Re:sponsors
Moderator:Beheerders
zou da gaan als ik zo een een filmken maak van ik die zo wa bike en al en da zo door mail naar mensen voorbeeld bikewinkels en zo en vraag zoud emij willen sponsoren zou da gaan
want da kost zo veel geld da biken als geiets kapot rijd en al
want da kost zo veel geld da biken als geiets kapot rijd en al
-
of op z"n minst normaal schrijven ;D
take 2:zo da gaan als ik een filmpje maak van ik die bike en dat filmpje naar fiets winkels doormailen en vragen of ze mij willen sponsoren
want al da kapot matriaal dade moet vervangen kost altijd zo vollenbak veel geld
want al da kapot matriaal dade moet vervangen kost altijd zo vollenbak veel geld
-
Probeer eerst eens een persoonlijke tolk te krijgen!
haha, ik zou dat filmpje dan ook direct naar de Albert Heyn sturen, misschien mag je daar dan gratis boodschappen doen.
t-bo schreef:
take 2:zo da gaan als ik een filmpje maak van ik die bike en dat filmpje naar fiets winkels doormailen en vragen of ze mij willen sponsoren
Vertaling (tis maar een belg):
Stel ik zou een bikefilm maken met mij in de hoofdrol, en zou dat sturen naar verschillende winkels/LBS"en, zodat ik zou kunnen vragen om te sponsoren.
Het fietsmateriaal is altijd zo snel kapot, en het is zo duur om te betalen.
[sub]Of zoiets :P[/sub]
Ik zou zeggen: Nee. Ik denk niet dat je daar echt sponsors mee kunt werven.
dju, hoe moet dat dan wel lukken...??
(maar van julie holands gekwabbel begrijp ik som ook de ballen van ze en vooral miker g zijn taaltje,ma tzal meschien aan mij liggen...)
(maar van julie holands gekwabbel begrijp ik som ook de ballen van ze en vooral miker g zijn taaltje,ma tzal meschien aan mij liggen...)
-
gewoon doen, ze gaan u zeker nie opeten,
-
om sponsors aan te werven moet je wedstrijden rijden. anders hebben die lbs" geen publiciteit. stuurde die film nie door?
24 Martijn schreef:
Probeer eerst eens een persoonlijke tolk te krijgen!
Probeer jij anders belgisch te leren praten...Nederlands Belgisch forum...als je hier wat langer ronhangt begrijp je al snel wat hij schrijft

Zo,
JD (moraalridder aan het uithangen)
-
Dat schiet natuurlijk niet op als iedereen in z"n eigen dialect gaat praten.Gewoon A.B.N. dus...
-
wat sponsoring betreft (back on topic) moet je veel wedstrijden rijden. en dan zit er meestal niet veel meer in als wat procent korting. kijk het helpt natuurlijk wel als je je spullen voor de helft krijgt ofzo maar lbs"sen worden overspoeld met dit soort ideeen. van mtb"ers tot racers en wereld fietsers aan toe. dus tenzij je echt wat orgineels hebt moet je er niet op rekenen. bv: de lbs waar ik werk sponserd een man die de 11 steden tocht gaat steppen, met gratis kleding en stuff.. dus misschien met een beter idee lukt het wel...
en als ge vb goe kunt streeten en dirten en zo dan zit er geen sponserign in?? :"(
lees de duitse bike van juni, pag 7 links onder.
daar staat precies wat jij zoekt.
check ook www.raceface.com
gr mark
gr mark
Ik denk dat dat meer freeride en extreem gericht is, en niet voor urban en street..
Voor de nietwetende: daar staat DE manier om als Hardcore freerider een toprijder te worden, zoals Tyler "Super T" Klassen.
Voor de nietwetende: daar staat DE manier om als Hardcore freerider een toprijder te worden, zoals Tyler "Super T" Klassen.
kwa urban kan je ook erg extreem, maar wie niet waagt wie niet wint. en wedstrijden wedstrijden en wedstrijden rijden. en ga je zakelijke kennis kring af.
ja ok sgoe kzal keer gaan kijken bij anieken ( boekenwinkel bij ons)mark m schreef:
gr mark
dan ga ze zo weer zeggen kijken is kopen ee,jaja anie eet nog wa frieten jong
met race face bedoelde ufc??t-bo schreef:
[ja ok sgoe kzal keer gaan kijken bij anieken ( boekenwinkel bij ons)mark m schreef:
gr mark
dan ga ze zo weer zeggen kijken is kopen ee,jaja anie eet nog wa frieten jong
aktie is van race face geloof ik staat onder aan het artikel.
"kijk voor meer info op www.raceface.com"
"kijk voor meer info op www.raceface.com"
mark m schreef:
kwa urban kan je ook erg extreem, maar wie niet waagt wie niet wint. en wedstrijden wedstrijden en wedstrijden rijden. en ga je zakelijke kennis kring af.
Urban wedstrijden voor mountainbike(r)s?
ik weet niet hoe je er tussen komt maar, die laatste wedstrijd in lisabon bijvoorbeeld van red bull. en je kan natuurlijk ook zelf dingen gaan organiseren.
-
- Forumbeheerder
nee, heb je ja kun je krijgen zeggen de nederlanders dannormaal. Waarom zou je t ni vragen?
Over t taalgebruik: daarover mekkeren vervuilt een topic meer dan een moeilijk leesbaar antwoord. Zeker als je aan t topic zelf nix toe te voegen hebt.....
Over t taalgebruik: daarover mekkeren vervuilt een topic meer dan een moeilijk leesbaar antwoord. Zeker als je aan t topic zelf nix toe te voegen hebt.....