Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.
Moderator:Beheerders
-
Don
Postbank zuigt?
Bericht
door Don » do okt 30, 2003 11:19 am
Afgelopen heeft iemand een betaalopdracht (nog zown papiere ding) de deur uitgedaan tbv mij... nog niet binnen. Hoe lang duurt zoiets normaal??
Geloof dat de postbank wel vaker niet de snelste maar 5 dagen vinnik toch al best LANG!!!
oja, Heil to the Rabobank, die zijn tenminste snel
nu ik toch aan t klagen, IK HEB KUTZIN! zo dank u, voel me weer stuk beter. Alhoewel... ga zo ns kijken op welke collega ik mn frustraties kan botvieren
-
Gast
Bericht
door Gast » do okt 30, 2003 11:36 am
Postbank heeft bij mij wel eens twee weken geduurd en dat is niet om voor over te lachen als het om huur gaat.
Rabo --> Rabo is idd een kwestie van seconden.
-
Don
Bericht
door Don » do okt 30, 2003 11:40 am
Ruud schreef:
Postbank heeft bij mij wel eens twee weken geduurd en dat is niet om voor over te lachen als het om huur gaat.
Rabo --> Rabo is idd een kwestie van seconden.
nee vind het echt te idioot voor woorden dat dat zolang duurt! niet dat ik t geld nu nodig heb maar vind het gewoon absurd!
-
Sven
Bericht
door Sven » do okt 30, 2003 11:41 am
Ik ben niet voor niets overgestapt van Postbank naar Rabo...
Tis mij al vaker overkomen dat er internetbestellingen zijn geannuleerd vanwege langzame transacties.
Zwaar k*t dus...
-
Gast
Bericht
door Gast » do okt 30, 2003 11:45 am
Tis gewoon een kwestie voor ze van rente trekken over dat geld.
-
Don
Bericht
door Don » do okt 30, 2003 11:48 am
Ruud schreef:
JOH!!! jij moet bankier worden man!!!
heb zown vermoede dat t bij de PB meer dan dat is... dat ze gewoon traag zijn...
vind t trouwens zwaar ouderwets die achterlijke transactie formulieren, moet je invullen met n pen en moet je weer gaan schrijven en zo....
Hoe is de PB trouwens met digitaal bankieren?
-
Ruben
- Forumbeheerder
Bericht
door Ruben » do okt 30, 2003 11:53 am
De postbank hanteerd een standaard van 5 werkdagen voor de verwerking van een transactie, als daar nog een weekend tussen zit heb je dus nog meer pech.
Ik heb dus ook de overstap gemaakt naar de Rabobank, uiteindelijk was die zelfs goedkoper voor de diensten die ik wou.
-
dobbel our zero
Bericht
door dobbel our zero » do okt 30, 2003 11:59 am
Don Diablo schreef:
[
Ruud schreef:
JOH!!! jij moet bankier worden man!!!
heb zown vermoede dat t bij de PB meer dan dat is... dat ze gewoon traag zijn...
vind t trouwens zwaar ouderwets die achterlijke transactie formulieren, moet je invullen met n pen en moet je weer gaan schrijven en zo....
Hoe is de PB trouwens met digitaal bankieren?
digitaal met de PB is ook erg triest, niet eens realtime , zoals bij de rabo
en je kunt alleen maar digitaal met de PB thuis je bankzaken regelen terwijl je met bij rabo gewoon overal kunt inloggen
-
BOSS
-
Contacteer:
Bericht
door BOSS » do okt 30, 2003 12:02 pm
grappig ik ben ook van postbank naar rabo gegaan.
Als je van PB overmaakt naar een echte bank kan dat soms wel 8 dagen duren idd.
Als je dan vraagt hoe dat komt aan de pb zeggen ze dat dat aan de andere bank ligt.
Als je bij de andere bank gaat vragen (je voelt hem al aankomen) ligt het volgens hen aan de pb.
Ze zullen alle2 dus wel schuldig zijn aan deze nare gewoonte
dusssss©
-
Don
Bericht
door Don » do okt 30, 2003 12:07 pm
Ben ik het niet mee eens, dat laatste.
Transacties van een ABN ofzo gaan doorgaans sneller dan een transactie van of naar PB.
-
BOSS
-
Contacteer:
Bericht
door BOSS » do okt 30, 2003 12:13 pm
van bank naar bank is ok.(welke bank dan ook)
Maar zodra de pb in het vizier komt duurt het lang. Zeker als iets van de pb naar een andere bank moet.
Ik zat vroeger zakelijk bij de pb en maakte elke maand geld over naar prive(rabo) op een gegeven moment was ik het zo zat dat het elke keer ruim een week duurde voordat het geld er was, dat ik 1x per maand op de fiets bij de pb geld ging halen en daarna gelijk door naar de rabo om te storten.
Maja op een gegeven moment word je DAT ook zat, en ik heb ik besloten om zakelijk ook maar bij de rabo te gaan.
dusssss©
-
Joost2 - Berichten:338
Bericht
door Joost2 » do okt 30, 2003 12:42 pm
Alle banken hanteren een en het zelfde systeem om interbancaire zaken te regelen. Alleen de Postbank heeft een eigen systeem. Vandaar dat het zo lang duurt.
dat was iedergeval vorig jaar zo (ik heb daar toen naar geinformeerd omdat wij ook een zakelijke rekening bij de PB wilde openen, maar alleen onder de voorwaarde dat ze geld direct konden overmaken, dat kon toen niet ivm dat systemen verhaal)
kortom PB sucks
-
FREAKaZOID - Berichten:1935
-
Contacteer:
Bericht
door FREAKaZOID » do okt 30, 2003 1:28 pm
Posbank zuigt inderdaad een beetje erg. Maar goed ik zit nog steeds bij de posbank. Afgelopen week toevallig naar de Rabo geweest om een nieuwe rekening te openen. Maarja die gasten die willen perse dat ik mijn studiefinanciering op de rekening ga storten anders moet k betalen, welliswaar niet veel maar toch. dat doe ik niet. En ik dat ik het maar zo laat, kheb nog nooit echt hinder ondervonden van de "traagheid" van de posbank, maar hij is idd wel erg traag, alleen kheb er dus geen last van.
-
Pino - Berichten:2472
Bericht
door Pino » do okt 30, 2003 2:20 pm
Ik overweeg ernstig over te stappen naar de SNS.
Internettransacties gaan heel vlot en je hebt een overzicht wanneer je maar wil.
-
Sven
Bericht
door Sven » do okt 30, 2003 3:30 pm
Pino schreef:
Ik overweeg ernstig over te stappen naar de SNS.
Internettransacties gaan heel vlot en je hebt een overzicht wanneer je maar wil.
Das ook bij de rabobank, zover ik weet...
[
FREAKaZOID schreef:
Posbank zuigt inderdaad een beetje erg. Maar goed ik zit nog steeds bij de posbank. Afgelopen week toevallig naar de Rabo geweest om een nieuwe rekening te openen. Maarja die gasten die willen perse dat ik mijn studiefinanciering op de rekening ga storten anders moet k betalen, welliswaar niet veel maar toch. dat doe ik niet. En ik dat ik het maar zo laat, kheb nog nooit echt hinder ondervonden van de "traagheid" van de posbank, maar hij is idd wel erg traag, alleen kheb er dus geen last van.
Waarom zou je dat niet doen? je kan voor nix dan internetbankieren, in het buitenland pinnen, en een gratis pas. Maar dan moet je wel je Stufi omgooien... maar daar heb ik niet zoveel moeite mee hoor!
Maja, jouw bankzaken zijn de mijne niet...
-
Don
Bericht
door Don » do okt 30, 2003 3:34 pm
Dn Helle schreef:
Maja, jouw bankzaken zijn de mijne niet...
Mooie slogan voor de postbank misschien...? ;D
-
Gast
Bericht
door Gast » do okt 30, 2003 5:33 pm
Mijn beschermgeld voor Donnie duurt ook altijd lang voordat het er is.
-
Rodger - Berichten:2295
Bericht
door Rodger » za nov 01, 2003 5:12 pm
Ruben schreef:
Ik heb dus ook de overstap gemaakt naar de Rabobank, uiteindelijk was die zelfs goedkoper voor de diensten die ik wou.
Ik ben destijds overgestapt op Ilona, die bood mij de diensten die ik wilde.
Ik bedoel.... Ilona werkt bij de Fortis en dat neemt een boel voordeel met zich mee.
Voor de rest is het natuurlijk een biatch eerste klas.
-
surfstad - Berichten:2572
Bericht
door surfstad » za nov 01, 2003 7:14 pm
Ilona heeft tenminste wel een normale baan.... he Rodger??
-
Don
Bericht
door Don » za nov 01, 2003 8:40 pm
surfstad schreef:
Ilona heeft tenminste wel een normale baan.... he Rodger??
Voor dat soort opmerkingen is ie al jaren immuun....
-
legion
-
Contacteer:
Bericht
door legion » za nov 01, 2003 10:40 pm
Wat wel weer zwaar verneukeratief is is dat je bij de Rabo idioot lang moet wachten voordat je een afschrift krijgt.
-
BOSS
-
Contacteer:
Bericht
door BOSS » zo nov 02, 2003 12:17 am
legion schreef:
Wat wel weer zwaar verneukeratief is is dat je bij de Rabo idioot lang moet wachten voordat je een afschrift krijgt.
kan je toch zelf printen vanaf internet, mits je een computer hebt uiteraard
dusssss©
-
Sir Gonz Lays - Berichten:1104
Bericht
door Sir Gonz Lays » wo nov 12, 2003 2:11 pm
postbank, jaha, tsja...uhh met die leeuw toch?? ik heb geen bankrekening, doe alles gewoon contant, ik kan dat drugsgeld moeilijk witwassen, dus koop ik er maar bikes en onderdelen van....ja is eigenlijk best relax naast t parttime boswachters bestaan..
-
Pimiento
Bericht
door Pimiento » di nov 18, 2003 2:52 pm
...dussss... (Copyright by BOSS, 2003)
Ik heb ook een pb rekening, maar ik ook maar iedere 2 weken een afschrift, dus ,oet er ook lang op wachten. Ik zou alleen niet naar de SNS gaan, die gasten weten niet wat service is. Rabo of ABN, das het beste gewoon.
-
Sven
Bericht
door Sven » di nov 18, 2003 4:37 pm
Pimiento en Montpellier schreef:
Ik heb ook een pb rekening, maar ik ook maar iedere 2 weken een afschrift, dus moet er ook lang op wachten.
Bel ze op en eis dat je em om de week wilt hebben... daar zijn ze wel soepel in...