Wat te doen???

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Gène
Wat te doen???

Bericht door Gène » za jul 12, 2003 9:53 pm

Ik heb een Specialized M4 stumpjumper met een frame uit 2002 de rest is van 2001 of geupgraded. Ik rij veel wedstrijden in Belgie en ook een paar marathons. Daar zie je heel veel Epic"s rond rijden. Ik wil ook graag zo"n fiets omdat je toch behoorlijk wordt door elkaar gerammelt in belgie.
Nu heb ik mijn specialized bijna helmaal naar bijn smaak, alleen een andere stuurpen en crankstel en dat is tie zoals ik hem wil.
Op crankstel geied ben ik an het twijfelen tussen een XT 2002 of 2003 of LX 2003/2002. De stuurpen wordt een Easton EA 50
Nu weet ik niet wat ik moet doen. Sparen voor een geheel nieuwe fiets zolas ik hem wil (a la Carte) of een nieuw frame + vork. Als ik hem A la Crate ga opbouwen doe ik dat volgens de basis van een comp model ( M4 frame) en frame natuulijk M5. Als vork is de wens een FOX float RLT en terr logic de FX80 (als ik me niet vergis). Pst mooi bij het geheel dacht ik zo.
Wat moet ik doen. Ik wil de fiets dan eigenlijk alleen maar gebruiken voor het zaardere werk, zoals 80 km tochten en zwaare wedstrijden. De Stumpjumper zil ik dan eigelijk behouden en voor trainen gebruiken. Wat zouden jullie doen als jullie in mijn situatie stonden. Trouwens de financieen zijn nog lang niet bij elkaar. Eerst de stumpjumper klaar maken. Dan kijk ik wel verder.
mzzl
Gène

crooswijk
Contacteer:

Re:Wat te doen???

Bericht door crooswijk » do jul 17, 2003 8:38 am

Koop een verende zadelpen en hou die Euro"s lekker in je portemonnee !!! ;D

Sven

Bericht door Sven » do jul 17, 2003 1:12 pm

Waar slaat dat op? Zo"n verende zadelpen houdt het totaal net bij een epic...

The Flying V

Bericht door The Flying V » do jul 17, 2003 2:43 pm

Dn Helle schreef:
Waar slaat dat op? Zo"n verende zadelpen houdt het totaal net bij een epic...

Dat klopt. Maar, er werd ook gepraat over een kostenplaatje..

V.

Plaats reactie