zou iemand a.u.b....
Moderator:Beheerders
Links : "kijk ik kan ook een tree-ride"
Re:zou iemand a.u.b....
Damn! Wat een lelijk ding. Daar rijd ik nog niet mee naar de bakker!
(Misschien in de winter, om 6.00h smorgens als het strontregent.)
Grtz
Tbx
(Misschien in de winter, om 6.00h smorgens als het strontregent.)
Grtz
Tbx
Ik vind hem suuuper mooi. Echt, die vork, dat zadel. Perfect. Alleen LX, dat kan beter.....
jezus wat n oerlelijke fiets met die dunne velgjes,.. die afschuwelijke platvormpedalen, en die bandjes dat kan toch ook niet meer en dan die voorvork er in...... met die fiets ga ik nog lakejumpen man.....ik rijd nog liever op n giant boulder!!!! ;D :P
eigenlijk wel n mooie fiets,.... ik wou dat ik m had
niaboc
niaboc
Mooi frame (misschien wat te groot :-*), ik zou hem niet beter opgebouwd kunnen hebben... Nou ja, 6" Hayes achter had ook wel genoeg geweest...
LX is genoeg, dat begrijpt niemand...
LX is genoeg, dat begrijpt niemand...
Aoert aoert, beurk etc. etc. nee serieus, wel schooooone zadelklemboutjes...
Echt wel pleur die vreselijke vork eruit en pleur er een Sherman Flick erin... en waste die vreselijke velgen... en dish de achterderrailleur voor een 2003 XTR small cage.. of een 105 racey derraileurtje small cage... voor de rest swap die zadel voor een Beone replica Fiz;ik Nisene zadel... en verbeter de cassette door een Ultregra cassette.En oja last but not least..spuit de achterbrug ook oranjewant dat komt veel beter over bij dat frame.
-
v.d.Hill schreef:
Echt wel pleur die vreselijke vork eruit en pleur er een Sherman Flick erin... en waste die vreselijke velgen... en dish de achterderrailleur voor een 2003 XTR small cage.. of een 105 racey derraileurtje small cage... voor de rest swap die zadel voor een Beone replica Fiz;ik Nisene zadel... en verbeter de cassette door een Ultregra cassette.En oja last but not least..spuit de achterbrug ook oranjewant dat komt veel beter over bij dat frame.
Who died and made you an expert?
Wat een lelijke kleur buitenkabels, had beter roze kunnen nemen ofzo.
nice bike
nice bike

- dobbel our zero
en nergens zie ik een reflector of licht?
en je pakjesdrager?
zonder deze essentiele onderdelen is je fiets erg gevaarlijk en
voor nog niet helemaal af >:(
en je pakjesdrager?
zonder deze essentiele onderdelen is je fiets erg gevaarlijk en
voor nog niet helemaal af >:(
-
- Contacteer:
[glow=red,2,300]bar-ends[/glow] erop en racen op het [glow=red,2,300]xc-parkoer[/glow]
edit: doetoch maar niet...zou deze koele bike geen goed doen ;D
Christiaan schreef:
[v.d.Hill schreef:
Who died and made you an expert?
Dank u wel ..dank u wel ;D
Ja mezelf denk ..ik heb ook de spullen die ik hier omschrijf dus ik spreek uit ervaring..

eeeeh ,zo dus dit is je nieuwe fietsje het is leuk dat je hem zelf wel tof vind want ik vindt het dus helemaal niks wat een kut bak een one-b dit merk sucks echt apenpiemel als ik hem gratis zou krygen zou ik hem nog weg pleuren wat een afgryselyke kut bak . als ik jou was zou ik het stuur in myn aars duwen dan heb je er nog een beetje plezier aan. achterlyke lul .dit bericht is verzonden door johan de barreman en ik vind je fiets echt zwaar klote.
Nog ff een aanvulling van Jeroen.
Alstie nou nogmatzwart was met tipp-ex.....
Nog ff een aanvulling van Jeroen.
Alstie nou nogmatzwart was met tipp-ex.....
Homozonoskar schreef:
Ik vind hem suuuper mooi. Echt, die vork, dat zadel. Perfect. Alleen LX, dat kan beter.....
niaboc schreef:
jezus wat n oerlelijke fiets met die dunne velgjes,.. die afschuwelijke platvormpedalen, en die bandjes dat kan toch ook niet meer en dan die voorvork er in...... met die fiets ga ik nog lakejumpen man.....ik rijd nog liever op n giant boulder!!!! ;D :P
niaboc
Lakejumpen met zo´n zware kutfiets?? Ken ik net zo goed een bombproof de sloot in rijden, toch Bram

v.d.Hill schreef:
Of koop gewoon gelijk een Intense Tazer.... toch B&B
x@n schreef:
[glow=red,2,300]bar-ends[/glow] erop en racen op het [glow=red,2,300]xc-parkoer[/glow]
Jaaaaaaaa dat is het! Een XC barrel. Ook nog zo´n lekkere strakke broek met shirt erbij aan. Of wacht nog beter... zo´n tuinbroek van spendex!!
-
is da diene vlo waarmee da ge in Leuven zo zwaar waart aan"t falen, tssss en stinken da diene vlo deed ;D ;D Nee, lekker bakske, gade der ook mee gaan ds"en? Ik bedoel wedstrijden enzo?
take care, eGoN
take care, eGoN
Wat is dat nou voor zadeltje dat heeft me vader op zijn herenfiets zitten, en dan ook nog zo"n goedkoop kettinggeleidertje na hoeveel dagen ga je weer een nieuwe kopen want met dit gare ding kom je niet ver
;D ;D ;D.
Ik ben wel JALOERS.

Ik ben wel JALOERS.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Haha dat zie ik nu pas d"r zitten niet eens klikpedalen op.
Zo en vertel nu na dit commentaar es waarom je het zo negatief wilde hebben?
::)

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Dn Helle schreef:
Zo en vertel nu na dit commentaar es waarom je het zo negatief wilde hebben?::)
Eh, geloof jij nog dat de eigenaar van deze velo en de auteur van deze topic dezelfde persoon zijn? ;D

Ik ben er wel zeker van! I"ve seen him riding that thing
greetz
bettes

greetz
bettes
asphaltdude on the rocks schreef:
[Dn Helle schreef:
Zo en vertel nu na dit commentaar es waarom je het zo negatief wilde hebben?::)
Eh, geloof jij nog dat de eigenaar van deze velo en de auteur van deze topic dezelfde persoon zijn? ;D![]()
Anders vroeg ik het niet he... :P ::)
jihoow ik kan weer op het internet.
In het begin vond ik de kleuren nogal nichterig, maar achteraf
gezien past da wel met mijne "look". :-*
Er is niks zo fijn als wat in het rond liggen lullen over een fiets,
vandaar deze post.
Dus doe gerust door, ik amuseer me hier kostelijk.
(behalve wortel en macaronieenkaas die moeten hun klep houden ;D)
In het begin vond ik de kleuren nogal nichterig, maar achteraf
gezien past da wel met mijne "look". :-*
Er is niks zo fijn als wat in het rond liggen lullen over een fiets,
vandaar deze post.
Dus doe gerust door, ik amuseer me hier kostelijk.
(behalve wortel en macaronieenkaas die moeten hun klep houden ;D)