eyz
meestal als ik de duinen ga fietsen ga ik berg op en af .
maar als ik dan thuis kom en even op de bank zit beginnen mijn knieen warm te worden het lijkt wel of ze gaan gloeien.
heeft iemand hier ervaring mee ? en weet tips om dit te verhelpen??
want ik neem niet aan dat het een goed teken is ???
GFORCE
warme knieen??
Moderator:Beheerders
Re:warme knieen??
niemand die me kan helpen?? ???
Nou mischien............ De bloedsomloop wordt tijdens het fietsen gestimuleerd door de beweging die je benen maken. Het bloed wordt sneller door je benen gepompt dan normaal. Wanneer je hiermee stopt zal de bloedsomloop nog een tijdje hoger zijn dan normaal. Hierdoor gaan je knien gloeien. HIer is niks mis mee.. Het is hetzelfde idee als je voet onder de koude kraan houden, door het koude water wordt de bloedtoevoer gestimuleerd en zul je nadat je je voet hebt afgedroogd een gloeiend gevoel in je voet krijgen. Een goede doorbloeding geeft een sneller herstel, je kunt daarom je benen na het fietsen ook het beste warm houden en rustig blijven bewegen.
Dat je knie gloeid is alleen maar positief, het is iets anders als het steekt.
Succes en als je nog vragen hebt wil ik het wel even anders uitleggen, maar zo begrijpt iedereen het wel denk ik.
Dat je knie gloeid is alleen maar positief, het is iets anders als het steekt.
Succes en als je nog vragen hebt wil ik het wel even anders uitleggen, maar zo begrijpt iedereen het wel denk ik.
jah bedankt .......maar ik d8 eerder aan vrijving ofzo.....of omdat ik in de groei zit ofzo