Re:Truvativ sux guide
Moderator:Beheerders
bij mij werkt hij prima hoor, je moet hem gewoon niet op een bighit zetten
Bij mij werkt em ook perfect
bij mij ook :P
Als je het leed ziet wat dat ding Dude heeft aangedaan zul je hem gelijk geven...
We hebben al afgesproken dat ding ritueel te verbranden!
Döner Diabolus schreef:
Als je het leed ziet wat dat ding Dude heeft aangedaan zul je hem gelijk geven...
je moet ook die houte of stro"en versie niet kopen he, die is inderdaad niks, je zou beter de gewone versie kopen....
die werkt denk ik wel....
Smax schreef:
[Döner Diabolus schreef:
je moet ook die houte of stro"en versie niet kopen he, die is inderdaad niks, je zou beter de gewone versie kopen....
die werkt denk ik wel....
Geloof mij nou maar dat t ding zal branden... Al wassie van water
Maare.. Dude?? Wat is er eigenlijk gebeurd waardoor je zo getraumatiseerd bent??
Kevin heeft volgens mij nog geen 5 runs gedaan in Winterberg,
terwijl de rest er zo"n 15 a 20 deed. Elke keer vloog de ketting
eraf enzo. Aan het eind van de dag had iemand ook nog eens
zijn autosleutels gejat en toen hadtie helemaal de pest in!
Dus ik begrijp het allemaal wel.
Die sleutels had ie aan mij gegeven maar omdat ik jou van de parkeerplaats op moest halen duurde t wat langer allemaal en en en en dus ja daarom he!
Nee suffie, ik heb het over "s avonds.
Rodger schreef:
Nee suffie, ik heb het over "s avonds.
Suffie?
OMG?
das best gay he.... wat ie daar zegt... FOEI RODG!Ruud schreef: [Suffie?Rodger schreef: Nee suffie, ik heb het over "s avonds.
OMG?
ah fock dat klinkt ook best gay...
uhmmm FOCK NIE ZO GAY DOEN RODGER MAN! ( zo dat staat stukken stoerder dan "suffie" en " foei") :P
Rodger schreef:
Kevin heeft volgens mij nog geen 5 runs gedaan in Winterberg,
4 runs waarin ik in totaal 4 keer heb mogen trappen. Op een gegeven moment werd ik zelfs BIJNA ingehaald door iemand van mountainbike.nl :-X ;D
ik dacht dat ie best goed werkte, je had toch gewoon geen zin meer in winterberg?
Ik heb een keer met mijn suxguide gehad dat ie 3 keer achter elkaar eraf vlooog, maar toen heb ik hem een beetje bijgesteld met hulp van... en toen heb ik er nooit meer last van gehad...........
dusssss
Frpaant
dusssss

Frpaant
flap0rDudeHimself schreef:
[Aab schreef:
Bladiebla
Ween0r
koop eens een goeie keting geleid0r
je hebt hem gewoon FOUT gemonteerd. die guide zelf is niks mis mee. misschien zelf wat rommellen met bashguards en andere geleide wieltjes? vaak komt het dan wel goed. ik had een week geleden het zelfde in winterberg, bij mij kwam het doordat de derailleur spanning weg was. dat scheelt echt veel. dacht toen ook dat het vooral door de chainguide kwam. maar bij jou zit ie gewoon niet logisch op je fiets. in de rij voor de lift hoorde ik anderen ook zeggen: klus gewoon zelf wat. dat werkt ook vaak het best.
SHIFT 00 schreef:
in de rij voor de lift hoorde ik anderen ook zeggen: klus gewoon zelf wat. dat werkt ook vaak het best.
Ik hoorde van anderen dat mensen in de rij ook veelal de opmerking maakte:
Die jongeman op die le Dude met SHIFT-kleding, wat een jonge god zeg!
Anyways...
Volgens mij heeft Kevin al 84 weken iets in bestelling staan bij B2B,
als hij dat in bezit heeft dan heeftie nergens last meer van.
@Rodger, dat is ook logisch, want voor zo"n oude man zie je er gewoon nog ontzettend lekker uit. En dat is dan mannelijk bedoeld, niet homofielirig, dat kan gewoon tegenwoordig.
@fire, bel Johan op als je die Truvativ Sux Guide wil verbranden.
Johan zit in zijn FDM periode.
@fire, bel Johan op als je die Truvativ Sux Guide wil verbranden.
Johan zit in zijn FDM periode.
SHIFT 00 schreef:
je hebt hem gewoon FOUT gemonteerd. die guide zelf is niks mis mee. misschien zelf wat rommellen met bashguards en andere geleide wieltjes? vaak komt het dan wel goed. ik had een week geleden het zelfde in winterberg, bij mij kwam het doordat de derailleur spanning weg was. dat scheelt echt veel. dacht toen ook dat het vooral door de chainguide kwam. maar bij jou zit ie gewoon niet logisch op je fiets. in de rij voor de lift hoorde ik anderen ook zeggen: klus gewoon zelf wat. dat werkt ook vaak het best.
Ik heb t ding al op allerlei manieren gemonteerd en verbouwd om te zorgen dat hij werkt. Het punt is dat hij gewoon niet lekker past op de bighit en daarom zit hij niet helemaal zoals het hoort.
Een enkele weken geleden in Todtnau nergens last van gehad maar ik heb toen zonder bashring gereden. Deze keer had ik weer eens een half uurtje geknutseld en de guide compatible proberen te maken met de Race Face Bashring. Het zag eruit alsof het prima zou werken en na wat rondjes in de buurt te hebben gefietst was ik er ook volledig van overtuigd. En niet alleen ik was er van overtuigd maar ook mensen die er verstand van hebben... Maar goed een paar keer eraf gelopen en toen een paar tanden krom en beschadigd zodat ik er mee moest stoppen na 4 runs. :"(
Gelukkig is vorige week mijn nieuwe chainguide binnengekomen maar ik gewoon nog geen tijd gehad om t ding op te halen ivm mn werk.
Morgen haal ik m zker op al moet ik ervoor ziek thuisblijven anders kan ik niet fietsen in utrecht zaterdaf.
Net ff t pakketje opgehaald en wat denk je.... GEEN CHAINGUIDE!! :"( Wel een mooie fox broek maar daar heb je zo weinig aan als je ketting eraf pleurt. Heb net ff gechekked en eigenlijk valt het allemaal wel mee. Ik heb die chainguide pas in augustus besteld ::)

DudeHimself schreef:
Net ff t pakketje opgehaald en wat denk je.... GEEN CHAINGUIDE!! :"( Wel een mooie fox broek maar daar heb je zo weinig aan als je ketting eraf pleurt. Heb net ff gechekked en eigenlijk valt het allemaal wel mee. Ik heb die chainguide pas in augustus besteld ::)![]()
Lang leve B2B!!!