Waarom een partner zo belangrijk is...
Moderator:Beheerders
Dat bleek vandaag, midden op de utrechtse heuvelrug, 15km van huis, sprong mijn achterdemper kapot.
En nu dacht ik, terug fietsen naar huis met een kapotte demper daar gaat ie misschien nog meer kapot van.
Naar huis gebeld, mijn lieve Isabelle was net wakker(10.20) en was bereid om in de auto te springen en mijn op te komen halen!
daarom is een partner, met auto, zo belangrijk!
En nu dacht ik, terug fietsen naar huis met een kapotte demper daar gaat ie misschien nog meer kapot van.
Naar huis gebeld, mijn lieve Isabelle was net wakker(10.20) en was bereid om in de auto te springen en mijn op te komen halen!
Re:Waarom een partner zo belangrijk is...
Daar heb ik geen partner voor nodig.
DiTemp schreef:
Daar heb ik geen partner voor nodig.
maar een moeder...? ;D
Wat voor een demper heb je Jurriaan? Met een staalveer moet je toch wel rustig aan terug kunnen rijden?
Sterker nog, met een staaldemper kan je nog gewoon downhillen en stevige drops maken.
TIE-RIPS[sub]of hoe je het ook schrijft[/sub]
Zijn de shit!!!!!
;D
Zijn de shit!!!!!
;D
legion schreef:
Sterker nog, met een staaldemper kan je nog gewoon downhillen en stevige drops maken.
Zijn de shit!!!!!
;D
;D
Echt heel jammer dat er dit keer niet gefilmd werd, maar met foto"s wordt het eea ook wel wat duidelijker, dus kom maar met die plaatjes als "t kan...
@Legion, hoe denk jij in hemelsnaam met TIE WRAPS een demper te repareren????????????????????
- @sph@ltdude
- Contacteer:
TIE RAPS[sub]dacht ik[/sub]
Tja, net ff gezocht en het wordt inderdaad op nogal wat manieren geschreven, maar de meeste hits kreeg ik met google toch met "tie wrap". Zie ook deze site:
http://www.buycableties.com/tie-wrap.html
Maar of het nu rap of wrap is vind ik nog niet zo boeiend. Een collega van me schreef laatst "tire rip" :P
Maar of het nu rap of wrap is vind ik nog niet zo boeiend. Een collega van me schreef laatst "tire rip" :P
RIP TIE!!!!!!!!!!
dusssss©
dusssss©
-
taai rip ::)
Geen achterdemper, geen partner, dus geen probleem. (En toch altijd geld te kort, iets klopt er niet.. ???
)

Als iedereeen het nu eens zou hebben over "colson-bandjes" i.p.v. tie-raps, toe-wraps, etc... dan zouden we elkaar misschien beter verstaan. Begrijpen is nog iets anders... ;D
Caramba schreef:
Tja, net ff gezocht en het wordt inderdaad op nogal wat manieren geschreven, maar de meeste hits kreeg ik met google toch met "tie wrap". Zie ook deze site:
Hou het topic over de meeting in groningen vandaag maar eens ff in de gaten...
Caramba schreef:
@Legion, hoe denk jij in hemelsnaam met TIE WRAPS een demper te repareren????????????????????
Zo ;D

handig he zon Peugeot Partner kun je zo je fiets achterin gooien ;D
En het maakt partner ruil ook een stuk toegangelijker
En het maakt partner ruil ook een stuk toegangelijker

ik ging zonder auto van huis, het bos ligt immers 2,5minuut fietsen bij mij vandaan dus dan had een Partner Peugeot ook niet geholpen.
het is een Rock Shox super delux demper.
het is een Rock Shox super delux demper.
Jurriaan schreef:
Dat bleek vandaag, midden op de utrechtse heuvelrug, 15km van huis, sprong mijn achterdemper kapot.
Net wakker ?
Ze was net klaar met een stoeipartij met het volledig voetbalelftal van Zaire.
Tenminste dat zei Bad Shitstard tegen mij want hij heeft het op video...
hé Jurriaan, wat is er dan met jouw demper gebeurt?
Mijn RS superdeluxe (een ouwetje) is ook kapot gegaan deze vakantie (onderaan de DH2 van Bad Wildbad, zaten m"n frame en voeten ineens onder de olie, ook de zuigerpen zat scheef in z"n body en dan rijd je daar idd liever NIET mee door). Ik denk dat Bad wildbad toch iets teveel trillingen, keien en wortels is voor zo"n oud beestje en dat ie gewoon uitelkaar getrild is :-[
Maar on Topic, wat ga jij met je demper doen, is zoiets het nog waard om te laten repareren, als dat al nog kan en waar ben je van plan dat te laten doen?
Mijn RS superdeluxe (een ouwetje) is ook kapot gegaan deze vakantie (onderaan de DH2 van Bad Wildbad, zaten m"n frame en voeten ineens onder de olie, ook de zuigerpen zat scheef in z"n body en dan rijd je daar idd liever NIET mee door). Ik denk dat Bad wildbad toch iets teveel trillingen, keien en wortels is voor zo"n oud beestje en dat ie gewoon uitelkaar getrild is :-[
Maar on Topic, wat ga jij met je demper doen, is zoiets het nog waard om te laten repareren, als dat al nog kan en waar ben je van plan dat te laten doen?
-
asphaltdude on the rocks schreef:
TIE RAPS[sub]dacht ik[/sub]
jij schaatst te veel

Ik laat de demper repareren, even overleggen met Vertex wat dat kost.
De demper is 5 jaa roud, na 2 jaar had ik de demper al eens laten reviseren. Olie verversen, nieuwe dichtingsringen e.d. Dat had geholpen want hij werkte daarna weer zoals het hoorde. Dat kosten destijds 45euro.
Ik wilde mijn demper zo ie zo weer laten reviseren, maar de demper was mij voor.
Voor mij is wel bewezen dat het echt nuttig is een demper regelmatig te laten reviseren.
De demper is 5 jaa roud, na 2 jaar had ik de demper al eens laten reviseren. Olie verversen, nieuwe dichtingsringen e.d. Dat had geholpen want hij werkte daarna weer zoals het hoorde. Dat kosten destijds 45euro.
Ik wilde mijn demper zo ie zo weer laten reviseren, maar de demper was mij voor.
Voor mij is wel bewezen dat het echt nuttig is een demper regelmatig te laten reviseren.
-
jojo schreef:
[Caramba schreef:
Zo ;D
![]()
Ook wel lekkere stevige Ti-Wraps gebruikt daarvoor.. ::)