wat vinde jullie van de moto headshok dh 120
Moderators:JJ, Beheerders
de motohead shok dh 120 wat vinde jullie van die vering ? ??? ???
Re:wat vinde jullie van de moto headshok dh 120
er staat een hele mooie op marktplaats
soepele vork, niet te duur, beetje oud, dubbelkroons-low-budget-poser-urban-vork? zoiets, hehe ;D

soepele vork, niet te duur, beetje oud, dubbelkroons-low-budget-poser-urban-vork? zoiets, hehe ;D
quote author=Wytze link=board=14;threadid=8620;start=0#116625 date=1055885480]
Jawohl zeker ;D mijn verhaal weet je he waterwheelie.. ik vind hem echt ideaal om mee te droppen.
ok thnx ;D ;D ;D
-
T" is een kl#te vork. :-X
Zwaar, slechte demping, rebound you name it!!
Ik weet niet hoeveel je wilt neertellen voor een vork, maar ik zou nog effe verder kijken
Zwaar, slechte demping, rebound you name it!!
Ik weet niet hoeveel je wilt neertellen voor een vork, maar ik zou nog effe verder kijken

hoeveel andere vorken vind jij voor 30 euro? :-*
Ik vond die Moto"s vroeger superbruut.
En ik vind newbies ook superbruut en leuk om naar te kijken! ::)
Ruud schreef:
OLé Steek ;D
goed ruud

-
- Forumbeheerder
was okee in zijnen tijd maar ik timmer nu nog liever een vork ineen uit ouwe paletten dan da ik met ne moto zou rijden.
euhm ruud hoe kunt gij naar mij kijke? helderziende en ge kunt gewoon geen steke zette ocharme jong :"( :"( :"(
waterwheely schreef:
euhm ruud hoe kunt gij naar mij kijke? helderziende en ge kunt gewoon geen steke zette ocharme jong :"( :"( :"(
Je begint irritant te worden wist je dat?
brrrrrrr. ziet er niet uit vind ik.
bruute vork heeft origineel geen 120 mm veerweg maar 80.
mijne heeft nu meer dankzij tuning ;D ;D ;D ;D zo rond de 110 mm nu.
En sexxy boy zegt dat hij slechte rebound heeft maar dan moet hij eens wat meer lucht erin stoppen .
zeer lekkere vork om mee te droppen. maar alleen jammer dat hij zo laag is (vindt ik) dus ben weer op zoek naar nieuwe mega vork voor hardtail
mijne heeft nu meer dankzij tuning ;D ;D ;D ;D zo rond de 110 mm nu.
En sexxy boy zegt dat hij slechte rebound heeft maar dan moet hij eens wat meer lucht erin stoppen .
zeer lekkere vork om mee te droppen. maar alleen jammer dat hij zo laag is (vindt ik) dus ben weer op zoek naar nieuwe mega vork voor hardtail
de handleiding maakt me wijs dat de freeride versie 80 mm heeft, en de dh versie 120
we hebben het wel over de usd moto he!!!!
maar dan zal jij wel 1 of andere japanse namaak handleiding hebben ;D ;D ;D want ik zie totaal niks in mijn handleiding en op internet staat precies dezelfde handleiding als dat ik heb( en daar staat het dus ook niet in)
maar dan zal jij wel 1 of andere japanse namaak handleiding hebben ;D ;D ;D want ik zie totaal niks in mijn handleiding en op internet staat precies dezelfde handleiding als dat ik heb( en daar staat het dus ook niet in)
dan heb jij een moto 80 knul, en geen moto 120 want die heeft gewoon 120 mmenfucko schreef:
we hebben het wel over de usd moto he!!!!
en iedereen die hem kut vind lult eigenlijk maar wat want die vorken zijn voor hun tijd gewoon goed.
vergelijk zo"n moto eens met een vork uit z"n tijd bijvoorbeeld een judy dh met 80mm en oordeel dan nog eens.
zo"n ding mag natuurlijk niet meer al te veel kosten want ze lopen al zo"n 7 jaar mee ofzo, en zo"n 4 jaar geleden dumpte bikefun ze al voor 1000gulden incl wiel met band en rem.
ik vind de vork goed voor wat ze kost ;D want bijna nergens vind je zo een goede goedkope vork

ben ik helemaal met je eens
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=107294
vork doet het nog steeds
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=107294
vork doet het nog steeds
Nice om die foto te zien.. :P .. tsja het hoeft niet altijd nieuw te zijn om er flink met fietsen... ik heb die r ook inzitten ,en die blijft er ook in .
binnenkort ga ik met deze fiets stoppen en komt er een andere voor in de plaats dus heeft moto heel lang rust