27,5inch met 26inch setup mogelijk.
Vrijdag zou de bike geleverd worden dan volgen de fotokes uiteraard
Zo heb ik het volledige gamma gamblers gehad (van 30 tot 10 ) en zoals steeds zeer tevrede van fiets en rijeigenschappen

Moderator:Beheerders
Hey
Ik heb woensdag mijn gambler 20 verkocht
Was een medium en compleet origineel verkocht voor2500 euro
Dat bedrag voor de jouwe moet zeker lukken (is dan ook winter in aantocht en ja dan stuikt de fietsmarkt wat op
Grtz
Stefan
Miste hij een tand?N!el$ schreef:Reed vorig weekend ook al iemand mee in malmedy, met een heel kitje aan maar niet van scott geloof ik, zag er wel redelijk goede rijder uit, maar als hij voor een scott team reed zou ik denken dat dat ook op zijn shirt stond :/ kan je ze in andere landen eigenlijk niet sneller krijgen? weet er niet zo heel veel van, weet alleen dat het zowat de dikste bike is wat ik ooit gezien heb, en dan nog enkel het geluid van de hub horen... en dan ben ja aan het dromen haha...
niet gezien, maar kan wel zijn dat ie een nier verkocht heeft ofzode lachende derde schreef:Miste hij een tand?N!el$ schreef:Reed vorig weekend ook al iemand mee in malmedy, met een heel kitje aan maar niet van scott geloof ik, zag er wel redelijk goede rijder uit, maar als hij voor een scott team reed zou ik denken dat dat ook op zijn shirt stond :/ kan je ze in andere landen eigenlijk niet sneller krijgen? weet er niet zo heel veel van, weet alleen dat het zowat de dikste bike is wat ik ooit gezien heb, en dan nog enkel het geluid van de hub horen... en dan ben ja aan het dromen haha...
er iemand zijn euro nog niet gevallenN!el$ schreef:niet gezien, maar kan wel zijn dat ie een nier verkocht heeft ofzode lachende derde schreef:Miste hij een tand?N!el$ schreef:Reed vorig weekend ook al iemand mee in malmedy, met een heel kitje aan maar niet van scott geloof ik, zag er wel redelijk goede rijder uit, maar als hij voor een scott team reed zou ik denken dat dat ook op zijn shirt stond :/ kan je ze in andere landen eigenlijk niet sneller krijgen? weet er niet zo heel veel van, weet alleen dat het zowat de dikste bike is wat ik ooit gezien heb, en dan nog enkel het geluid van de hub horen... en dan ben ja aan het dromen haha...