trial try-out in Amersfoort 11-10-08
Moderator:Beheerders
Trial try-out
Op zaterdag 11 oktober houdt de Bikeshop zijn eerste Trial try-out. In de ochtend zal het parcours van pallets gebouwd worden. Rond 10 uur verwachten we de eerste trialers. In het begin zal vooral het warmrijden en verkennen plaatsvinden. Na lunchtijd zullen er wedstrijdjes gehouden worden. De wedstrijdjes bestaan o.a. uit het parcours rijden zonder voetjes aan de grond en de high-jump-contest. Inschrijving voor de wedstrijden is niet nodig aangezien het een relaxed middagje zal worden met veel lol ent tricks.
Iedereen is welkom om te zien wat trialen op de fiets inhoudt. Er is een trial-bike die je kunt proberen. Dus kom kijken en doe mee! Ook trial-eenwielers zijn van harte welkom.
Kortom: een en al spektakel bij de Bikeshop op 11 oktober!
Bikeshop Amersfoort
Leusderweg 92-94
3817 KC Amersfoort
Telefoon: 033-4651321
Fax: 033-4651323
Info@bikeshop.nl
sidehop wedstrijd is op pallets, het eindigt als alle trialers dood op de grond liggen, en het is VOOR de bikeshop dus tik het in de navi en je bent dr:D kan niet missen 3 duizend palletsXD
Op zaterdag 11 oktober houdt de Bikeshop zijn eerste Trial try-out. In de ochtend zal het parcours van pallets gebouwd worden. Rond 10 uur verwachten we de eerste trialers. In het begin zal vooral het warmrijden en verkennen plaatsvinden. Na lunchtijd zullen er wedstrijdjes gehouden worden. De wedstrijdjes bestaan o.a. uit het parcours rijden zonder voetjes aan de grond en de high-jump-contest. Inschrijving voor de wedstrijden is niet nodig aangezien het een relaxed middagje zal worden met veel lol ent tricks.
Iedereen is welkom om te zien wat trialen op de fiets inhoudt. Er is een trial-bike die je kunt proberen. Dus kom kijken en doe mee! Ook trial-eenwielers zijn van harte welkom.
Kortom: een en al spektakel bij de Bikeshop op 11 oktober!
Bikeshop Amersfoort
Leusderweg 92-94
3817 KC Amersfoort
Telefoon: 033-4651321
Fax: 033-4651323
Info@bikeshop.nl
sidehop wedstrijd is op pallets, het eindigt als alle trialers dood op de grond liggen, en het is VOOR de bikeshop dus tik het in de navi en je bent dr:D kan niet missen 3 duizend palletsXD
Laatst gewijzigd door ARM(NL) op ma sep 29, 2008 7:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
kheb geen idee, ik hoop eigenlijk op pallets want anders kan ik niet mee doen, hoewel ik niet denk dat t met schans is:Pcyberhawk schreef:hee arm.. je bike shop gek gekregen in amersfoort.. ?
maarre ik ben er![]()
schappelijk te laat zoals altijd![]()
maarre define jump contsest ? static over een lintje springen![]()
of met schans ?
-
- Contacteer:
Heey, jullie zijn er vroeg bij.
ik dacht dat ik het allemaal moest regelen maar super top dat jullie er ook zin in hebben.
Uhm,
ja zoals beschreven 11 oktober dus veel spectakel. voor trialers, maar ook bikepatrol (politie op de mtb) komt misschien kijken. eenwielers komen ook.
er is een 20 inch trial fietsie aanwezig voor degene die het voor het eerst willen proberen!!.
ik neem ook wel stoepkrijt mee, kunnen we het moeilijker maken voor degene die het aankunnen!
De bikeshop is lopent 15 minuten van het station. op de trial fiets ben je er nog sneller.
ter info: dit is de eerste keer dat de bikeshop zoiets organiseerd, dus als je er nu bent zal het volgend jaar alleen nog maar groter en beter worden. alle feedback wordt dan ook erg geapricieerd!!
ik dacht dat ik het allemaal moest regelen maar super top dat jullie er ook zin in hebben.
Uhm,
ja zoals beschreven 11 oktober dus veel spectakel. voor trialers, maar ook bikepatrol (politie op de mtb) komt misschien kijken. eenwielers komen ook.
er is een 20 inch trial fietsie aanwezig voor degene die het voor het eerst willen proberen!!.
ik neem ook wel stoepkrijt mee, kunnen we het moeilijker maken voor degene die het aankunnen!
De bikeshop is lopent 15 minuten van het station. op de trial fiets ben je er nog sneller.
ter info: dit is de eerste keer dat de bikeshop zoiets organiseerd, dus als je er nu bent zal het volgend jaar alleen nog maar groter en beter worden. alle feedback wordt dan ook erg geapricieerd!!
16th king
je zei tegen mij dat je het op dp zou zetten :P kheb er een mail naar rideactive.com gestuurd, en teruggekregen, ze gaan er wat mee doen, en ik heb/had er zo een zin in dat ik het ook maar meteen gepost heb;):Dstephan Tan schreef:Heey, jullie zijn er vroeg bij.
Uhm,
-
- Contacteer:
ik ben dr zeker bij, voor geen goud mis ik dit, maareh ik ben op het moment bezig met het weer... je kunt niet oefenen omdat het regent, EN het BLIJFT maar regenen, ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen, het gaat toch niet regenen op zaterdag 11 oktober? zo erg haat god trialers toch niet:Pstephan Tan schreef:helemaal niet erg jongen, alleen maar mooi!
ik heb het alvast naar de meeste trialers die ik in mail mailbox kon vinden gestuurd.
maar ik zie je die zaterdag vast wel!!

- cyberhawk
- Contacteer:
we gaan tegen elke godgegeven regel in die er is..
dus god heeft genoeg reden om ons trug te fukke denk ik
maar hij is vast heel druk bezig ergens anders...
met andere dingen neem ik aan
dan ons te >>>zieken<<<..
en anders moet ie ook maar een hobby gaan zoeken
dus god heeft genoeg reden om ons trug te fukke denk ik
maar hij is vast heel druk bezig ergens anders...
met andere dingen neem ik aan

dan ons te >>>zieken<<<..
en anders moet ie ook maar een hobby gaan zoeken

ik heb geen idee jongen, en hoe de F zit het idd met alle andere trialers?? het lijkt net alsof er helemaal niemand is die trial rijd hierow... op wij 3 na dan, maar als het goed is zijn we idd met 4 fietsen, er zullen wel meer trialers zijn in Amersfoort maar helaas hebben ze fietstistische problemen (zoek dat woord maar niet op in de van dale)cyberhawk schreef:ben ik de enige die komt..![]()
normaal met een street meeting is de opkomst nog groter..![]()
nou weet ik dat er 4 man wachten in amersfoort (toch arm ? )
maar een beetje Dp animo zou ook leuk zijn..![]()
geen trialers meer hier >?
eitherway, hoe laat ben jij dr?
- cyberhawk
- Contacteer:
ehh zo vroeg mogenlijk ..rond 12en gok ik maar richt me op 11 uur
dan moet ik 10 uur weg..dus das best vroeg voor de 1ste dag int weekend
ik heb geen tech problems als dat de fietstischtische probs zijn ?
ik neem ook reserve ketting mee just in case
maarre moet ik je tegemoet biken of haal je me op ofzo ?
ik heb een route beschrijving gevonden
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&safe=o ... 4&t=k&om=1
moet te doen zijn denk ik

dan moet ik 10 uur weg..dus das best vroeg voor de 1ste dag int weekend
ik heb geen tech problems als dat de fietstischtische probs zijn ?
ik neem ook reserve ketting mee just in case

maarre moet ik je tegemoet biken of haal je me op ofzo ?
ik heb een route beschrijving gevonden
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&safe=o ... 4&t=k&om=1
moet te doen zijn denk ik

als je me nou belt als je de weg kwijt bent, of als niemand zo vriendelijk is de weg te vertellen omdat je geen zadel hebtcyberhawk schreef:moet te doen zijn denk ik

- cyberhawk
- Contacteer:
dude .. wtf 5 uur.. dan wordt je dood gereden
ze zien jou niet in t donker HALLO
weer een trialer minder ..
maandag krante kop :
hedenochtend rond de klok van 5 uur : is er een kind doodgereden op een vreemde kinder fiets,op de leusderweg
het slachtofferwas niet onder begeleiding van ouderlijk toezicht, politie onderzoek wordt ingesteld en moet de oorzaak nog uitwijzen
bent u oog getuige of heeft u missch het zadel gevonden van de fiets (tot op heden nog onvindbaar)
wilt u zich dam melden op buro ....
10 uur niet eerder
ze zien jou niet in t donker HALLO

weer een trialer minder ..

maandag krante kop :
hedenochtend rond de klok van 5 uur : is er een kind doodgereden op een vreemde kinder fiets,op de leusderweg
het slachtofferwas niet onder begeleiding van ouderlijk toezicht, politie onderzoek wordt ingesteld en moet de oorzaak nog uitwijzen
bent u oog getuige of heeft u missch het zadel gevonden van de fiets (tot op heden nog onvindbaar)
wilt u zich dam melden op buro ....
10 uur niet eerder

- mr.Monster
het was geweldig, kheb nou al tips voor volgend jaar;p meer ruimte plz:D en we moeten ff iets hebben om die dingen met veel tegelijk te verplaatsen want kheb nog steeds last van me polsen:P
ik was weer eens de enige die op zn bek ging:P en dat 3 keer:P
ik won wel sidehopcontest
zogenaamd want er was bijna niemand en martin was niet ingereden.... denk ik:P
het was zeker leuk en gezellig en cyber wtf was er nou precies aan de hand? was er een trein ontspoord, ik zoek t zo ff op bij youtube.
enne martin me pa kan die dingen niet komen ophalen hij heeft een tijdje geleden zijn transmissionbakkie naar de klote geholpen (zo zie je maar zo vader zo zoon) dus die bus moeten we een maandje ofzo missen althans niet in tijd voordat de bikeshop die dingen weg pleurt.
ps ik hielp op weg naar huis een leuk meisje met de weg te vingen kheb nu dr nummer
heye stephan volgend jaar weer? wat mij betreft volgende week weer:P mja hey we moeten wat vaker een meeting hebben want jij rijd ziek goed, msschien steek ik er wat van op, of met alle andere mensen dus MEETINGS!!!! ik denk eigenlijk dat ik een tijdje goed ga oefenen want ik moet ff wat meer op hoogtes rondspringen want die gaps van vandaag waren toch eng
daarom viel ik ok
wat typ ik weer veel hea, als ik nou net zo veel aan verslagen voor school typte:P
ik was weer eens de enige die op zn bek ging:P en dat 3 keer:P
ik won wel sidehopcontest

het was zeker leuk en gezellig en cyber wtf was er nou precies aan de hand? was er een trein ontspoord, ik zoek t zo ff op bij youtube.
enne martin me pa kan die dingen niet komen ophalen hij heeft een tijdje geleden zijn transmissionbakkie naar de klote geholpen (zo zie je maar zo vader zo zoon) dus die bus moeten we een maandje ofzo missen althans niet in tijd voordat de bikeshop die dingen weg pleurt.
ps ik hielp op weg naar huis een leuk meisje met de weg te vingen kheb nu dr nummer

heye stephan volgend jaar weer? wat mij betreft volgende week weer:P mja hey we moeten wat vaker een meeting hebben want jij rijd ziek goed, msschien steek ik er wat van op, of met alle andere mensen dus MEETINGS!!!! ik denk eigenlijk dat ik een tijdje goed ga oefenen want ik moet ff wat meer op hoogtes rondspringen want die gaps van vandaag waren toch eng

wat typ ik weer veel hea, als ik nou net zo veel aan verslagen voor school typte:P