Re:MikerG ook al in ziekenhuis
Moderator:Beheerders
Het is misschien niet aan mij om dit topic erop te zetten, toch wil ik hierbij ff aan mede dpers laten weten dat miker aan bezoek in hamburg bij een dirt is gecrasht en dat het niet helemaal goed is afgelopen
Het is niet kritiek of zeer ernstig maar toch wel erg fucked up wat er gebeurt is en gevolgen
Gelukkig had miker eens een helm op en dat heeft hem veelleed bespaard
DUS aan iedereen, zet altijd een HELM op anders flikker je maar een eind op...
Hij zal zelf later wel meer melden erover....en natuurlijk waar het allemaal om ging, wil ik hem erg veel steun bieden en toewensen bij de "revalidatie"
Frapant
Het is niet kritiek of zeer ernstig maar toch wel erg fucked up wat er gebeurt is en gevolgen
Gelukkig had miker eens een helm op en dat heeft hem veelleed bespaard
DUS aan iedereen, zet altijd een HELM op anders flikker je maar een eind op...
Hij zal zelf later wel meer melden erover....en natuurlijk waar het allemaal om ging, wil ik hem erg veel steun bieden en toewensen bij de "revalidatie"
Frapant
-
Wordt mooi rustig zo..
Wat heeft ie eigenlijk??
Sterkte ermee..
Wat heeft ie eigenlijk??
Sterkte ermee..
-
tot zover ik weet was het vooral z"n golfclubs die het zwaarst gehavend zijn, en hij zo ook zijn hoofd en kleine teen hebben gebroken, omde zijn koofieapparaat niet aangeschakeld was
ik hou je op de hoogte
veel sterke Miker G

ik hou je op de hoogte
veel sterke Miker G
Ik heb iets gehoord over wat losse tanden maar die zijn er weer netjes terug ingeslagen. ;D
Anyways succes met het herstel Geert en ik spreek je wel als je weer als je terug bent
Anyways succes met het herstel Geert en ik spreek je wel als je weer als je terug bent
DudeHimself schreef:
Ik heb iets gehoord over wat losse tanden maar die zijn er weer netjes terug ingeslagen. ;D
...jammer hoef ik dat al niet meer te doen.
Hij is bij een dirt op zijn gezicht gegaan (zoals jullie al weten), hierbij is zijn voorvering gebroken en is ie met zijn tanden op het stuur te recht gekomen. Hierbij zijn 3 tanden uitgevlogen die weer netjes zijn trug geplaats en heeft een lichte hersenschudding.
Gaat steeds beter met de craches hier.
Gaat steeds beter met de craches hier.
ziet Miker G er nu een stukje beter uit Tuup?
Nou slechter kan het er niet op zijn worden
.
Heb hem zelf ook nog niet gezien, hij komt morgen trug uit Hamburg as het goed is. Dat krijg je ervan he als je een fox met een drop off ruilt
.

Heb hem zelf ook nog niet gezien, hij komt morgen trug uit Hamburg as het goed is. Dat krijg je ervan he als je een fox met een drop off ruilt

-
- Contacteer:
[quote][ [quote="Tuup J"]
hoe harder de stunts hoe harder de crashes...? DP"ers pullen steeds betere stunts, maar ok damn wat veel gewonden de laatste tijd..
ik weet hoe het is om een marzocchi te breken,,,de straat ving me op
sterkte ermee!!
hoe harder de stunts hoe harder de crashes...? DP"ers pullen steeds betere stunts, maar ok damn wat veel gewonden de laatste tijd..
ik weet hoe het is om een marzocchi te breken,,,de straat ving me op

sterkte ermee!!
x@n schreef:
Ik vond Jass zijn val nou niet echt een stunt, goed, tis een aardige
"dubbel" daar in Todtnau maar een stunt? Neuh, je kan ook gewoon
pech hebben... dikke pech die je je milt kost.
En hij had al body armor voor zijn tanden ;D
Beterschap Miker G. Hoe waren de dirts verder???
Beterschap Miker G. Hoe waren de dirts verder???
laten we een nieuw onderdeel lanceren: CRASHES en GEWONDEN
les alpes schreef:
laten we een nieuw onderdeel lanceren: CRASHES en GEWONDEN
JA! ...met foto"s en zo... cool :-X
ik heb dit topix uit respect en medelijden erop gezet...zullen we het ff rustig aan doen
maauhmmm..nog ff over die fotos, lijkt me goed idee, ik heb gehoord dat SickRick, MikerG gefilmd heeft na de crash :P
maauhmmm..nog ff over die fotos, lijkt me goed idee, ik heb gehoord dat SickRick, MikerG gefilmd heeft na de crash :P
-
de crash zelf heb ik niet gefilmd... wel in de ambulance en in t ziekenhuis.