Stelling

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

surfstad
Stelling

Bericht door surfstad » ma aug 25, 2003 6:00 pm

Ff voor de duidelijkheid, ben van het weekend op de fatjam geweest van Paul´s Boutique.
Dit is dus een dirt/miniramp bijeenkomst van goeie tot zeer goeie fietsers uit Nederland (oja en Duitsland en Engeland).
Wat ik gezien heb....
- gasten die zeer hoog springen
- gasten die alle truukjes wel heel erg vet kunnen springen
- gasten die weten te feesten

Afijn, vind eigenlijk dat we met zijn allen nog een hoop moeten leren.
Die gasten weten werkelijk waar het om gaat.

aab

Re:Stelling

Bericht door aab » ma aug 25, 2003 6:07 pm

ja die gasten zullen het heus wel kennen, maar sommige MTBers hebben misschien andere kwaliteiten, bas de bever is toch ook niet in eens homo geworden, en als ik hem ziet rijden dan denk ik ook dat ik een mietje ben.
en trouwens arnout is toch homo :)

Dirty-Harry

Bericht door Dirty-Harry » ma aug 25, 2003 6:12 pm

ik ook, want op mijn voice mail hoor ik lekker hoe arnout net voor bij dicht legt "homo" zegt... ::) :P

Gast

Bericht door Gast » ma aug 25, 2003 6:49 pm

Nu ik toch officieel postslet ben zal ik ook hier maar op reageren.
Ik vind (just my humble opinion) dat MTBers in t algemeen (lekker generaliserend) te serieus bezig zijn en eens wat meer moeten loskomen. Dus zet allemaal je feestneus op en gedraag je als "echte bikers" (met uitzondering van de XCers natuurlijk)

Dude

surfstad

Bericht door surfstad » ma aug 25, 2003 6:54 pm

monkey boy ( aap met een b for friends ) schreef:
ja die gasten zullen het heus wel kennen, maar sommige MTBers hebben misschien andere kwaliteiten, bas de bever is toch ook niet in eens homo geworden, en als ik hem ziet rijden dan denk ik ook dat ik een mietje ben.

Bas de Bever = en blijft een BMX-er.... dus inderdaad geen homo... alhoewel hij wel in string over het strand rende in Sprung... maar dat is gewoon mannelijk!

surfstad

Bericht door surfstad » ma aug 25, 2003 6:54 pm

Dirty-harry schreef:
ik ook, want op mijn voice mail hoor ik lekker hoe arnout net voor bij dicht legt "homo" zegt... ::) :P

Die homo was voor jou bedoeld omdat hij in je voicemail was getrapt :P

legion
Contacteer:

Bericht door legion » ma aug 25, 2003 6:56 pm

Steven Peters denkt daar anders over...

Enduro

Bericht door Enduro » ma aug 25, 2003 7:23 pm

BMX"ers zijn eigenlijk wel cooler als ons/dan ons/als wij/dan wij, wij hebben allemaal vering nodig enzo...

Q....

Bericht door Q.... » ma aug 25, 2003 8:24 pm

Spreek voor jezelf man >:(

Ik vergat hem van zijn lock-out te halen ;D

Fisher_HKEK

Bericht door Fisher_HKEK » ma aug 25, 2003 8:31 pm

Sjonge jonge het niveau daalt wel weer! Dat je bmx-en cool vindt en het cooler vindt dan de rest van de fietssport moet je zelf weten, maar dat hoef je niet op zo"n domme manier te uiten. Niet dat ik homo ben ofzo hoor niet bepaald ;D maar ik vind het gewoon een domme manier van je mening uiten [s]kga toch ook niet zeggen dat bmx-ers jochies zijn die nog in hun kleutertijd zitten en die hun fietsje van toen niet kunnen inruilen voor een echte fiets[/s]

jojo

Bericht door jojo » ma aug 25, 2003 8:44 pm

bmx ers doen dingen die wij niet doen, en wij doen dingen die zij niet doen. toch....... :P

Gast

Bericht door Gast » di aug 26, 2003 6:35 am

Ik ben het helemaal met surfstad eens (behalve dat wij niet weten wat feesten is?).

Plons

Bericht door Plons » di aug 26, 2003 6:45 am

ff een leugen uit de wereld helpen : Bes De Baver is WEL degelijk HOMO !
Zijn "vriendin" die er altijd bijloopt is eigenlijk de manager van IchwolldichinarseProductions.

Het Kartel kan het weten, want wij zitten altijd met ijzeren platen in ons broek als we met hem moeten tafelen.

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » di aug 26, 2003 6:53 am

Plons schreef:
ff een leugen uit de wereld helpen : Bes De Baver is WEL degelijk HOMO !
Zijn "vriendin" die er altijd bijloopt is eigenlijk de manager van IchwolldichinarseProductions.

Het Kartel kan het weten, want wij zitten altijd met ijzeren platen in ons broek als we met hem moeten tafelen.

Is plons geen homo dan???

Plons

Bericht door Plons » di aug 26, 2003 7:02 am

Zekers, ik ben homo, maar dan eerder het type dat alleen op zwaar geschapen Negers valt en op echte Blanke Mannen.

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di aug 26, 2003 8:39 am

Plons schreef:

an schorten met ballonnetjes in.
maw: ik heb toch al veel ergere feestjes meegemaakt met t biken dan wa ik al van bmxers gezien heb.
MAW: ipv op te kijken naar de bmxers: maak zelf feest! En nodig Plons uit, die eenzame dorpsgek

Don

Bericht door Don » di aug 26, 2003 8:50 am

Bullshit!

Geloof niet dat mtb alleen maar om tricks gaat of wel soms?
Andere stelling:
BMX"ers zijn faggets omdat ze weinig zieke dingen doen behalve wat sprongetjes maken.

Zie iemand op n bmx nog geen drop van n halve meter doen

wat dat feesten betreft... weet ik t, heeft vrij weinig te maken met wat voor bike je onder je ass hebt (tenzij je xc-er bent uiteraard :D)

Gast

Bericht door Gast » di aug 26, 2003 10:22 am

Zie iemand op n bmx nog geen drop van n halve meter doen

Ik neem aan dat dit ironisch is? Hoe verwoestend het ook mag zijn voor je lijf, bmx"ers droppen ook van onnozele hoogten (maar vraag niet of ze op hun 40e nog op een deftige manier in en uit de zetel kunnen kruipen).

Anyway, ik geloof dat mtb"ers en bmx"ers allemaal zieke dingen uithalen, ieder op z"n eigen manier.

Ik hoop dat dit niet gaat ontaarden in een bmx vs. mtb debat, want zo zijn er al genoeg...

Peace.

aab

Bericht door aab » di aug 26, 2003 11:48 am

ik vind het een nutteloos topic en dat van mtbers are wussies ook (waarin mtb vergeleken wordt met MX)
ik zie iemand op een bmx of een crosser nog niet een downhill parcours afdalen.

Simon

Bericht door Simon » di aug 26, 2003 1:50 pm

Dit gaat dus echt nergens over.

Zijn er hier mensen met een identiteit dilemma.

Waarom zou de een beter zijn dan de ander. Als er hier iemand is die denkt dat hij niet "cool"is omdat hij geen BMX-er is. Tja jammer voor je maar hou dat dan lekker voor jezelf.

Gr Spike

P.S uitgezonderd de mensen die het lekker vinden om te horen als ze iets niet kunnen en een ander wel.

cHoc

Bericht door cHoc » di aug 26, 2003 2:19 pm

Mee oneens want ik ken een bmx-er die homo is
en das mijn vriendje :-*

:P

surfstad

Bericht door surfstad » di aug 26, 2003 3:56 pm

ik vind het een nutteloos topic en dat van mtbers are wussies ook (waarin mtb vergeleken wordt met MX)

Crusty VII wel degelijk met crossers downhill... en drops waar Bender nog niet eens over durft te dromen (De Benderdrop zit er overigens wel in)

XANonimous
Contacteer:

Bericht door XANonimous » di aug 26, 2003 3:58 pm

niet helemaal mee eens. een paar vrienden van me zijn bmx"ers en we gaan altijd gewoon met zn allen fietsen...
deze gasten gaan mee naar schoorl lekker droppen (op de lage drops want "we hebben geen vering :P") ...en we gaan mee met hun naar skateparks lekker springen...

volgens mij is het verschil in party"en niet zo groot. we weten allemaal wel hoe we moeten feesten....behalve xc"ers dan ;D

Sven

Bericht door Sven » di aug 26, 2003 6:34 pm

x@n schreef:

volgens mij is het verschil in party"en niet zo groot. we weten allemaal wel hoe we moeten feesten....behalve xc"ers dan ;D

Mmmm...
hier proef ik enige eigendunk...

aab

Bericht door aab » di aug 26, 2003 6:50 pm

surfstad schreef:
[

Crusty VII wel degelijk met crossers downhill... en drops waar Bender nog niet eens over durft te dromen (De Benderdrop zit er overigens wel in)
ja benderdrops zal wel gaan, maar dat is freeride he, todnau naar beneden met je crosser zie ik niemand doen, veel te zwaar zo"n ding.

Plaats reactie