Stelling
Moderator:Beheerders
Ff voor de duidelijkheid, ben van het weekend op de fatjam geweest van Paul´s Boutique.
Dit is dus een dirt/miniramp bijeenkomst van goeie tot zeer goeie fietsers uit Nederland (oja en Duitsland en Engeland).
Wat ik gezien heb....
- gasten die zeer hoog springen
- gasten die alle truukjes wel heel erg vet kunnen springen
- gasten die weten te feesten
Afijn, vind eigenlijk dat we met zijn allen nog een hoop moeten leren.
Die gasten weten werkelijk waar het om gaat.
Dit is dus een dirt/miniramp bijeenkomst van goeie tot zeer goeie fietsers uit Nederland (oja en Duitsland en Engeland).
Wat ik gezien heb....
- gasten die zeer hoog springen
- gasten die alle truukjes wel heel erg vet kunnen springen
- gasten die weten te feesten
Afijn, vind eigenlijk dat we met zijn allen nog een hoop moeten leren.
Die gasten weten werkelijk waar het om gaat.
Re:Stelling
ja die gasten zullen het heus wel kennen, maar sommige MTBers hebben misschien andere kwaliteiten, bas de bever is toch ook niet in eens homo geworden, en als ik hem ziet rijden dan denk ik ook dat ik een mietje ben.
en trouwens arnout is toch homo
en trouwens arnout is toch homo

-
ik ook, want op mijn voice mail hoor ik lekker hoe arnout net voor bij dicht legt "homo" zegt... ::) :P
Nu ik toch officieel postslet ben zal ik ook hier maar op reageren.
Ik vind (just my humble opinion) dat MTBers in t algemeen (lekker generaliserend) te serieus bezig zijn en eens wat meer moeten loskomen. Dus zet allemaal je feestneus op en gedraag je als "echte bikers" (met uitzondering van de XCers natuurlijk)
Dude
Ik vind (just my humble opinion) dat MTBers in t algemeen (lekker generaliserend) te serieus bezig zijn en eens wat meer moeten loskomen. Dus zet allemaal je feestneus op en gedraag je als "echte bikers" (met uitzondering van de XCers natuurlijk)
Dude
monkey boy ( aap met een b for friends ) schreef:
ja die gasten zullen het heus wel kennen, maar sommige MTBers hebben misschien andere kwaliteiten, bas de bever is toch ook niet in eens homo geworden, en als ik hem ziet rijden dan denk ik ook dat ik een mietje ben.
en trouwens arnout is toch homo![]()
Bas de Bever = en blijft een BMX-er.... dus inderdaad geen homo... alhoewel hij wel in string over het strand rende in Sprung... maar dat is gewoon mannelijk!
Dirty-harry schreef:
ik ook, want op mijn voice mail hoor ik lekker hoe arnout net voor bij dicht legt "homo" zegt... ::) :P
Die homo was voor jou bedoeld omdat hij in je voicemail was getrapt :P
en trouwens arnout is toch homo![]()
Steven Peters denkt daar anders over...
BMX"ers zijn eigenlijk wel cooler als ons/dan ons/als wij/dan wij, wij hebben allemaal vering nodig enzo...
Spreek voor jezelf man >:(
Ik vergat hem van zijn lock-out te halen ;D
Ik vergat hem van zijn lock-out te halen ;D
-
Sjonge jonge het niveau daalt wel weer! Dat je bmx-en cool vindt en het cooler vindt dan de rest van de fietssport moet je zelf weten, maar dat hoef je niet op zo"n domme manier te uiten. Niet dat ik homo ben ofzo hoor niet bepaald ;D maar ik vind het gewoon een domme manier van je mening uiten [s]kga toch ook niet zeggen dat bmx-ers jochies zijn die nog in hun kleutertijd zitten en die hun fietsje van toen niet kunnen inruilen voor een echte fiets[/s]
bmx ers doen dingen die wij niet doen, en wij doen dingen die zij niet doen. toch....... :P
Ik ben het helemaal met surfstad eens (behalve dat wij niet weten wat feesten is?).
ff een leugen uit de wereld helpen : Bes De Baver is WEL degelijk HOMO !
Zijn "vriendin" die er altijd bijloopt is eigenlijk de manager van IchwolldichinarseProductions.
Het Kartel kan het weten, want wij zitten altijd met ijzeren platen in ons broek als we met hem moeten tafelen.
Zijn "vriendin" die er altijd bijloopt is eigenlijk de manager van IchwolldichinarseProductions.
Het Kartel kan het weten, want wij zitten altijd met ijzeren platen in ons broek als we met hem moeten tafelen.
- King Zeus @ DirtE19
Plons schreef:
ff een leugen uit de wereld helpen : Bes De Baver is WEL degelijk HOMO !
Is plons geen homo dan???
Zekers, ik ben homo, maar dan eerder het type dat alleen op zwaar geschapen Negers valt en op echte Blanke Mannen.
-
- Forumbeheerder
Plons schreef:
an schorten met ballonnetjes in.
maw: ik heb toch al veel ergere feestjes meegemaakt met t biken dan wa ik al van bmxers gezien heb.
MAW: ipv op te kijken naar de bmxers: maak zelf feest! En nodig Plons uit, die eenzame dorpsgek
Bullshit!
Geloof niet dat mtb alleen maar om tricks gaat of wel soms?
Andere stelling:
BMX"ers zijn faggets omdat ze weinig zieke dingen doen behalve wat sprongetjes maken.
Zie iemand op n bmx nog geen drop van n halve meter doen
wat dat feesten betreft... weet ik t, heeft vrij weinig te maken met wat voor bike je onder je ass hebt (tenzij je xc-er bent uiteraard
)
Geloof niet dat mtb alleen maar om tricks gaat of wel soms?
Andere stelling:
BMX"ers zijn faggets omdat ze weinig zieke dingen doen behalve wat sprongetjes maken.
wat dat feesten betreft... weet ik t, heeft vrij weinig te maken met wat voor bike je onder je ass hebt (tenzij je xc-er bent uiteraard

Ik neem aan dat dit ironisch is? Hoe verwoestend het ook mag zijn voor je lijf, bmx"ers droppen ook van onnozele hoogten (maar vraag niet of ze op hun 40e nog op een deftige manier in en uit de zetel kunnen kruipen).
Anyway, ik geloof dat mtb"ers en bmx"ers allemaal zieke dingen uithalen, ieder op z"n eigen manier.
Ik hoop dat dit niet gaat ontaarden in een bmx vs. mtb debat, want zo zijn er al genoeg...
Peace.
ik vind het een nutteloos topic en dat van mtbers are wussies ook (waarin mtb vergeleken wordt met MX)
ik zie iemand op een bmx of een crosser nog niet een downhill parcours afdalen.
Dit gaat dus echt nergens over.
Zijn er hier mensen met een identiteit dilemma.
Waarom zou de een beter zijn dan de ander. Als er hier iemand is die denkt dat hij niet "cool"is omdat hij geen BMX-er is. Tja jammer voor je maar hou dat dan lekker voor jezelf.
Gr Spike
P.S uitgezonderd de mensen die het lekker vinden om te horen als ze iets niet kunnen en een ander wel.
Zijn er hier mensen met een identiteit dilemma.
Waarom zou de een beter zijn dan de ander. Als er hier iemand is die denkt dat hij niet "cool"is omdat hij geen BMX-er is. Tja jammer voor je maar hou dat dan lekker voor jezelf.
Gr Spike
P.S uitgezonderd de mensen die het lekker vinden om te horen als ze iets niet kunnen en een ander wel.
- cHoc
Mee oneens want ik ken een bmx-er die homo is
en das mijn vriendje :-*
:P
en das mijn vriendje :-*
:P
ik vind het een nutteloos topic en dat van mtbers are wussies ook (waarin mtb vergeleken wordt met MX)
Crusty VII wel degelijk met crossers downhill... en drops waar Bender nog niet eens over durft te dromen (De Benderdrop zit er overigens wel in)
-
- Contacteer:
niet helemaal mee eens. een paar vrienden van me zijn bmx"ers en we gaan altijd gewoon met zn allen fietsen...
deze gasten gaan mee naar schoorl lekker droppen (op de lage drops want "we hebben geen vering :P") ...en we gaan mee met hun naar skateparks lekker springen...
volgens mij is het verschil in party"en niet zo groot. we weten allemaal wel hoe we moeten feesten....behalve xc"ers dan ;D
deze gasten gaan mee naar schoorl lekker droppen (op de lage drops want "we hebben geen vering :P") ...en we gaan mee met hun naar skateparks lekker springen...
volgens mij is het verschil in party"en niet zo groot. we weten allemaal wel hoe we moeten feesten....behalve xc"ers dan ;D
x@n schreef:
Mmmm...
hier proef ik enige eigendunk...
ja benderdrops zal wel gaan, maar dat is freeride he, todnau naar beneden met je crosser zie ik niemand doen, veel te zwaar zo"n ding.surfstad schreef:
[monkey boy ( aap met een b for friends ) schreef:
Crusty VII wel degelijk met crossers downhill... en drops waar Bender nog niet eens over durft te dromen (De Benderdrop zit er overigens wel in)