dus jah.. dan is het afdalen met een stalen hardtail met een starre vork ook vrij nutteloos.. en dan moet er nieuw speelgoed komen...
awel; zie hier... mijn DH-er;

Enige spec"s;
Judy FSX (carbon/alu) vork, Avid Tri Align remmen, RaceFace CrMo voorbouw, RaceFace balhoofd, Syncros zadelen, Syncros Revolution cranks, XTR M900 voorderraileur, ProShift achterderailleur, XTR M900 Cassette, Hügi achternaaf, White Ind. voornaaf, DT Revo spaken, Mavic X618 velgen, TechLite remhendels, enz. enz.
De cranks worden tzt nog uitgewisseld voor een setje RaceFace I Beams. Moet daar de spider nog van opnieuw laten anodiseren. De Syncros Revo"s zijn eigenlijk bedoelt voor een ander project. Het stuurtje is bij gebrek aan een goede vervanger die bij de fiets past, nu nog ff een Ritchey geval.
Voor diegene die het interesseert; het rijdt leuk op t vlakke en bergaf. Omhoog is gekkenwerk. Hoe grotere de versnelling, hoe meer kracht er verloren gaat in de achterbrug. Lekker belangrijk... voor het duwwerk hebben we nog andere fietsen op stock... Dit is en blijft gewoon mijn "wipstok"!

Ik groet u!