPS kunnen we ook een leuk rondje fietsen in Apeldoorn en dan eindigen bij het Omnisportcentrum...
JJ

Met GPS kunnen we ook een leuk rondje fietsen in Apeldoorn en dan eindigen bij het Omnisportcentrum...
JJ
Re: 5 oktober: XC meeting Arnhem/Nijmegen (T.B.D.)
Lijstje:
- JJ
- DeKer
- Ott (uiteraard)
-Steelboy
Zullen we gewoon eens een keer Apeldoorn doen? Weer eens wat anders...
- JJ
- DeKer
- Ott (uiteraard)
-Steelboy
Zullen we gewoon eens een keer Apeldoorn doen? Weer eens wat anders...
Apeldoorn lijkt mij ook wel wat voor de verandering.
We kunnen ook de Noordhollandse Duinen doen + Schoorl, maar dan moeten we wel vroeg starten aangezien de onverharde paden in de duinen na 10:30 verboden zijn voor fietsers...........Schoorl kunnen we dan na 10:30 doen.
Verder hebben we hier ook wel een pannenkoekenhuis met hele lekkere serveersters...........de pannenkoeken zijn niet te vreten maar who cares? Als het uitzicht maar goed is.................
dusssssssss©
We kunnen ook de Noordhollandse Duinen doen + Schoorl, maar dan moeten we wel vroeg starten aangezien de onverharde paden in de duinen na 10:30 verboden zijn voor fietsers...........Schoorl kunnen we dan na 10:30 doen.
Verder hebben we hier ook wel een pannenkoekenhuis met hele lekkere serveersters...........de pannenkoeken zijn niet te vreten maar who cares? Als het uitzicht maar goed is.................
dusssssssss©
Laatst gewijzigd door BOSS op vr sep 19, 2008 2:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Graag, maar dan als ik wel kan.BOSS schreef: We kunnen ook de Noordhollandse Duinen doen + Schoorl, maar dan moeten we wel vroeg starten aangezien de onverharde paden in de duinen na 10:30 verboden zijn voor fietsers...........
dusssssssss©
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik kijk of ik wat bij Pino los kan weken...
Moet lukken!
JJ
Moet lukken!
JJ
Als jullie om 12u terug bij de auto zijn van het toerke, dan kom ik ook af, moet om half 1 in Harfsen zijn op de mx...
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
- didadunlop
Laat even weten waar, anders moet ik vervoer regelen.didadunlop schreef:Is er nu al een plek en tijd bekend? Ik zit dan een weekend in Zevenaar en kan wsl zondagochtend wel even wegsneaken.
Doesburg is op de route als je uit Zevenaar komt

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hoe laat? 10 uur maar gewoon doen?
Weet niet of we 12 uur terug kunnen zijn, gem. snelheid tijdens meeting in acht nemend denk ik het niet.
Zal even kijken of er nog pannenkoeken in de buurt van het begin punt (orderbos) zijn.
Rit zal een km of 43 zijn, gebruik makend van de GPS. Wordt dus een avontuurlijk rondje...
JJ
Weet niet of we 12 uur terug kunnen zijn, gem. snelheid tijdens meeting in acht nemend denk ik het niet.
Zal even kijken of er nog pannenkoeken in de buurt van het begin punt (orderbos) zijn.
Rit zal een km of 43 zijn, gebruik makend van de GPS. Wordt dus een avontuurlijk rondje...
JJ