Afspraken niet na komen van DP "ers
Moderator:Beheerders
die gast uit rotterdam is een super goede gast
ik heb een frame van hem voor een prikkie gekocht
en chainguide en headset
net een dag voor dat hij weg ging super aardig en net jes alles verzorgt
ik heb een frame van hem voor een prikkie gekocht
en chainguide en headset
net een dag voor dat hij weg ging super aardig en net jes alles verzorgt
-
Re:Afspraken niet na komen van DP "ers
Nog nooit problemen met Ren gehad,
Voor Chmod, ik werk bi een bank, en particulieren kunnne geen cheques verzilveren, dus vandaar dat hij de cash niet kan innen, just so you know.
Voor Chmod, ik werk bi een bank, en particulieren kunnne geen cheques verzilveren, dus vandaar dat hij de cash niet kan innen, just so you know.
-
ook nooit probs gehad met rene en ik heb bijna mijn hele fiets bij hem vandaan dus dat zegt wel wat 
trouwens die m4 die ik bijna had gekocht met die gebroken remleiding dat was die van dirtsmurf???

trouwens die m4 die ik bijna had gekocht met die gebroken remleiding dat was die van dirtsmurf???
Abuse that Sl*t schreef:
Yep...
-
rcisoke schreef:
[Abuse that Sl*t schreef:
Yep...

2 x iets van RC gekocht, geen probleem...
-
- Forumbeheerder
Ruud schreef:
Ik verveel me niet joh, ik heb juist een bult plezier hoe iemand zoveel shit kan veroorzaken en het toch nog weg weet te moffelen!
Jammer dat de Hogere Machten ook bij je kopen, anders kreeg je een ban aan je broek!!!!11111111
::)
De hogere machten hebben geen problemen gehad met zaakjes bij Rene. Tenminste ik niet.
De hogere machten gaan dan ook een beetje kijken hoe snel alles gesettled geraakt nu RC terug van reis is.
De hogere machten gaan wel proberen hierbij te helpen/arbitreren, hoewel we bij verkopen volledige buitenstaanders zijn zonder enige vorm van verantwoordelijkheid of aansprakelijkhed.
De hogere machten dulden geen enkele vorm van fysieke bedreigingen of geweld.
De hogere machten hopen dat alles nu snel in de goede plooi komt,
De hogere machten raden aan om in kalmte te handelen en ni in the public space alle details en scheldtirades te houden.
:-*
No offence intended anyweez BF.
Frame al aanwazig?
No offence intended anyweez BF.
Frame al aanwazig?
Ik ga t wat volwassener aanpakken, we zijn immers toch allemaal mensen. Een misverstand moet niet tot oorlog leiden, maar tot een oplossing. Trouwens, die cheque is wel verzilverd, dus mogen er geen problemen meer zijn omtrend onderhandelingen. Alles zal wel in orde komen?!
slu
slu
Saaie foto hoor, slechte belichting, kale achtergrond, geen thema, weinig kleur. Geen toonbeeld van artistieke begaafdheid.
Wél een gezellig topic, ik voel heel veel warmte, kan ook verhitting zijn...
Wél een gezellig topic, ik voel heel veel warmte, kan ook verhitting zijn...
legion schreef:
Geen toonbeeld van artistieke begaafdheid.
thanx...
Sorry RC, maar ik vind het toch best laag om de zaken van iemand anders rechtuit op het internet te mieteren. Ben ook blij dat ie van het internet is gehaald.
Er zijn 2 soorten bluf: verbaal, zoals Chmod, en jou soort, met cheques met iemand personalia en bankgegevens op internet te zetten...
Laag, heel laag.... En niet om te steuken, maar ik zou het niet pikken...
Er zijn 2 soorten bluf: verbaal, zoals Chmod, en jou soort, met cheques met iemand personalia en bankgegevens op internet te zetten...
-
Dn Helle schreef:
Sorry RC, maar ik vind het toch best laag om de zaken van iemand anders rechtuit op het internet te mieteren. Ben ook blij dat ie van het internet is gehaald.
Ben ik niet me je eens Dn Helle.
Wat is erger een foto van een cheque op internet zetten waar niemand wat mee kan, en waar niets meer op staat dan op het profiel van een dp-ganger of een topic over iemand openen? Want dat zou ik persoonlijk niet gepikt hebben.
Ik heb 2 keer zaken gedaan met Rene en ik kan je melden: snel betalen is snel geleverd bij hem.
Afterburner schreef:
Ben ik niet me je eens Dn Helle.
Wat is erger een foto van een cheque op internet zetten waar niemand wat mee kan, en waar niets meer op staat dan op het profiel van een dp-ganger of een topic over iemand openen? Want dat zou ik persoonlijk niet gepikt hebben.
Ik heb 2 keer zaken gedaan met Rene en ik kan je melden: snel betalen is snel geleverd bij hem.
Normaal staat op een cheque toch een rekeningnummer, waar je wat informatie vandaan kan halen.
Maar wat je zegt over het snel betalen en leveren: ik probeer Rene hier niet aan te spreken op zijn verkoop, maar op de manier dat hij hier met zaken omgaat die hij van andere krijgt...
Besides: ik geef alleen mijn mening hierover, dat er een topic wordt geopend over hem is niet echt mijn zaak...
-
Dn Helle schreef:
[Normaal staat op een cheque toch een rekeningnummer, waar je wat informatie vandaan kan halen.
Mijn laatste reactie hierover, want dit is ook niet mijn pakkie aan.
Wat maakt het uit wie je rekeningnummer weet hier kun je toch niets mee. Iedereen mag de mijne wel weten, het enige waar je achter kunt komen is bij welke bank ik ben, verder niet. Dus ...
Hey Dn Helle... Ik bluf niet zoals die Chmod... Ik doe het gewoon!
Heren hier snappen vrij weinig van de hoeveelheid informatie die makkelijk te vinden is op het prachtig medium waar wij onze tijd nu op verspillen.
Ruud schreef:
Jaja, want RC kent dit:
![]()
boek uit z"n hoofd!
Dit is weer een goede reden om jou bovenaan mijn lijstje van "Most Ignorant Dutch Morons" te plaatsen... Stoot je Zane eindelijk van zijn troon af voor de verandering...
ho, nu discrimineer je jezelf joh, dat doen ze bij de aldi in de rij ook altijd heb ik van horen zeggen!
:-* zane
:-* zane
De tering hé, bestaat er niet iets op het forum dat je dit topic op de blacklist kan zetten. Als je iets met elkaar hebt af te rekenen doe dat dan gewoon, en dan gelijk goed. Als je genaaid wordt, naai dan terug, maar waarom hier in Godsnaam. Als ik nog geld of spullen tegoed heb haal ik het altijd. Niet wachten, niet dreigen, gewoon halen. Als je iemand niet goed kent dan stuur je toch geen geld of spullen? Gewoon live ruilen. Het begin van dit topic was wel interessant, kon je nog een beetje oriënteren met wie je wel of geen zaken moet doen. Dit is moddergooien en niemand weet wie gelijk heeft.
Erikje
Erikje
Hey Erikje!! What about €20 incl verzending voor je Deore shifters??Erikje schreef: De tering hé, bestaat er niet iets op het forum dat je dit topic op de blacklist kan zetten. Als je iets met elkaar hebt af te rekenen doe dat dan gewoon, en dan gelijk goed. Als je genaaid wordt, naai dan terug, maar waarom hier in Godsnaam. Als ik nog geld of spullen tegoed heb haal ik het altijd. Niet wachten, niet dreigen, gewoon halen. Als je iemand niet goed kent dan stuur je toch geen geld of spullen? Gewoon live ruilen. Het begin van dit topic was wel interessant, kon je nog een beetje oriënteren met wie je wel of geen zaken moet doen. Dit is moddergooien en niemand weet wie gelijk heeft.
Erikje
( probeer het nog een beetje leuk te houden )
Eey ruud, als RC straks (mbv dit topic) god is, maak je dan nog een bureaublad voor em?
-
ja no shit! >:(
5 weken weg en niet eens een ansichtkaartje op DP zetten en direct weer 200 posts in een week droppen
5 weken weg en niet eens een ansichtkaartje op DP zetten en direct weer 200 posts in een week droppen

En pardoes, meneer is zijn sterretjes kwijt.
:P