Jah waar blijft die f*ckin' uitslag. Niet dat het schitterend zal zijn bij mij
Martin,
Ik was startnummer 113 – die met compleet groene cube Fritzz.
Was m’n allereerste competitie ooit – voorheen enkele XC, Freeride & DH voor de fun.
Die adrenaline was me wat. Heb dan ook serieus wat fouten gemaakt.
Stage1: gemist met de versnellingen bij het bergopje. Resultaat: voetje aan de grond.
Stage2: een pijl niet gezien, 150m verkeerd gereden tot ik zag dat er iets niet klopte. Resultaat: door de kniehoge struiken terug naar parcoursgereden
Stage3: veel achterom gekeken. Resultaat: niet gevallen & wel even de trail en dus (alweer) tijdverlies.
Strage4: (hier dacht ik nu wel dat ik m’n lesje geleerd had en opgewarmd was) Opletten op de pijlen, goed schakelen & niet achteromkijken en gewoon knallen.
Dat deed ik. En ik viel ik. (Gelukkig zonder erg – al heeft die rugbescherming z’n werk goed gedaan!) stuur ietsje scheef, maar toch doorgereden, en zelfs m’n de nummer 114 (die me gepasseerd was) nog bijgehaald (maar niet ingehaald)
…en dan die monsterklim terug naar het vertrek. What the fuck was dat?! De eerste keer ben ik er nog opgereden, de tweede keer gewoon niet meer.
Stage 5 & 6 gingen relatief ok – al moet ik zeggen at ik met die regen me ietsje ingehouden heb in die sectie met die vele stenen. Geen zin in hospitaalbezoek.
Boomstam in stage 4 & 6 twee keer overgeraakt zonder voeten aan de grond, al zal de stijl niet zo clean geweest zijn als bij vele anderen.
Stage7: Met deze keer niet gemist bij het schakelen als het daar effe omhoog ging.
Geweldige dag.
Anywa ook andere vraag: ligt het aan m'n pc of ligt de site van Endurando.be ook plat?
You probably heard we ain't in the prisoner-takin' business; we in the killin' Nazi business. And cousin, business is a-boomin'.