Daar hoort een broek bij, heb ik mij laten vertellen...JJ schreef:Hey, jij bent wel degene die de komende race in het geel rijdt, das ook wat waard!
CX meeting 6-2-2011
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zei Lance dat?ochikiro schreef:Daar hoort een broek bij, heb ik mij laten vertellen...JJ schreef:Hey, jij bent wel degene die de komende race in het geel rijdt, das ook wat waard!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha, goede herinneringen. Dat bord was geniaal
\
De uitslag van Cup #1 op het Soesterhoogt:
1. Mathijs
2. Marten (de best gesoigneerde renner)
3. Bram
4. Marten M-gineering
5. Rinus
6. Ben(z)
7. Hilco
Dat waren de dropbar racers, dan de singlespeeders:
8. Harold
9. Chris
10. Daan
11. Dida
12. Baniel Roodbaart
13. Patrick
14. Thijs
15.Rene
16.
En nu ben ik vast nog iemand vergeten maar ik weet zo niet wie.... Ik stel voor dat alle niet dropbar rijders 1 punt voor de moeite krijgen
JJ

De uitslag van Cup #1 op het Soesterhoogt:
1. Mathijs
2. Marten (de best gesoigneerde renner)
3. Bram
4. Marten M-gineering
5. Rinus
6. Ben(z)
7. Hilco
Dat waren de dropbar racers, dan de singlespeeders:
8. Harold
9. Chris
10. Daan
11. Dida
12. Baniel Roodbaart
13. Patrick
14. Thijs
15.Rene
16.
En nu ben ik vast nog iemand vergeten maar ik weet zo niet wie.... Ik stel voor dat alle niet dropbar rijders 1 punt voor de moeite krijgen

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
frame voor dropbarracers (handmade Vittorio), te geef
Hoi,
In het verlengde van de berichten. Ik wilde afgelopen weekend onderhoud plegen aan de fiets waarmee ik de race reed. Dus alles gedemonteerd, behalve de trapas en zadelpen want die krijg ik niet los.
Heb besloten om er geen energie meer in te steken en daarom mag het frame weg. Frame (58 cm ct) plus vork plus complete zadelpen is door de liefhebber bij mij op te halen. De kans om een echte dropbar op te kunnen bouwen van dit klassieke, door Jan de Groot, handgebouwde frame.
Stuur me een PM voor een afspraak
Greetz Ben(z)
In het verlengde van de berichten. Ik wilde afgelopen weekend onderhoud plegen aan de fiets waarmee ik de race reed. Dus alles gedemonteerd, behalve de trapas en zadelpen want die krijg ik niet los.

Heb besloten om er geen energie meer in te steken en daarom mag het frame weg. Frame (58 cm ct) plus vork plus complete zadelpen is door de liefhebber bij mij op te halen. De kans om een echte dropbar op te kunnen bouwen van dit klassieke, door Jan de Groot, handgebouwde frame.
Stuur me een PM voor een afspraak

Greetz Ben(z)
- didadunlop
Ik had toch gevraagd om foto`s waar ik op sta te vernietigen.didadunlop schreef:Jullie doelen op de broek hier links achterin?
Broekje is spoorloos, waarschijnlijk bij verbouwen in een doos terecht gekoemen, van de week ga ik er tijd voor maken en zoeken. Dan gaat ie naar de leider van de cup als wisselbroekje

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Alleen de eerste zeven krijgen punten en 2 punt3n voor deelname.didadunlop schreef:Nah ik geloof niet dat ik punten verdien.
Ik had:
A: geen dropbar
B: versnellingen
Dus alle "regels" heb ik overtreden..
Punten voor organiseren en extra punten voor de "best gesoigneerde renner"
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst