Beste mede mountainbikers.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Peter Hofman en woon in Langeraar (Ter aar)
Nu ben ik sinds een paar dagen zeer aktief met een actie.
Ik had het idee om met totaal 2 of 4 mountainbikers 2500 / 5000km af te leggen.
Nu ben ik druk bezig sponsors te werfen en een mooi persbericht te maken.
Mijn doel is om per 1 km vergoeding te vragen aan de sponsors
na de toch hebben we dan waarschijnlijk 25.000 euro
En mischien zelfs meer!
Eten/drinken en uitrusting worden verzorgt.
Gaat puur voor het afleggen van de afstand.
Ik zoek dus nog max. 3 mountainbikers die samen met mij de toch aan willen gaan en eens te gaan rijden voor een goed doel.
Meld je snel aan!
Mag op het forum per e-mail msn!
peter@powermailen.nl <-voor msn
32073552 <-ICQ
2500/5000km fietsen voor goed doel!
Moderator:Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:2500/5000km fietsen voor goed doel!
Waar, wanneer, tempo?
ff wat meer info!!
Rinse
ff wat meer info!!
Rinse
http://radar.powergate.nl
daar staat vrijwel alle informatie op.
zal proberen zoveel informatie en updates daar te zetten
daar staat vrijwel alle informatie op.
zal proberen zoveel informatie en updates daar te zetten
toen ik de titel zag dacht ik top,
alleen heb ik niet de hele maand maart tijd, zit nog op school en doe eindexamen.
Als het binnen een bapaalde periode was, wat ook goed te combineren is met school, had ik het gedaan.
alleen heb ik niet de hele maand maart tijd, zit nog op school en doe eindexamen.
Als het binnen een bapaalde periode was, wat ook goed te combineren is met school, had ik het gedaan.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Nee, dan kan ik niet. Heb nog school, en ga er geen schooljaar voor opofferen!
Rinse
Rinse
Ik vind het wel een leuk inititatief, het spreekt me eigenlijk wel ergens aan. Maar ik heb wel enkele opmerkingen:
*ik vind het een beetje raar dat het parcours nog niet vastligt
. Dat alle details nog niet gekend zijn kan ik begrijpen, maar de grote lijnen zouden op 90 dagen voor vertrek toch uitgezet moeten zijn.
*Ook is het een rare periode om zoiets te doen. Is het niet makkelijker om dat in de zomer te doen? En dan bedoel ik makkelijker niet in de zin van een leuk vakantieke voor de deelnemers, maar eerder op organisatorisch vlak (materiaal, kleding, begeleiding, deelnemers vinden, het openzijn van bepaalde passen (ivm sneeuw!),...
*Het is dus met de mtb, maar jullie nemen wel alle bagage mee?? Dat moet heel wat zijn om 2500km af te leggen, en 30 dagen weg te zijn. Of rijdt er een assistentie-wagen mee om te bevoorraden? En hoe nemen jullie dat dan mee op de mtb? Volledig bepakt met dragers ofzo?
Is er miskien een info-avond om dit project nog wat toe te lichten? Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nog een beetje vaag voor zo"n project zo dicht bij het vertrek (misschien is er al meer geweten en staat het gewoon niet op de site, dat kan natuurlijk ook)
*ik vind het een beetje raar dat het parcours nog niet vastligt

*Ook is het een rare periode om zoiets te doen. Is het niet makkelijker om dat in de zomer te doen? En dan bedoel ik makkelijker niet in de zin van een leuk vakantieke voor de deelnemers, maar eerder op organisatorisch vlak (materiaal, kleding, begeleiding, deelnemers vinden, het openzijn van bepaalde passen (ivm sneeuw!),...
*Het is dus met de mtb, maar jullie nemen wel alle bagage mee?? Dat moet heel wat zijn om 2500km af te leggen, en 30 dagen weg te zijn. Of rijdt er een assistentie-wagen mee om te bevoorraden? En hoe nemen jullie dat dan mee op de mtb? Volledig bepakt met dragers ofzo?
Is er miskien een info-avond om dit project nog wat toe te lichten? Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nog een beetje vaag voor zo"n project zo dicht bij het vertrek (misschien is er al meer geweten en staat het gewoon niet op de site, dat kan natuurlijk ook)