Automatisch uitgelogd

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
N I E L S
Automatisch uitgelogd

Bericht door N I E L S » do dec 01, 2005 11:58 pm

Ik kan er geen regelmaat in vinden, maar ik word er elke keer vanaf gegooid. Het is wel irritant want ik tik elke keer "onthou mijn wachtwoord".
Soms doet ie het wel voor een langere tijd en soms moet ik opnieuw inloggen.
Ik werk met Mozilla 1.5.

TheBigLjeweetwel

Re: Automatisch uitgelogd

Bericht door TheBigLjeweetwel » vr dec 02, 2005 12:19 am

N I E L S schreef: Ik werk met Mozilla 1.5.
Ik ook regelmatig. Maar geen problemen mee. :angelnot: ;)

Ruben
Forumbeheerder

Re: Automatisch uitgelogd

Bericht door Ruben » za dec 03, 2005 11:54 am

N I E L S schreef:Ik kan er geen regelmaat in vinden, maar ik word er elke keer vanaf gegooid. Het is wel irritant want ik tik elke keer "onthou mijn wachtwoord".
Soms doet ie het wel voor een langere tijd en soms moet ik opnieuw inloggen.
Ik werk met Mozilla 1.5.
Je bent tot nu toe de enige van wie ik weet met dit probleem. Met Mozilla kun je je cookies goed bekijken, misschien dat je daar iets in kunt vinden want daar zal het waarschijnlijk mee te maken hebben.

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » wo dec 07, 2005 1:36 pm

heb het nu thuis en op het werk meegemaakt dat ik uitgelogd ben terwijl ik toch altijd aanvink ingelogd te willen blijven.

Op mijn werk schiet de PC automatisch af en toe op schijfopruiming. Dat heeft de systeembeheerder zo ingesteld. Worden de cookies dan ook meegenomen? Op andere sites waar ik een wachtwoord heb gebeurd dat ook.

Maar thuis nu dus ook 1 keer gebeurd zonder dat ik schijfopruiming heb toegepast. Verder geen probleem natuurlijk, gewoon even inlognaam en wachtwoord opnieuw invullen.

Sjase
Contacteer:

Bericht door Sjase » wo dec 07, 2005 5:40 pm

Schijfopruiming neemt meestal de cookies ook mee idd, dus zal het waarschijnlijk daar aan liggen.

Plaats reactie