Ik kan er geen regelmaat in vinden, maar ik word er elke keer vanaf gegooid. Het is wel irritant want ik tik elke keer "onthou mijn wachtwoord".
Soms doet ie het wel voor een langere tijd en soms moet ik opnieuw inloggen.
Ik werk met Mozilla 1.5.
Automatisch uitgelogd
Moderator:Beheerders
Re: Automatisch uitgelogd
Ik ook regelmatig. Maar geen problemen mee.N I E L S schreef: Ik werk met Mozilla 1.5.

Re: Automatisch uitgelogd
Je bent tot nu toe de enige van wie ik weet met dit probleem. Met Mozilla kun je je cookies goed bekijken, misschien dat je daar iets in kunt vinden want daar zal het waarschijnlijk mee te maken hebben.N I E L S schreef:Ik kan er geen regelmaat in vinden, maar ik word er elke keer vanaf gegooid. Het is wel irritant want ik tik elke keer "onthou mijn wachtwoord".
Soms doet ie het wel voor een langere tijd en soms moet ik opnieuw inloggen.
Ik werk met Mozilla 1.5.
- Arnetteman
heb het nu thuis en op het werk meegemaakt dat ik uitgelogd ben terwijl ik toch altijd aanvink ingelogd te willen blijven.
Op mijn werk schiet de PC automatisch af en toe op schijfopruiming. Dat heeft de systeembeheerder zo ingesteld. Worden de cookies dan ook meegenomen? Op andere sites waar ik een wachtwoord heb gebeurd dat ook.
Maar thuis nu dus ook 1 keer gebeurd zonder dat ik schijfopruiming heb toegepast. Verder geen probleem natuurlijk, gewoon even inlognaam en wachtwoord opnieuw invullen.
Op mijn werk schiet de PC automatisch af en toe op schijfopruiming. Dat heeft de systeembeheerder zo ingesteld. Worden de cookies dan ook meegenomen? Op andere sites waar ik een wachtwoord heb gebeurd dat ook.
Maar thuis nu dus ook 1 keer gebeurd zonder dat ik schijfopruiming heb toegepast. Verder geen probleem natuurlijk, gewoon even inlognaam en wachtwoord opnieuw invullen.