treffend gezegd - less is more, Trekrules - al die kleurspettertjes zijn zo...zo...80ies...dus houd het simpel.Stillridingbmx schreef:Maak er aub geen circus van! aub niet!
Dit ziet er namelijk al heel vet uit... keep it that way.
Trek Session 10
Moderator:Beheerders
Heb vooral nu veel rode onderdelen,beetje goud en een vleugje groen(wieltje) = Rasta style
,maar effe serieus dat rood en goud(behalve de gouden ketting) gaat allemaal op ten duur verdwijnen
.Uit eindelijk zal alleen groen de hoofd kleur zijn en geen andere kleur die erbij komt.

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Waarom doe je het niet meteen goed en zorg je ervoor dat die er meteen komt uit te zien zoals je wilt..Trekrules schreef:Heb vooral nu veel rode onderdelen,beetje goud en een vleugje groen(wieltje) = Rasta style![]()
,maar effe serieus dat rood en goud(behalve de gouden ketting) gaat allemaal op ten duur verdwijnen
.Uit eindelijk zal alleen groen de hoofd kleur zijn en geen andere kleur die erbij komt.
Life begins at the end of your comfortzone.
Tja als je onderdelen hier en daar nog hebt liggen,dan heb ik weinig keuze op dit moment.Ik maak me niet zo druk om en die rode onderdelen kunnen altijd nog naar mijn andere bikes overgezet worden athans mijn 4x'r kan die wel mooi gebruiken.Tuup J schreef:Waarom doe je het niet meteen goed en zorg je ervoor dat die er meteen komt uit te zien zoals je wilt..Trekrules schreef:Heb vooral nu veel rode onderdelen,beetje goud en een vleugje groen(wieltje) = Rasta style![]()
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Vandaag was ik een behoorlijke tijd bezig met het oplossen van chainguide die niet echt mee werkte,de upper guide was te dik waardoor mijn kettinblad er tegen aan drukte waardoor het monteren van een ketting niet meer kon.
Heb ook geprobeert de kettingblad op de buitenkant van de crank arm gemonteerd maar dat wou niet omdat de ketting lijn dan flut was,waardoor de ketting dan van het blad zal afvallen. Heb toch besloten uit eindelijk om wat matriaal van de upper guide eraf te zagen om het probleem op te lossen.
Uit eindelijk was het allemaal gelukt,niet alleen heb ik wat gewicht gewonnen maar nu past ie prima zonder enige problemen
.
Eerst

Nu

Naast de chainguide probleem te hebben opgelost,ben ik verder gegaan met het opbouwen nu is ie zo'n beetje voor 50% in elkaar

cranks worden uiteraad vervangen later dit jaar!.
Heb ook geprobeert de kettingblad op de buitenkant van de crank arm gemonteerd maar dat wou niet omdat de ketting lijn dan flut was,waardoor de ketting dan van het blad zal afvallen. Heb toch besloten uit eindelijk om wat matriaal van de upper guide eraf te zagen om het probleem op te lossen.
Uit eindelijk was het allemaal gelukt,niet alleen heb ik wat gewicht gewonnen maar nu past ie prima zonder enige problemen

Eerst

Nu

Naast de chainguide probleem te hebben opgelost,ben ik verder gegaan met het opbouwen nu is ie zo'n beetje voor 50% in elkaar
cranks worden uiteraad vervangen later dit jaar!.
- Pieter en zijn V10
haha nou ik zie liever goud op dingen dan dat ik het zelf draagSjittie schreef: rode details vind ik wel mooi maar met die goude dingen moet je ook een paar goude tanden, oorbellen en kettingen nemen...

Klaar voor Duitsland & Oostenrijk
,afgebeeld zonder pedalen maar die worden vandaag besteld maar verder is de bike rij klaar.

Spec's
Frame: Trek Session 10 Black Small
Fork: Rock Shox Boxxer World Cup
Headset: Acros Ai-25
Topcap: Cane Creek 110 with Ti bolt
Stem: 77 Designs Direct Mount Ti
Handlebar: ControlTech House Carbon DH 710mm
Grips: Acros
Brakes: Formula R1 with Ti calliper bolts
Rotors: Formula Oro 203mm/203mm
Shifter: Sram X.O 9sp trigger Redwin
Derailleur Housing: Shimano
Cranks: Race Face Respond Black 170mm
Bottom Bracket: Race X type race DH 83mm BB
Chainguide: Mozartt WG ISCG05
Chainring: E-Thirteen 36t Silver
Chain: Kmc X10SL Gold
Derailleur: Sram X.O 9sp Short Cage Red/Black
Jockey Wheels: Kcnc Ceramic Red 11t
Cassette: Shimano Dura Ace 9sp 12-25t
Front Hub: Hope ProII 20mm
Rear Hub: Nukeproof Generator XL 12x150mm
Spokes: Sapim CX Ray
Nipples: Sapim
Rims: Stans Notubes ZTR Flow
Thrue Axle: Azonic Recoil 150mm
Rim Tape: FRM
Tubes: Schwalbe Presta
Tires: Maxxis Minions 2,5''
Seatpost Clamp: FRM 34.9mm
Seatpost: Kcnc Ti pro lite 31.9mm
Saddle: Tune Komm Vor Black

Spec's
Frame: Trek Session 10 Black Small
Fork: Rock Shox Boxxer World Cup
Headset: Acros Ai-25
Topcap: Cane Creek 110 with Ti bolt
Stem: 77 Designs Direct Mount Ti
Handlebar: ControlTech House Carbon DH 710mm
Grips: Acros
Brakes: Formula R1 with Ti calliper bolts
Rotors: Formula Oro 203mm/203mm
Shifter: Sram X.O 9sp trigger Redwin
Derailleur Housing: Shimano
Cranks: Race Face Respond Black 170mm
Bottom Bracket: Race X type race DH 83mm BB
Chainguide: Mozartt WG ISCG05
Chainring: E-Thirteen 36t Silver
Chain: Kmc X10SL Gold
Derailleur: Sram X.O 9sp Short Cage Red/Black
Jockey Wheels: Kcnc Ceramic Red 11t
Cassette: Shimano Dura Ace 9sp 12-25t
Front Hub: Hope ProII 20mm
Rear Hub: Nukeproof Generator XL 12x150mm
Spokes: Sapim CX Ray
Nipples: Sapim
Rims: Stans Notubes ZTR Flow
Thrue Axle: Azonic Recoil 150mm
Rim Tape: FRM
Tubes: Schwalbe Presta
Tires: Maxxis Minions 2,5''
Seatpost Clamp: FRM 34.9mm
Seatpost: Kcnc Ti pro lite 31.9mm
Saddle: Tune Komm Vor Black
- Jean-Pierre
-
-
Gaat binnenkort op de weegschaal dus dan zullen we het weten wat ie dan weegt,ben daar benieuwd naar eigenlijk.Ruben schreef:Very nice, mooie kleurencombi en zelfs gewichtstuning toegepast, heb je hem ook gewogen?
Leuk resultaat zal er met een zwarte voorvork nog beter uitzien. Ga je als hij zwart gespoten is er ook de originele boxxer stickers opdoen?
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit