naam
Moderator:Beheerders
als je met de cursor op iemand zn naam gaat staan zie je onderin beeld user: en dan zn originele naam.
zo weet je altijd tegen wie je het hebt. en verder kan bf"s naam wel. als je het binnen de logische perken houdt moet dat kunnen. jezelf een enge ziekte plus godslasterende plus racistische leus ofzo noemen is erger.
zo weet je altijd tegen wie je het hebt. en verder kan bf"s naam wel. als je het binnen de logische perken houdt moet dat kunnen. jezelf een enge ziekte plus godslasterende plus racistische leus ofzo noemen is erger.
Re:naam
Invisible floating torso schreef:
Prima dat je je wil onderscheiden met een originele nickname, ik probeer het zelf ook, maar dat je je Bad Fasterd = Full Stoma noemt vind ik toch echt ongemanierd, ongepast, misschien kwetsend voor iemand anders, en achterlijk.
Doe normaal en gedraag je
Alhoewel ik het toch meestal met je eens ben, vind ik bovenstaande drukte om niks.
Re:(sch)(n)aam?
Weinig reacties van de onzichtbare vliegende torso...brrr...enge naam eigenlijk denk?!
-
en ben ik dan pervers?
Eeeeuuuhhh ....... en wat moet ik dan met m"n nick doen ? ? ? Luc is gewoon m"n echte naam, maar als je"m omkeert (dus "cul" voor alle duidelijkheid), krijg je het Frans voor "kont". Ben ik nu ook kwetsend en aanstootgevend?
Ik heb ook blond haar, maar als ik me nu "Blondje" zou noemen, ben ik misschien kwetsend en aanstootgevend voor alle blonde meiden die niet met blondjesmoppen kunnen lachen ...
En zo kan ik nog wel een eindje doorgaan als het moet ... ::)
Een goede raad jongen: GET A LIFE ! ! !
Ik heb ook blond haar, maar als ik me nu "Blondje" zou noemen, ben ik misschien kwetsend en aanstootgevend voor alle blonde meiden die niet met blondjesmoppen kunnen lachen ...
En zo kan ik nog wel een eindje doorgaan als het moet ... ::)
Een goede raad jongen: GET A LIFE ! ! !
Het zwevend lichaamsdeel heeft zeker een leven, misschien heeft hij dit topic gestart in een vlaag van verstandsverbijstering....
Overigens begrijp ik zijn insteek wel. Het is hier op DP continue dom gelul over slet spanken, biatch en meer van dit soort platte flauwigheden.
Of het verhaal van een stoma nu zo aanstootgevend is weet ik niet, maar het platte Veronica/SBS 6/etc. taalgebruik en gedrag mag best wat minder.
Nu houd ik eerst weer op te zeuren, ik lijk wel een bejaarde (met stoma?).
Overigens begrijp ik zijn insteek wel. Het is hier op DP continue dom gelul over slet spanken, biatch en meer van dit soort platte flauwigheden.
Of het verhaal van een stoma nu zo aanstootgevend is weet ik niet, maar het platte Veronica/SBS 6/etc. taalgebruik en gedrag mag best wat minder.
Nu houd ik eerst weer op te zeuren, ik lijk wel een bejaarde (met stoma?).
-
ha,ha ha, dit moet een voorloper zijn van een 1april grap, dit kan niemand serieus nemen
en lang leve de vrijheid van meningsuiting c.q. persvrijheid
change your attitude not your altitude, get a life...
zo"n persoon asocieer ik met de vorm van een vis

en lang leve de vrijheid van meningsuiting c.q. persvrijheid
change your attitude not your altitude, get a life...
zo"n persoon asocieer ik met de vorm van een vis
-
Luc schreef:Ik heb ook blond haar
Ik vind dit aanstootgevend!
Je bent kaal!
Over welk haar heb je het Luc?

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Tsja al die DP"ers met namen als Inzane, legion, freakazoid ed (k noem er maar een paar) zijn ook erg aanstootgevend voor psychiatrische patienten, en weet je wel niet hoe aanstootgevend het is voor bijstandsmoedertjes die moeten rondkomen van 550 euro per maand dat wij rondraggen op fietsjes van 2, 3, 4, 5, 6000 euro?
kwam laatst in het bos een jongen tegen van ongeveer mijn leeftijd in een rolstoel met een deken over zijn benen....
Dat zet je wel ff aan het denken als je daar rondcrosst op je fiets
toch denk ik dat dit niet aanstootgevend is voor hem
dussss©
Dat zet je wel ff aan het denken als je daar rondcrosst op je fiets

toch denk ik dat dit niet aanstootgevend is voor hem
dussss©
-
- Contacteer:
Aanstootgevend is toch dat je het na gaat doen???? neej dan denk ik dat dit ook niet aanstootgevend is.

-
- Forumbeheerder
Trouwens ik héb een stoma!
En het praat!
Het post hier onder de nickname PLONS
En het praat!
Het post hier onder de nickname PLONS
Dn Helle schreef:
;D
Sinds wanner heeft een stoma zunne eigen computer?
stoMAC ;D ;D ;D
dusssss©
-
BOSS schreef:
[Dn Helle schreef:
;D
Sinds wanner heeft een stoma zunne eigen computer?
stoMAC ;D ;D ;D
dusssss©
omg.. hoe kom je erop ;D
-
- Contacteer:
Dit is in ieder geval een bak waar we onze agressie en irriaties es eff lekker van onszelf af kunnen kleien! ;D ;D ;D
-
- Forumbeheerder
SoloNijN schreef:
ow en btw, ik heb meer hekel aan mensen die constant on naam veranderen in onbegrijpfbaar gebrabbel shake bra blaat
mijn tosti ijzer wil niet dicht
dat soort personen zijn pas irritant
da vinnik een brug te ver
dat je je soms eens ergert aan een naamswijziging kan ik inkomen maar speel op de bal, ni op de man. Ik ken Tosti een beetje en ben er zeker van dat -moest jij m kennen- een heel andere mening zou hebben.
Ik vind het niet boeien of ik hem ken of niet en offie zo gek is als een tosti-ijzer, het is gewoon irritant en in mijn ogen ook een beetje "aso" om een nick te nemen die zo lang is EN hem ook nog eens steeds veranderd.
Wat SoloNIJN doet is helemaal niet op de man spelen maar ene voorbeeld noemen.
Voor de zoveelste keer: als ik Ruben was zou ik de mogelijkheid tot naamsverandering uitzetten want elk half jaar is er weeeer een discussie over hoe irritant het is. Als je wat kwijt wil pleur je dat toch lekker in je ondertitel of signature, niet in je naam?
Wat SoloNIJN doet is helemaal niet op de man spelen maar ene voorbeeld noemen.
Voor de zoveelste keer: als ik Ruben was zou ik de mogelijkheid tot naamsverandering uitzetten want elk half jaar is er weeeer een discussie over hoe irritant het is. Als je wat kwijt wil pleur je dat toch lekker in je ondertitel of signature, niet in je naam?