Rij dit weekend dus de Transprovence wedstrijd en hier is mijn set up

Een Pyga Plonsty 650 b (prototype enduro travel bike)
De keuze was vrij snel gemaakt, hij voelde als speels als mijn Liteville 301 en zo snel als mijn Transition Bandit 29*er
Was ook liefde op eerste blik, voelde mij er direct goed op en volgens mijn maten zaagde ik niet wat ik normaal wel doe met ne nieuwe velo

Beetje Hush hush acterkant, kan er niet veel over zeggen anders vermoorden ze me...
XTR derrie met lock out en een lichte Bionicon chain guide voldeden tijdens mijn testen, de wedstrijd zal ons leren of het voldoende was

XTR shifters 10 speed 11-36 met Hope EVO 2 M4 met 183 schijven :volgens mij de perfecte combinatie en voldeden ook vorig jaar perfect de tp race.

Hope DH stem 50 mm : volgens veel mensen overkill, maar met een full size 78 cm Easton Carbon DH bar blijft alles mooi stijf voelen

Rockshox Reverb rechts, links gemonteerd (sneller tijdens de wedstrijd) Hope Grips : voelen gewoon super...
Oja, de shifter

Old Skool XT eerste generatie...deze staat niet in de weg in combi met de Reverd Hendel en in de enduro wedstrijden schakel je (normaal) niet naar de kleine plateau.
Een ander voordeel is dat deze de mogelijkheid geeft om traploos je voorderrie te herzetten.

X12 new skool :super handig een inbus combi van 4 en 5, je trekt deze uit en je kan je wiel er snel mee uitdraaien
183 voor en achter schijven van hope

Great Britain all the way : Hope Bash Guard met Middleburn Cranks and tandwielen
Reden: gewoon onverwoestbaar en redelijk licht en alle mogelijkheden met hun uitgebreide spider mogelijkheden
XT trail pedaled

Hope Hoops op ZTR Flow EX ghetto tubes with no Tubes sperm
Straight pull spokes
Rij al een seizoen wedstrijden met deze combinatie zonder enig probleem...