Fixed Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
-
Precies! En door alle ads is Fixed Mag wel gratis... Maar goed, de inhoud had diverser gekund.
P.S. Check m'n gereïncarneerde Motobecane. Rem eraf en oud stuur en -pen van m'n Concorde, die ff met pech thuis staat, erop. Was vergeten hoe snel ie is!

P.S. Check m'n gereïncarneerde Motobecane. Rem eraf en oud stuur en -pen van m'n Concorde, die ff met pech thuis staat, erop. Was vergeten hoe snel ie is!

le danne schreef:Mja ok klopt wel, maar ik kocht verleden week eens een TRANSWORLD SKATEBOARDING, wil je even kijken hoeveel percent adverts daar in staan ? En de interviews van een of andere skater is ook maar gelul, ... ik zeg support het weinige dit tot nu toe in de fixie scene word geproduceerd !
-
-
Mijn support hebben ze duidelijk niet nodig, genoeg support van de adverteerders!le danne schreef:Mja ok klopt wel, maar ik kocht verleden week eens een TRANSWORLD SKATEBOARDING, wil je even kijken hoeveel percent adverts daar in staan ? En de interviews van een of andere skater is ook maar gelul, ... ik zeg support het weinige dit tot nu toe in de fixie scene word geproduceerd !

Misschien is het probleem dat de 'fixie scene' iets is waar niet zo veel over te vertellen valt, of toch niet genoeg voor een papieren magazine.
TWS is doorgaans 40% ads -wat veel is- maar op 200+ paginas blijven er dan nog zo'n 150 pagina's over waar doorgaans interessantere fotos op staan (voor de skate scene). En net iets moeilijker te maken (hoger niveau enz.)
Precies, meeliften op de hype... Kennen jullie de pista dex van BikeSnobNYC? Hij houdt iedere week de prijzen van Bianchi Pistas bij op EBay en Craigslist, om zo te bepalen hoe het met de fixed gear trend staat in Amerika. hij voorspelt een fixed gear apocalypse, erg komisch...
http://bikesnobnyc.blogspot.com/2008/06 ... ition.html
http://bikesnobnyc.blogspot.com/2008/06 ... ition.html
steelhead schreef:Of het is een winkel die eigenlijk geen idee heeft wat ze verkopen en dat maakt niets uit want hun klanten zijn rijk en hebben ook geen idee wat ze kopen! Als het maar bling is en duur.
-
is een samenwerking tussen Engelse framebouwer Mercian en de very-English modeontwerper Sir Paul Smith (als in: Mercier bouwt een mooi en goed frame, PS verzint de kleurtjes en vraagt er daarna veel te veel voor).
los van dat ie een mark-up vraagt die hij waarschijnlijk gewend is uit de kledinghandel heeft ie meestal wel een goed oog voor hele mooie dingen. ik vind zelf deze adaptatie iets minder geslaagd.
los van dat ie een mark-up vraagt die hij waarschijnlijk gewend is uit de kledinghandel heeft ie meestal wel een goed oog voor hele mooie dingen. ik vind zelf deze adaptatie iets minder geslaagd.
- didadunlop
$2400,- voor die bak is niet gek, hoor. Ik noem het geniaal! Je kan het altijd proberen.
Misschien dat we Paris Hilton er binnenkort er wel op zien rijden!
Trouwens, dan zitten we ook niet zo gek ver bij de apocalypse vandaan!
Moet ze doen. Zijn we bij de eerste kruising vam haar verlost..
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
-