Die dingen vinden viel niet echt mee. Als je uiteindelijk de uitleg van mtbreview volgt, dan kom je er wel... beetje zoeken. Ik heb mijn auto uiteindelijk voor de brug over de E19 geparkeerd.
Voor puur XC vind ik het iets minder, nogal heel veel brandnetels en doornstruiken. Maar als je het parcours wat kent, kan je hier fiks trainen.
Voor wat korte downhill en het betere dirtjump-werk is dat natuurlijk magnifiek daar.

Ik denk dat met wat oefenen, je je een hele dag kan uitleven rond dat poeltje. Maar voor mijn eerste ervaring met dirtjumpen waren de meeste van die doubles mij toch iets teveel van het goede. Ik moet het ook nog leren...
De "locals" hebben wel een paar leuke dingen gemaakt daar. Vooral die North shores zijn sjiek, daar moet je wel lef voor hebben. (heb een beetje hoogtevrees). Alleen spijtig dat ik er niemand van de kerels gezien heb. Buiten een jonge kerel en een hond die daar lagen te maffen in een tentje, niemand gezien. Die gast zei: "in de namiddag komen ze hier rijden". Mij niet gezien met zo"n weer in de open zon, dan lig ik liever aan "t zwembad.
Kortom, Edegemse Bergskes zijn nog wel eens voor herhaling vatbaar.