Cross-Check of toch wat anders?

Voor de liefhebbers van het veldrijden.

Moderator:Beheerders

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » vr jan 15, 2010 8:34 pm

George2 schreef:Iemand die weet of Soma een beetje te krijgen is in Europa? De enige dealers op de site zijn vrij specifiek gericht op fixxies.
;)

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

G.A. Kalwij

Bericht door G.A. Kalwij » za jan 16, 2010 8:32 am

Hoi,

Ik zit het verhaal te lezen en misschien nog een optie.. Een stevens gran turismo?
Heb er zelf ook eentje.. momenteel met smart sam's eronder vanwege de ijs bende..
Afbeelding
Cannondale F4000 SL , Stevens Gran Turismo , NYC-Bikes fixie , GT fixie

Erikje

Bericht door Erikje » za jan 16, 2010 9:24 pm

@JJ
JJ schreef:
George2 schreef:Iemand die weet of Soma een beetje te krijgen is in Europa? De enige dealers op de site zijn vrij specifiek gericht op fixxies.
;)

JJ
In dit geval van knipoog raad ik je aan die gasten van Soma eens een schop te geven..... op mijn mail met vraag of zij distri in Europa/Benelux hebben werd negatief gereageerd... en bij jou kon ik ze ook niet vinden. Maar nu ik het weet...

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » zo jan 17, 2010 10:15 am

Ze hebben inderdaad geen distributie in Europa, ik haal het dan ook direct uit de US.
En dat je het niet in de shop kon vinden klopt, maar niet alles wat ik verkoop staat in de shop, helaas..

JJ

George2

Bericht door George2 » zo jan 17, 2010 2:50 pm

mek~prut schreef:Sjors!! Eerst gaat de proefrit niet door en nu vergeet je ineens de meest veelzijdige fiets EVER!! Twee woorden jij afvallige: COTIC ROADRAT! :evil: :lol:
Sorry :oops: Ik zal hem meenemen in de overweging...

Wat betreft de proefrit, om verschillende redenen heb ik gekozen het LT-HT plan te laten varen en ben inmiddels een nieuwe fully aan het opbouwen, ga maar eens gluren bij de buren;)

De Cotics zien er wel weer heel erg lekker uit!

hil1

Bericht door hil1 » ma jan 25, 2010 9:03 pm

Voordeel wat nog niemand genoemd heeft van een CC.
Je kan ermee het bos in! :o (do-it-all!)

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma jan 25, 2010 10:34 pm

klopt helemaal, die van mij werd afgelopen weekend bij Mateis Cross wedstrijdje bijna aangezien voor een MTB (door iemand die er niet eens was, moet je nagaan..) door de 1.8" banden die ik erin had zitten :D

JJ

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » ma jan 25, 2010 11:31 pm

JJ schreef: die van mij werd afgelopen weekend bij Mateis Cross wedstrijdje bijna aangezien voor een MTB (door iemand die er niet eens was, moet je nagaan..)
Pieter ziet ALLES !!! 8)
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

Rec

Bericht door Rec » wo jan 27, 2010 7:36 am

Cotic Roadrat
wreed kontent van

Afbeelding

George2

Bericht door George2 » zo jan 31, 2010 12:59 pm

hil1 schreef:Voordeel wat nog niemand genoemd heeft van een CC.
Je kan ermee het bos in! :o (do-it-all!)
Goedemorgen Hillie ;) De veelzijdigheid van het ding is al tig keer benoemd, en daar gaat het om toch?

Anyway, ik heb al wat zitten mailen met een zeker iemand van een zekere NL winkel en de opties zijn me steeds duidelijker. Ik neig om het moment sterk naar een racefiets-achtige á la een Pacer omdat dat toch wel het beste past bij het beoogde doel. Voor in het bos heb ik al wat natuurlijk ;)

Nu nog even sparen maar het is wel de bedoeling dat er in de lente iets op de wielen staat. Tot zover in ieder geval bedankt voor alle input, meer is altijd welkom :arms:

Ik heb ook de titel een beetje aangepast zodat de vlag wat meer de lading denkt...

Plaats reactie