Good idea / Bad idea
Moderator:Beheerders
Bad idea: Al rijdend proberen uit de ander z"n Camelbak te drinken :-X
Bar-ends in elkaar, beide over de kop... Rest laat zich raden ;D
Bar-ends in elkaar, beide over de kop... Rest laat zich raden ;D
-
Re:Good idea / Bad idea
Haha jah, dat was altijd erg cool..

-
Volgens mij komt da nog steeds ergens of nie?
Bar-ends zijn zowiezo een bad idea in my opinion. Ik blijf altijd overal achter haken

-
- Contacteer:
Good idea: Handen los van t stuur om even uit de bidon te drinken want deze was zo vies dat ie schoon moest worden gemaakt (2 handen voor nodig met mijn motoriek) En dan lekker drinken
Bad idea: t was een afdaling en die liep in een bocht en t stuiterde, zo boem de (baby) boom in. En natuurlijk raakt dan net eff je hele zaakje de stang........
Bad idea: t was een afdaling en die liep in een bocht en t stuiterde, zo boem de (baby) boom in. En natuurlijk raakt dan net eff je hele zaakje de stang........

Ook een bad idea: Met een rotgang naar beneden suizen op een niet vooraf uitgestippelde en erkende route, een sprongetje willen maken over een struik met 60 a 70 km/h, en erachter komen dat er een boomstronk op je ligt te wachten achter die struik.
Overkomt iedereen weleens toch
Overkomt iedereen weleens toch

Met je stuur tegen een wegversmalling rijden... ook een bad idea..

good idea: een snelle biker uitdagen en proberen hem te volgen en bij te houden.
bad idea: als die biker de bosjes in vliegt nog steeds blijven volgen en ff naknuffelen.
bad idea: als die biker de bosjes in vliegt nog steeds blijven volgen en ff naknuffelen.
Good idea: een kuil graven voor een ander ::)
Bad idea: er zelf in vallen
Bad idea: er zelf in vallen
woessie schreef:
Ook een bad idea: Met een rotgang naar beneden suizen op een niet vooraf uitgestippelde en erkende route, een sprongetje willen maken over een struik met 60 a 70 km/h, en erachter komen dat er een boomstronk op je ligt te wachten achter die struik.
Overkomt iedereen weleens toch![]()
Tuurlijk, we komen allemaal struiken tegen die zo laag zijn dat ze nog wel te bunnyhoppen zijn terwijl we 70 km/u gaan!
Wie niet!
Bad idea... Op een dag als vandaag moeten werken... :"(
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Bad-Idea (gelukkig ik zelf niet)
In willingen op steenslag met een ongeveerde fiets over een karrespoor met steenslag rijden en van de 1 baan naar de andere of de berm proberen te springen. Die berm had hoog gras. En bleek 20cm hoog te zijn wat die kerel neit verwachte. Dus vol over de kop. dit was bij 70km/h. EN hem dan later in een ambulance zien wegrijden.
Good Idea:
mij net op een 10cm na missen. Anders had ik er ook onder gelegen. EN hem dan later in een ambulance zien wegrijden.
RInse
In willingen op steenslag met een ongeveerde fiets over een karrespoor met steenslag rijden en van de 1 baan naar de andere of de berm proberen te springen. Die berm had hoog gras. En bleek 20cm hoog te zijn wat die kerel neit verwachte. Dus vol over de kop. dit was bij 70km/h. EN hem dan later in een ambulance zien wegrijden.
Good Idea:
mij net op een 10cm na missen. Anders had ik er ook onder gelegen. EN hem dan later in een ambulance zien wegrijden.
RInse
Good Idea: De tips voor het afdalen van mede-DPers in acht nemen en in de praktijk brengen waardoor je opeens 10km/h harder door de bocht kan.
Bad Idea: voor die bocht door de hoge snelheid loskomen en het instuurpunt missen, waardoor je keihard op je kanis gaat, je wiel molt end dus met dit mooie weer niet kan biken
Bad Idea: voor die bocht door de hoge snelheid loskomen en het instuurpunt missen, waardoor je keihard op je kanis gaat, je wiel molt end dus met dit mooie weer niet kan biken
Bad Idea: Kardinge berg naar beneden, op het laatst remmen los om er een meter van te voren achter te komen dat er een sloot over het pad heen gaat.
Good Idea: Helm op, en met je dikke fully naar beneden keutelen en ondertussen van de natuur genieten.
(Bad Idea: Niet luisteren als iemand zegt dat onderaan, rechts nog een sloot zit...)
Good Idea: Helm op, en met je dikke fully naar beneden keutelen en ondertussen van de natuur genieten.
(Bad Idea: Niet luisteren als iemand zegt dat onderaan, rechts nog een sloot zit...)
- Xircuit
- Contacteer:
bad idea: Met je scooter weg rijden en er vervolgens, nadat je over je stuur bent geklapt er achter komen dat hij nog op slot stond.
good idea: met "t zelfde gemak gooi je je het in de afval bak......
good idea: met "t zelfde gemak gooi je je het in de afval bak......

Good idea: Afspraak met je LBS maken om nieuwe speeltjes te laten monteren (SRAM 9.0 shifters +der) ;D
Bad idea: Blijkt het die dag fantastisch weer te worden ::)
Good idea: Vandaag jarig zijn
Bad idea: Gisteravond vieren en nu op de dag zelf brak zijn :P
Bad idea: Blijkt het die dag fantastisch weer te worden ::)
Good idea: Vandaag jarig zijn

Bad idea: Gisteravond vieren en nu op de dag zelf brak zijn :P
-
Good Idea: Met fietsen bezig zijn..
Bad Idea: Heel de dag op DP rondhangen.. :P
Bad Idea: Heel de dag op DP rondhangen.. :P