naam
Moderator:Beheerders
Prima dat je je wil onderscheiden met een originele nickname, ik probeer het zelf ook, maar dat je je Bad Fasterd = Full Stoma noemt vind ik toch echt ongemanierd, ongepast, misschien kwetsend voor iemand anders, en achterlijk.
Doe normaal en gedraag je
Re:naam
Invisible floating torso schreef:
Prima dat je je wil onderscheiden met een originele nickname, ik probeer het zelf ook, maar dat je je Bad Fasterd = Full Stoma noemt vind ik toch echt ongemanierd, ongepast, misschien kwetsend voor iemand anders, en achterlijk.
bla bla bla
Prima dat je je minder voelt door je lame nickname, ik probeer zelf ook nog een leukere te bedenken, maar dat je daarom orginelere nicknames af gaat liggen zeiken als een klein kind vind ik toch echt ongemanierd, ongepast, misschien kwetsend voor iemand anders, en achterlijk.
-
- Forumbeheerder
what"s your point?
IK bepaal hoe IK me hier noem.
Ik zeik niemand af of begin ni gelijk ne kleine te janken over iemand anders" keuze qua nick. Niemand anders doet dat hier. Niemand anders heeft zo weinig tact om daarvoor iemand achterlijk te noemen.
Als ik mezelf zo noem is dat om er voor te zorgen dat niemand me teveel aux sérieux neemt. Dat weten de anderen hier ook aan mijn vorige varianten op mijn nick.
Maar eigenlijk heb ik geen zin om uit te leggen waarom ik wat doe, aan om t even wie, ook niet aan jou. Want als een stoma kwetsend is voor jou, is er iets fout tussen JOUW oren, niet de mijne.
Laat staan da ik naar jou zou gaan luisteren op bevelen als "Doe normaal en gedraag je"
Waarom denk dat jij iets over mij te zeggen hebt?
Voor mijn part is deze discussie gesloten. Maar ik wacht wel nog op antwoord van onze Inflateable Torso.
En een verklaring waarom voor zoiets iemand publiekelijk achterlijk te noemen.
P.S. Moest dit niet over mezelf gaan deze topic was integraal verwijderd want dit gaat buiten de lijnen van wat op DP getolereerd wordt. Dit soort posts opruimen is een van de redenen waarom ik moderator ben.
IK bepaal hoe IK me hier noem.
Ik zeik niemand af of begin ni gelijk ne kleine te janken over iemand anders" keuze qua nick. Niemand anders doet dat hier. Niemand anders heeft zo weinig tact om daarvoor iemand achterlijk te noemen.
Als ik mezelf zo noem is dat om er voor te zorgen dat niemand me teveel aux sérieux neemt. Dat weten de anderen hier ook aan mijn vorige varianten op mijn nick.
Maar eigenlijk heb ik geen zin om uit te leggen waarom ik wat doe, aan om t even wie, ook niet aan jou. Want als een stoma kwetsend is voor jou, is er iets fout tussen JOUW oren, niet de mijne.
Laat staan da ik naar jou zou gaan luisteren op bevelen als "Doe normaal en gedraag je"
Waarom denk dat jij iets over mij te zeggen hebt?
Voor mijn part is deze discussie gesloten. Maar ik wacht wel nog op antwoord van onze Inflateable Torso.
En een verklaring waarom voor zoiets iemand publiekelijk achterlijk te noemen.
P.S. Moest dit niet over mezelf gaan deze topic was integraal verwijderd want dit gaat buiten de lijnen van wat op DP getolereerd wordt. Dit soort posts opruimen is een van de redenen waarom ik moderator ben.
-
jah bad fastard rules hey jan moet ik u stoma effe leeg pompen ;D
Vooral ook leuk om een topic te starten over een nick-name.....al die heisa over het woord stoma dat ongepast danwel kwetsend zou zijn. Wat een ONZIN hee! ::)Invisible floating torso
--------------------------------------------------------------------------------
-
Ik vind de nickname Heidi ook aanstootgevend! dan denk je dat je met een leuke, bikende meid te maken hebt, blijkt het een man te zijn >:( >:( >:(
:P
Ronald McD schreef:
Ik vind de nickname Heidi ook aanstootgevend! dan denk je dat je met een leuke, bikende meid te maken hebt, blijkt het een man te zijn >:( >:( >:(
Hoe ik aan de naam Heidi kom blijft een lang verhaal, dat zal ik jullie besparen.

Maar dat volgens jou een steriotiep Heidi een alpenmeisje met ronde volle borsten is, dat vind ik pas kwetsend, stigmatiserend en bovendien ongepast......

-
ik weet hoe je an die naam heidi komt. je saat iedere vrijdagavond zekr als travestiet te dansen in een club ;D
-
- Contacteer:
Freakazoid, zou je eventueel FREAK inzien, das pas erg ;D
ik dacht dat Dn helle, de idioot betekende ;D ;D
ik wilde al bijna gaan zeiken dat IK me daardoor zeer gekwetst voelde ;D ;D
dusssss©
ik wilde al bijna gaan zeiken dat IK me daardoor zeer gekwetst voelde ;D ;D

dusssss©
een GT LTS is zo een geile fiets dat je daar wel je tijger over wilt uitknijpen......
:-*.....dat is niet meer aanstootgevend, dat is een keiharde bukake...yeah baby........en trouwens een stoma is niet aanstootgevend,.....iets aangeven aan een lekkere stoot,...dat is pas....nou jullie begrijpen het verder wel....