Re:Bad Fastard : 6 weeks out

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

suri

Bericht door suri » vr jul 25, 2003 3:06 pm

Big Foot easy ???

We vertrekken nu maandag voor een weekje. De eerste helft in Morgins en dan door naar Morzine en Le gets to party.

Groeten,

Suri

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » vr jul 25, 2003 5:09 pm

alee mannen, iedereen doet hier zo te horen wel zotte dinges maar ik ben blijkbaar den enige die niks kapot rijdt (zowel aan mne vlo als aan mn lijf)!!! Ben ik dan echt zo goe ??? 8) ;D in ieder geval: -Pie oe doede da na???
-Wodan keep the good spirit up!!!
-Bad Fasterd doe wat minder krimineel en let op het parcours in het vervolg... ;D

en zorg da ik de komende maanden ni aleen moet gaan biken heee!!! al goe da we den wOOdy (die ook al de dirts in de bergen springt ::))nog hebbe me zijn vuurvlieg!!!

Veel beterschap alleman King Zeus

pie

Bericht door pie » za jul 26, 2003 10:40 am

[
King Zeus schreef: alee mannen, iedereen doet hier zo te horen wel zotte dinges maar ik ben blijkbaar den enige die niks kapot rijdt (zowel aan mne vlo als aan mn lijf)!!! Ben ik dan echt zo goe ???
pie says: gewoon beginners geluk ! ;D

al goe da we den wOOdy (die ook al de dirts in de bergen springt ::))nog hebbe me zijn vuurvlieg!!!

ook da serieke van 4 jumps beneden in het dalleke?

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » za jul 26, 2003 10:48 am

pie schreef:

ook da serieke van 4 jumps beneden in het dalleke?

nee denk ik mor al wel den eerste en voor uwen vlo nog ni lang te hebben en dan ineens dien jump doen!!! :o Das wel wa anders dan den Bami pANg jang die zegt maar nie doet...

pie

Bericht door pie » za jul 26, 2003 7:53 pm

nee denk ik mor al wel den eerste en voor uwen vlo nog ni lang te hebben en dan ineens dien jump doen!!! :o Das wel wa anders dan den Bami pANg jang die zegt maar nie doet...

;D ;D ;D

Gast

Bericht door Gast » za jul 26, 2003 8:36 pm

pie schreef:
;D ;D ;D
Thx guys ;)

den 2de hebbek ook al geprobeerd maar kan nog ni genoeg speed pakken na "t landen op den eerste, spring over de 1ste iets te ver en zat op nr 2 me mijn achterwiel op de landing en stak er bekan
Btw: Volges mij heeft er iemand (paar klein mannen me BMX kes) diejen 2de trouwens wa verbouwd en ligt nu helemaal ni meer zo goe (in mijn ogen toch, ken er nog ni zoveel van) denk da ge nog meer speed moet pakken nu om er schoon over te gaan. ge moet maar is zien volgende keer da ge der zijt

En vond Bwb best meevallen voor van vrijdagnacht een nieuw fietske ineen te hebben staan (ter info, was tot voorbij weekend enkel ma nen XC"er). behalve de gap-jump toch al alles gedaan, en het beviel me wel ;D "k zou zo graag teruggaan

Vandaag de Pang Jang nog gezien, en als we naar Morzine waren geweest had em alleman voorbijgevlogen (letterlijk zijn woorden) want hij is toch zo goe he
Zou k wel is willen zien, doemene nu hebbek dieje in Bwb nog ni zien rijen :(

Nog veel beterschap aan de getrashten

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » zo jul 27, 2003 3:29 am

Firefly schreef:
...Vandaag de Pang Jang nog gezien, en als we naar Morzine waren geweest had em alleman voorbijgevlogen (letterlijk zijn woorden) want hij is toch zo goe he...

waarschijnlijk had ie op die moment toch "plotseling" iets aan zn bike gehad zoals een los ventieldopje of een bout er niet ver genoeg ingedraaid...

vettigen tarzan

Bericht door vettigen tarzan » zo jul 27, 2003 11:25 am

Rodger schreef:
[
Wodan schreef:
Merci maat. Waneer k terug kan biken zal k morgen weten als de huisdokter langs is geweest. In "t ziekenhuis in Duitsland zeiden ze dat k er ongeveer 6 weken last van zou hebben...
I"ll keep u posted...

6 weken.... hmmmm, pizzeria Bella Italia te Todtnau.... zit dat er nog in? ;)

Beterschap.

Hahahaha, miss24ever snurkt, slechte zet gedaan maat?? ;D ;D
Hahahahah, geniaal, nog veel bedplezier ;)
eGoN

Plaats reactie