Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.
Moderator:Beheerders
-
superslop0r - Berichten:351
truvativ
Bericht
door superslop0r » za aug 23, 2003 1:14 pm
je trapper breekt uit je crank hij is er niet uitgelopen
je hebt hem er met de hand ingedraait en dan beschuldigen ze je ervan dat je je trapper er scheef ingedraait zou hebben ???
fijne garantie daar bij truvativ >:(
-
Gast
Bericht
door Gast » za aug 23, 2003 1:43 pm
Over welke cranks van Truvativ heb jet nu?? En wat heb je gedaan om ze te breken??
-
@sph@ltdude
-
Contacteer:
Bericht
door @sph@ltdude » za aug 23, 2003 4:02 pm
Hmz. Het alu dat Truvativ gebruikt is idd niet altijd even hard en sterk. Ik merk het bijvoorbeeld als ik de crankbout van mijn Truvativ 5D (da"s wel hun goedkoopste model) (4-kante as) aandraai. Er is niet een punt waar die ineens vastzit, je kunt altijd nog wel een stukje verder draaien, je voelt dat het zacht materiaal is. Bij een Shimano 600 crank (ook 4-kant) is het gewoon draaien draaien draaien en dan ineens plok vast.
Overigens heb ik er met rijden geen problemen mee, maar jouw probleem is dus niet onverklaarbaar.
-
Bericht
door superslop0r » za aug 23, 2003 5:51 pm
ik heb het over truvativ hussefeld cranks en ik was allen maar een beetje aan het springen op een funbox en een shimano xt crank die ik heb gehad heeft meer nodig gehad om kapot te gaan ???
-
Rinse Appelstroop
-
Contacteer:
Bericht
door Rinse Appelstroop » za aug 23, 2003 10:27 pm
Ik het net nieuwe Hussefelts op m"n p.3 zitten. (ja supersloper die P.3;))
ze hebben nu in bij de pedalen een stukje alu dat neem ik aan steviger is. En ik hoop dat deze langer dan een 1/2 jaar mee gaan. Anders heb ik garantie :P
Rinse
-
@sph@ltdude
-
Contacteer:
Bericht
door @sph@ltdude » zo aug 24, 2003 8:50 am
supersloper schreef:
ik heb het over truvativ hussefeld
Hmz. Die zouden zoiets idd wel moeten kunnen doorstaan. Balen. BTW als je ze nog geen half jaar hebt, heb je met Truvativ niks te maken, en moet degene die ze je verkocht heeft nieuwe geven!
-
Santa Cruz - Berichten:3498
Bericht
door Santa Cruz » zo aug 24, 2003 11:16 am
Rinse Appelstroop schreef:
Ik het net nieuwe Hussefelts op m"n p.3 zitten. (ja supersloper die P.3;))
ze hebben nu in bij de pedalen een stukje alu dat neem ik aan steviger is. En ik hoop dat deze langer dan een 1/2 jaar mee gaan. Anders heb ik garantie :P
Rinse
@ rinse: Da"s geen stukje alu maar een stalen insert.
@ supersloper: cranks draai je altijd aan met een sleutel anders kunnen ze los komen en de draad beschadigen.
-
Bericht
door superslop0r » zo aug 24, 2003 5:30 pm
ff voor de dudelijkheid voor meneer santacruz ik draai allen het eerste stuk met de hand erin en daarna vast met een sleutel
-
Santa Cruz - Berichten:3498
Bericht
door Santa Cruz » zo aug 24, 2003 5:58 pm
da"s dan duidelijk, excuseert u mij voor mijn lompheid. ;D
-
Gast
Bericht
door Gast » zo aug 24, 2003 6:57 pm
Je hebt er ook knakkers tussen zitten die voor een el cheapo cranksetje gaan en daar dan de heavy things mee gaan doen.... niet echt slim...
-
Ruben
- Forumbeheerder
Bericht
door Ruben » zo aug 24, 2003 7:58 pm
En de dure hussefelts van Rinse zijn alweer stuk...., na 1x rijden lag er een crank af... :"(
Ach, bij el-cheapo Shimano"s worden ze wel krom, maar het is het bracket wat eerder gaat...
-
Gast
Bericht
door Gast » zo aug 24, 2003 8:14 pm
Tering, elke keer als ik dat soort foto"s zie ben ik blij dat het niet mijn enkels waren die daar heerlijk langheen schuurden als een as brak bij een 1> meter drop :/
-
Abuse that Sl*t - Berichten:1287
Bericht
door Abuse that Sl*t » zo aug 24, 2003 8:16 pm
gheghe naja morgen haal ik denk ik 3 pieces want dit gelul ben ik zat, dat goedkope shitmano ding had ik erop gezet omdat ik ff geen geld had voor wat duurs nadat me lx het hadden begeven, knapt nu vol me as af

:-X gelukkig geen enkels tegen dat ding aan gehad want hij is zo scherp als een mes :-[
-
Gast
Bericht
door Gast » zo aug 24, 2003 8:31 pm
Ruben schreef:
En de dure hussefelts van Rinse zijn alweer stuk...., na 1x rijden lag er een crank af... :"(
Ach, bij el-cheapo Shimano"s worden ze wel krom, maar het is het bracket wat eerder gaat...
Dese is vies!! Wat voor bb was het eigenlijk??
-
Ruben
- Forumbeheerder
Bericht
door Ruben » zo aug 24, 2003 10:13 pm
rcisoke schreef:
Lees de post boven die van jou eens...
@Ruud: Drop was wel een meter ja, en toen lag er een crank op de grond
-
Gast
Bericht
door Gast » ma sep 01, 2003 11:00 am
Ruben schreef:
[
rcisoke schreef:
Lees de post boven die van jou eens...
Je hebt gelijk... ik heb ook een bril nodig...