cannondale changaing
Moderator:Beheerders
-
mmm net gehoord dat ik mee mag doen met de cannondale changaing bij de mergellandtweedaagse ;D
Re:cannondale changaing
das lache ;D
pas je wel op
dat het geen chain gang bang word :-X
dat het geen chain gang bang word :-X
Zal wel weer een domme vraag wezen, maar dat is.......

-
nice, das wel cool. welke cannondale kies je, of mag je niet kiezen??
-
als het ff kan de scalpel natuurlijk, maar volgens mij kiezen ze één soort fiets per evenement. dus zal wel een scalpel of een jekyll zijn.
Ik zie wel waar jullie oprijden, ga er zelf ook heen. Kunt er erg mooi biken, en is goed evenement.
jojo
jojo
-
hopen dat ik hem niet kwijtraak onderweg......... 
nee, is toch niks zo"n fiets voor jezelf, mag je wel 18 sloten aanhangen
(ik geloof 7700 euro-tjes) :-X

nee, is toch niks zo"n fiets voor jezelf, mag je wel 18 sloten aanhangen

Krijg je dan de duurste mee"???
[Superjaloers mode on} Hartstikke gaaf man
dan mag je echt alle nieuwste fietsen uit proberen..in speciale Chaingang uitvoering... :P en je krijgt een Chaingang outfit... en die mag je ook houden..zover ik weet :P ...
Kwijl kwijl ..ik ben er ook lid van maar nog geen uitnodiging gehad....
Have tons of Fun...
[superjaloers mode off/]

Kwijl kwijl ..ik ben er ook lid van maar nog geen uitnodiging gehad....

[superjaloers mode off/]
vorig jaar ook ge-chainganged! Was super! Wij kregen niet alleen kleertjes, ook een helm om te houden, sokken en handschoenen die ik nu alweer kwijt ben. We kregen een jekyll mee, het hele weekeinde lang. Ik wilde liever een scalpel, maar gegeven paard & z"n bek he... maar ik ben helemaal bekomen van de Jekyll, heerlijke bike, vooral als je een beetje freeride-minded bent, beetje jumpen/droppen onderweg enzo...
De ppls van Cannondale daar zijn erg aardig, ik zou zo weer meewillen rijden, mocht zelfs van ze
;D maar andere mensen ook hun kans geven he.. en oja, ik ga naar todtnau, ook leuk.
veel plezier
De ppls van Cannondale daar zijn erg aardig, ik zou zo weer meewillen rijden, mocht zelfs van ze

veel plezier
-
Gaaf man dat je mee mag doen ik denk dat ik me ook is in ga schrijven lijkt mij namelijk ook supergaaf om een keer te doen! Zometeen eerst maar weer is met mn eigen fietsie weg. Heel veel succes he en natuurlijk heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier