daar kan ik inkomen...maar met latex hoop ik het risico klein te houden...JeroenK schreef:Mijn Ravens overleefden Hoek van Holland - Den Helder (wat niet gezegd kon worden van mijn benen). Dat is een prima band voor op het strand. Lekker soepel, maar niet zo safe als een Super Moto.turbomugge schreef:maar de ravens hebben een nopje van mss 1mm of zo...
mijn nieuw beachmachine...
Moderator:Beheerders
-
wie iets wil,ziet een oplossing,wie iets niet wil,ziet een reden...
Dat hoopte ik ook, want ik reed ze met latex. Geloof me: Het is wel een beetje de goden verzoeken. Schelpen, glas en sommige stenen op golfbrekers snijden overal doorheen en daar helpt geen sealant tegen. Een Super Moto heeft daar nog de nodige weerstand tegen. Een Raven echt heel weinig.turbomugge schreef:daar kan ik inkomen...maar met latex hoop ik het risico klein te houden...JeroenK schreef:Mijn Ravens overleefden Hoek van Holland - Den Helder (wat niet gezegd kon worden van mijn benen). Dat is een prima band voor op het strand. Lekker soepel, maar niet zo safe als een Super Moto.turbomugge schreef:maar de ravens hebben een nopje van mss 1mm of zo...
-