TmFToM schreef:
Nou geven jullie allemaal jullie mening over jullie camelbak zakjes maar ik wil ook wel een kopen maar welke merken, types, prijzen, internet-adressen hebben jullie ?? want dan kan ik aan de meningen over de verschillende merken ook vergelijken
bijvoorbaad dank
merken vergelijken?????????
Camelbak is HET merk en vergeet die andere immitaties maar.
en voor biken vind ik dat er eigenlijk maar 3 opties zijn:
De Rocket :(heb ik gehad) 2 liter en weinig bergruimte, alleen wat tools/reepjes/banaan/phone (ik kreeg mijn dunne regenjasje er dus niet in als de waterzak vol zit)
De Mule: (heb ik) 3 liter en past een hoop bagage in; jas/tools/kleine camera/phone/lunch etc.
De Blowfish: (heb ik onlangs van Arthur Tha Iceman overgenomen) 3 liter en veel ruimte. hij is net zo groot als de Mule maar met een uitritsbaar compartiment waardoor de ruimte 2 X zo groot wordt ongeveer. Ik ben fotograaf dus wel nog wel es een serieuze camera meenemen; echt perfect past megaveel in en je hebt er geen last van tijdens het biken.
Als je lange tochten gaat maken vind ik 2 liter te weinig, vandaar dat ik voor de 3 liter versies gekozen heb.
Laat je echter bij de aankoop niet misleiden door een lege Camelbak waterzak. Ik dacht ook dat die Rocket genoeg bergruimte had, maar zodra je de waterzak vult valt dit vies tegen kan ik je uit ervaring vertellen.
suc6 en laat ff weten wat je gaat kopen.
dusssss©