Nieuwe Hardtrail
Moderators:JJ, Beheerders
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe hardtrail, heb een budget van 1800 tot 2200 euro. Ik kan maar geen keus maken. Wie kan me helpen.
Zit zelf te denken om hem te gaan halen bij Rose (redbull scandium 500) of bij S-tec (moet ik nog gaan kijken).
Heb een aantal eisen:
- XT afgemonteerd
- goed voorvork (Sid race, Quake Air enz..)
Blijft openstaan:
- Velgremmen (Magura HS33) met lichte wielen, of toch schijfremmen, en dan met name welke (wat is hierin een goede prijs kwaliteit verhouding)
- een Magura schijfrem of een Hayes.
Wie help mij verder met mijn keuzes.
Ik ben op zoek naar een nieuwe hardtrail, heb een budget van 1800 tot 2200 euro. Ik kan maar geen keus maken. Wie kan me helpen.
Zit zelf te denken om hem te gaan halen bij Rose (redbull scandium 500) of bij S-tec (moet ik nog gaan kijken).
Heb een aantal eisen:
- XT afgemonteerd
- goed voorvork (Sid race, Quake Air enz..)
Blijft openstaan:
- Velgremmen (Magura HS33) met lichte wielen, of toch schijfremmen, en dan met name welke (wat is hierin een goede prijs kwaliteit verhouding)
- een Magura schijfrem of een Hayes.
Wie help mij verder met mijn keuzes.
Re:Nieuwe Hardtrail
Deze bij S-tec dan.

-
kijk eens bij www.santos-bikes.nl daar kun je hem samenstellen zoals je hem hebben wil.
en nee ik heb geen aandelen,maar ben gewoon zeer tevreden over santos en heb nu mijn 2e en het is gewoon (vind ik dan) makkelijk,online samenstellen en naar de dichtsbijzijnde dealer of via inet bij een dealer bestellen.
en nee ik heb geen aandelen,maar ben gewoon zeer tevreden over santos en heb nu mijn 2e en het is gewoon (vind ik dan) makkelijk,online samenstellen en naar de dichtsbijzijnde dealer of via inet bij een dealer bestellen.
Is veel te duur joh. Ik ben in Duitsland beland vanwege de lage prijzen. En zeker bij S-tec. Maar ze gebruiken in hun prijslijst allemaal afkortingen. Als ik daar langs ga zal ik mijn woordje duits klaar moeten hebben, dus moet ik mijn huiswerk goed maken.
Kijk, als ik voor die Giant Xtc ga (zet ik er HS33 remmen op), heb ik een superlicht fietsje voor dat geld. Maar ga ik er zelf een samenstellen, zal ik toch moeten weten waar ik over praat.
Maar ik denk dat ik eruit ben. Rose heeft een lijst met alle losse onderdelen en hun benaming in het Duits. Denk dat ik die overneem en daarmee naar S-tec ga.
Kijk, als ik voor die Giant Xtc ga (zet ik er HS33 remmen op), heb ik een superlicht fietsje voor dat geld. Maar ga ik er zelf een samenstellen, zal ik toch moeten weten waar ik over praat.
Maar ik denk dat ik eruit ben. Rose heeft een lijst met alle losse onderdelen en hun benaming in het Duits. Denk dat ik die overneem en daarmee naar S-tec ga.
-
Ik deel vanzelfsprekend de mening van santosrider.
S a n t o S aka Robin
S a n t o S aka Robin
Idd, iemand die zo"n fouten maakt kun je niet meer serieus nemen
Ja, maar bij Santos ben je wel beperkt in je keuze qua onderdelen en de frames zijn way overpriced. En nee, ook ik heb geen aandelen maar rij zelf wel santos. Maar dan echt custom en dus zélf samengesteld!
Ik zou zowieso voor een Duitse shop gaan, gewoon een keer naar S-TEC gaan, die hebben een boerderij vol met fietsen die aan jou eisen voldoen. En zoniet, dan laat je daar gewoon ff eentje custom maken! :P
Ik zou zowieso voor een Duitse shop gaan, gewoon een keer naar S-TEC gaan, die hebben een boerderij vol met fietsen die aan jou eisen voldoen. En zoniet, dan laat je daar gewoon ff eentje custom maken! :P
-
hallo,
wij hebben nog een mooie bike staan die aan je eisen voldoet.
atb 19 inch
double butted aluminium frame
volledig XT afgemonteerd
cross max wielen van mavic
SID voorvork van rock shox + lock out en remote control
special painted frame
carbon parts (bar end + stem ed)
ofwel een supergave bike
Ook kun je bij ons terecht voor een bike die wordt gebouwd volgens jou wensen
(goedkoopste prijzen van nederland.)
Verder hebben we ook altijd aanbiedingen in mooie overjarige fietsen.
kijk eens op onze site:
http:/www.fietsgigant.com
groeten
Huub
wij hebben nog een mooie bike staan die aan je eisen voldoet.
atb 19 inch
double butted aluminium frame
volledig XT afgemonteerd
cross max wielen van mavic
SID voorvork van rock shox + lock out en remote control
special painted frame
carbon parts (bar end + stem ed)
ofwel een supergave bike
Ook kun je bij ons terecht voor een bike die wordt gebouwd volgens jou wensen
(goedkoopste prijzen van nederland.)
Verder hebben we ook altijd aanbiedingen in mooie overjarige fietsen.
kijk eens op onze site:
http:/www.fietsgigant.com
groeten
Huub
- Xircuit
- Contacteer:
Lichtelijk verboden meneer fietsgigant. :?Fuck up.
Aan Robbroek, ga na s-tec das veel beter, je kunt ook gewoon zelf een bike later samenstellen, die giant is alleen een voorbeeld.
Aan Robbroek, ga na s-tec das veel beter, je kunt ook gewoon zelf een bike later samenstellen, die giant is alleen een voorbeeld.
-
sorry, kon het niet laten ;D
fietsgigant schreef:
Ja laggu man. Jij snapt niet dat je weinig goodwill kweekt op deze manier. Misschien dat je door deze onzinnige posts 1 extra bike verkoopt, maar reken erop dat de meesten jullie links laten liggen (of in geval Vriezenveen rechts...).
Ik heb het idee dat je binnenkort hier geweert gaat worden.
Erikje
Re:Nieuwe Hardtail
En ze draaien zelfs de pedalen aan de fiets voor je!!! Überservice!fietsgigant schreef: (goedkoopste prijzen van nederland.)
Mensen bedankt,
Het is S-Tec geworden. Heb een Storck Rebel pro, Rond Quake Air vork, XT afmontage + XT schijfremmen, raceface opbouw enz...
Ben zeer tevreden moet ik zeggen......
Het is S-Tec geworden. Heb een Storck Rebel pro, Rond Quake Air vork, XT afmontage + XT schijfremmen, raceface opbouw enz...
Ben zeer tevreden moet ik zeggen......
- Xircuit
- Contacteer:
dat is, dat is een vette bike! suc6 ermee!
En over de service van de fietsgigant, je krijgt gratis lucht in je Banden!
Überservice!
En over de service van de fietsgigant, je krijgt gratis lucht in je Banden!
Überservice!
Mooi!!!
Wanneer komt de foto?
Wanneer komt de foto?

fietsgigant schreef:
Voor verkopers is hier geen ruimte !