Re:Kwintelooien
Moderator:Beheerders
martijn, misschien toch eens de new uithoorn en maarssen checken op 1 dag! je bent goed bezig zie ik! :-*
- MxMasterMike
Kwintelooien is het het grootste voorbeeld hoe triest natuur in nederland is. Het gebied is eerst jarenlang leeggeroofd (zandwinning), je kon er door de plassen dieselolie heenwaden. Nu is het dan zogenaamd natuurgebied. Met lekker een motorcross baan die wel 2 keer per jaar gebruikt mag worden, omdat er dik geld voor wordt neergelegd. En dan mag je er vooral niet met je fietsje rijden, van dan zou je wel eens iets kunnen beschadigen. Sorry hoor maar da is allemaal manmade inclusief de schotse hooglanders die er rondbanjeren. :P
die koetjes lopen toch niet op de mx baan?
fietsen op de mx baan zal niet zo"n probleem zijn, graven denk ik wel. spreek anders eens af met de boswachter
fietsen op de mx baan zal niet zo"n probleem zijn, graven denk ik wel. spreek anders eens af met de boswachter

"s avonds om 2130 is er geen boswachter meer...misschien een ideetje?
-
Shift, roep een dag en datum en we gaan rijden. (de hele dag, dus geen XC in de morgen :P
)

dat bedoel ik, rijden met die handel! :P im there
-
We hebben daar regelmatig vertoeft met vele DP-ers, en nooit een boswout gezien, hoewel ik ervan overtuigd ben dat hij ONS toen wel heeft gespot.
Ik heb eens een leuk gesprek met hem gehad en toen zij hij dat hij het wel kon begrijpen van ons, maar dat ie niet wilde dat anderen er last van zouden hebben [het biken over het pad bovenlangs waar de voetgangers weer lopen].
Ze maken zeer veel jacht op stropers daar, het zijn geloof ik ook geen boswouten maar jachtopzienders.
Ze zijn danook zeer fel op loslopende honden !
E
Ik heb eens een leuk gesprek met hem gehad en toen zij hij dat hij het wel kon begrijpen van ons, maar dat ie niet wilde dat anderen er last van zouden hebben [het biken over het pad bovenlangs waar de voetgangers weer lopen].
Ze maken zeer veel jacht op stropers daar, het zijn geloof ik ook geen boswouten maar jachtopzienders.
Ze zijn danook zeer fel op loslopende honden !
E
ik bedoelde quote en het werd bewerken.Dr.Pepper schreef:
jezus! Jurriaan wat ben jij een morraalridder zeg!! :-X
het ging mij niet om het moraal, maar dan niet huilen als je moet betalen. :"(
ik ken meerdere mensen uit rhenen die al kennis gemaakt hebben met de boswachter en zijn "bonnenboekje"
-
precies, patricia en ik zijn ook al een keer "gepakt" door hem. Tinker liep los even buiten het MX-terrein en bam dat was een bekeuring. de man roemde wel Tinkers kwaliteiten als jachthond en het luisteren naar de baas.
verder zijn Erik, Ton en ik een keer idd aangesproken toen we met de driewieler aan het crossen waren.... bij een waarschuwing is het toen gebleven.
maar ik weet uit ervaringen van collegae die daar veel fietsen dat de man heel makkelijk een bon schrijft als je je van het pad af begeeft tussen het wandelvolk....
verder zijn Erik, Ton en ik een keer idd aangesproken toen we met de driewieler aan het crossen waren.... bij een waarschuwing is het toen gebleven.
maar ik weet uit ervaringen van collegae die daar veel fietsen dat de man heel makkelijk een bon schrijft als je je van het pad af begeeft tussen het wandelvolk....
we rijden toch op het xc parcour!!!! wat wou die bospoot doen dan? een bekeuring geven voor het in de tegengestelde richting rijden
en dan het kentekenpaatje van mijn fiets opschrijven! kom op zeg!
ik ben ze ook al een paar keer tegengekomen! het zijn er geloof ik een stuk of 3 en 1 daarvan is een bosnimf!!!

ik ben ze ook al een paar keer tegengekomen! het zijn er geloof ik een stuk of 3 en 1 daarvan is een bosnimf!!!
Pepper, Kick some ass.......