Met alle respect maar dat gaat dus even nergens over. Een topic van iemand anders en de mijne gaan op slot terwijl er bij beide meer dan genoeg info bij staat. Bij de mijne staat een verplicht lijstje van MTB.nl omdat ik de advertentie simpelweg gekopieerd heb. Ik weet niet of ik mijn producten anders voortaan over een scanner moet halen voordat ze online kunnen maar je kan ook te hard van stapel lopen. Een vriendelijk verzoek of een mogelijkheid tot aanpassing lijkt me voldoende. Helemaal als je bedenkt dat ik hier wat langer dan de laatste 3 dagen rondhang.
Als je echt wil moderaten, spit dan even het advies, onderdelen en sleutelen gedeelte door. Daar staat meer onzin in dan in de Bijbel, Koran en Tora bij elkaar.
Moderating in "Te Koop"
Moderator:Beheerders
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
Niels, jij bent zeker nog nooit op het forum van tweakers.net geweest
(daar wordt pas strak gemoderate!)
Tsja, als we allemaal dezelfde layout aanhouden is het wel overzichtelijk, kleine moeite je daar aan te houden. Maar een verzoek om je bericht te wijzigen is wel zo netjes ipv. het topic direct op slot te gooien.

Tsja, als we allemaal dezelfde layout aanhouden is het wel overzichtelijk, kleine moeite je daar aan te houden. Maar een verzoek om je bericht te wijzigen is wel zo netjes ipv. het topic direct op slot te gooien.
De eerste 3 maanden zijn de verzoeken om te wijzigen niet uit de lucht geweest, ook ikzelf (!) bezondigde mijzelf eraan om maar wat neer te plempen in het TeKoop topic
.
Het is inderdaad zo dat e.e.a. véél overzichtelijker wordt, en daarom is besloten om de eerste tijd verzoekjes te plaatsen om het topic te wijzigen in de "verplichtte" layout, en nu wordt er gesloten.... en dan maakt het niet uit of je 1 dag op DP zit of 8 jaar.
Erikje

Het is inderdaad zo dat e.e.a. véél overzichtelijker wordt, en daarom is besloten om de eerste tijd verzoekjes te plaatsen om het topic te wijzigen in de "verplichtte" layout, en nu wordt er gesloten.... en dan maakt het niet uit of je 1 dag op DP zit of 8 jaar.
Erikje
Like Erikje said...
We hebben al heel veel verzoekjes gehad.
Niels heeft al de mogelijkheid gehad om zijn topic aan te passen.
Kort gezegd: we hebben de richtlijn opgezet voor een verplichte layout. Deze layout hebben we 3 maanden als aanpassing laten doorgaan, waarna we tot een lock overgaan.
Inderdaad kan dit kort door de bocht zijn, maar iedereen krijgt de kans om een nieuw topic aan te maken. Als iemand nou zijn post terug geopend wilt hebben, dan is een PM voldoende.
Overleg tussen de mod's en de gebruiker zal dan ook afdoende zijn in het hele verhaal.
En als besluit, wat Caramba ook al zei, kijk maar eens op de community van tweakers, en je bent blij dat je hier zit...
We hebben al heel veel verzoekjes gehad.
Niels heeft al de mogelijkheid gehad om zijn topic aan te passen.
Kort gezegd: we hebben de richtlijn opgezet voor een verplichte layout. Deze layout hebben we 3 maanden als aanpassing laten doorgaan, waarna we tot een lock overgaan.
Inderdaad kan dit kort door de bocht zijn, maar iedereen krijgt de kans om een nieuw topic aan te maken. Als iemand nou zijn post terug geopend wilt hebben, dan is een PM voldoende.
Overleg tussen de mod's en de gebruiker zal dan ook afdoende zijn in het hele verhaal.
En als besluit, wat Caramba ook al zei, kijk maar eens op de community van tweakers, en je bent blij dat je hier zit...