gezien in o2 bikers
Moderator:Beheerders
Iemand de o2 biker van juni gelezen
Staat een stuk in over Bergschenhoek
Staan er op die foto"s toevallig Dp"rs ???????
Mzzl
Mzzl
Re:gezien in o2 bikers
Keb helemaal nog niks gezien >:( hij is nog niet binnen.. terwijl ie al dagen in de winkels ligt.GDVRR^^%$$$##$%$#
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
krijg je op zaterdag lefty. Rustig!!

ga kijken in O2 bikers bij het verslag van de dual in Seraing. Wie zou die Frederik Wuyts nu toch zijn? Misschien dp?

hihihihihi we zijn wat bezig met promotie voor het bikefestival, dus er zullen meer stukjes op duiken. Zo ook de mountainbike plus, dit is de eerste keer dat ze ons een beetje serieus nemen ??? ;D :P
Hou ook de kranten in de smiezen en mogelijk dat er nog wat specials op tv komen.
De organisatie van het bikefestival zal er alles aan doen om onze sport meer onder de aandacht van de media te krijgen.
Hou ook de kranten in de smiezen en mogelijk dat er nog wat specials op tv komen.
De organisatie van het bikefestival zal er alles aan doen om onze sport meer onder de aandacht van de media te krijgen.
surfstad schreef:
Dat zal tijd worden want het verslag van Fort William op Eurosport beperkte zich tot mannen en vrouwen XC.
En op de Belgische zenders helemaal niets, zelfs met een Filip Meirhaeghe aan de top
@Lefty, heb je em al? Ik nog niet iig
@El Florio dinsdag even na middernacht komt de DH er voor als ik me niet vergis. Kijk maar ff in "anneke felicitatie topic" daar staat "t geloof ik.
@El Florio dinsdag even na middernacht komt de DH er voor als ik me niet vergis. Kijk maar ff in "anneke felicitatie topic" daar staat "t geloof ik.
PsYkO schreef:
Iemand de o2 biker van juni gelezen
Mzzl
Shit shit ik bedoel de Mountainbike + ( en niet de O2 )
Sorry sorry mijn excuses voor dit ongemak ;D
even contact opnemen met de mensen van wannahaves, jullie hebben het nadeel dat jullie niet red bull als sponsor hebben weten te charteren anders had het wel goed gezeten met media exposure
-
ik heb het gezien in mtb+, mooie reclame voor 24 bicycles...
Ik ben ook geabb. op o2 bikers, maar ook nog niet door de brievenbus gekomen...dus heb ff gebeld naar die belgen en ze zeiden dat er wat problemen waren met verspreiding in nederland, dus 1 tot 2 weken vertraging
Nee ik heb hem nog steeds niet. ??? Ja het is wel eens eerder voorgekomen dat ik em pas 10 dagen later had.legion schreef: @Lefty, heb je em al? Ik nog niet iig

Maar ik zie al waarom.
Heb em vandaag gekregen.
"T is een leuk blad, maar ik heb em hoogstens gelijk met de kiosken in huis en het is niet bepaald uniek dat het meer dan een week duurt, dat is toch wel knap irritant!
"T is een leuk blad, maar ik heb em hoogstens gelijk met de kiosken in huis en het is niet bepaald uniek dat het meer dan een week duurt, dat is toch wel knap irritant!
ik nog steeds niet :-[
Ik heb "m ook al , jojo dan zou die bij jou ook nog wel komen
surfstad schreef:
hihihihihi we zijn wat bezig met promotie voor het bikefestival, dus er zullen meer stukjes op duiken. Zo ook de mountainbike plus, dit is de eerste keer dat ze ons een beetje serieus nemen ??? ;D :P
ik moet zeggen , het was wel een klein lullig rot stukje. ik denk dat er zeker wel meer over geschreven kon worden dus of ze het nou wel echt 1005 serieus nemen?...
ach de dual baan is misschien toch niet helemaal geschikt voor de doelgroep van mountainbike+
Op de voorpagina (van mtb+) staat Bertus met zijn roze PK, one of the 3 nutcases from Oss.
Rodger schreef:
Op de voorpagina (van mtb+) staat Bertus met zijn roze PK, one of the 3 nutcases from Oss.
A.K.A. 24 Dude Oss on DP
Dude
DudeHimself schreef:
[Rodger schreef:
A.K.A. 24 Dude Oss on DP
Dude
Aha vroeg me al af wie dat was.Dacht effe aan 24Martijn ,,maar die ziet er toch anders uit. Maar die vork zag er wel bekend uit.