Hope 6 zuigers
Moderator:Beheerders
he zie ik dat nou goed hebben de mono 4 remmen nou maar twee remblokjes per rem ipv 4 bij de m4?
Re:Hope 6 zuigers
Dat zeg ik lekker niet!BoXXerBill schreef: Zo"n goude zou ik dan ook willen.Als je vertelt wat het is. ::)
[size=0.025]Wat zou je van Hope denken?![/size]
-
BoXXerBill schreef:
Wat voor naaf zit daar in.A2Z ..geil.Chiek.Doet me denken aan een Chris King.
Zo"n goude zou ik dan ook willen.Als je vertelt wat het is. ::)
Die remmen zijn ook eruuuuuuuuuuuuug nice.. :P
Het is een hope bulb naaf.
Daniel
- Hydraulic_Pimp
zonoskar schreef:
Ah, in Engeland bestellen. Maar dan moet je ook naar Engeland voor garantie. Niet ff naar je LBS en een leen-remhendel krijgen terwijl de kapotte onderweg is. Da"s voor mij toch een groot voordeel.
Anyway, die van mij is er als het goed is morgen.
Ik heb nog nooit tegen gekomen dat mijn Lbs een leenhendel had ofzo, laat staan dat ze hope kennen, het enigste dat ze kennen is magura.
Ik heb nog nooit problemen gehad met garantiegevallen in het buitlenland.
Gewoon terug opsturen en dan maken ze het geld van verzending over naar mijn visa.
En bij ukbikstore kan je alle onderdelen voor je hopes sneller bestellen dan dat je ze in de benelux ooit zal kunnen vinden, van de kleinste dichting tot kleinste vijsjes toe...
Ik heb mijn setje
, en ik kan jullie verzekeren: ze zien er super uit!! Over rij-eigenschappen kan ik nog niks zeggen :-[ heb ze nog niet gemonteerd.
Zo is het wel fijn leuk materiaal te bestellen: even telefoneren om te bestellen, een belofte op korte termijn (3 weken) en deze dan nog nakomen ook. Dat gebeurt ook niet zo vaak... Mooi werk van BikeSupport! :-*

Zo is het wel fijn leuk materiaal te bestellen: even telefoneren om te bestellen, een belofte op korte termijn (3 weken) en deze dan nog nakomen ook. Dat gebeurt ook niet zo vaak... Mooi werk van BikeSupport! :-*
Komaan Chmod; nu jij nog!
Ik moet wel zeggen: de schijven die ze erbij steken zijn nogal aan de kromme kant...

Heeft iemand al de mono6ti via Bikesupport want voorlopig wacht ik nog steeds.
En ik heb mijn oude remmen al verkocht.
>:( >:( >:( >:(
En ik heb mijn oude remmen al verkocht.
>:( >:( >:( >:(
Mijn schijven zijn ook al errug krom. Bovendien blijft 1 kant van de caliper hangen. Hmm, eerste productie-run???
uitdroging van de zuiger of het afdichtingsrubber wellicht? probeer de remblokjes te verwijderen en voorzichtig die zuiger schoon te maken en een dun filmpje teflon er op, terugduwen en gebruiken die remmen, ze moeten naturlijk ook nog ff inwerken.

-
Je moet toch juist zo weinig mogelijk remmen
Hehehehe
Te mooi om vies te maken zegik !
E

Hehehehe
Te mooi om vies te maken zegik !
E
ssst, maak ze nu niet slimmer erik.
-
Ow ja, en wij verkopen ze ook hoor, je moet juist heel goed kunnen remmen voor de plots overstekende blote bosnimfen die dan natuurlijk plotsklaps instatnt horny worden van die 6 zuigende zuigers !
E

E
Die vastzittende kant heb ik los, maar de schijf krijg ik niet 100% recht. Grmblfff. Anyway"s, de Mono4 is echt een stuk kleiner dan de Enduro die ik op de Intense heb.
-
Als ze nie geod zijn, terug sturen, toch bij je LBS gekocht, laat ze maar nieuwe opsturenn, in ieder geval de schijven.
ik heb mijn Mono6Ti "s nog altijd ni.... :"(
Die plaatjes op de vorige pagina had ik al omdat die spulletjes in Engeland liggen. Het word de Bighit van mn zus dr vriend. Enfin, ik wil straks ook die Mono 4"s gaan monteren. Misschien maar eens vragen of dat toch niet met die geile floating discs kan

Nee, dat kan niet. Tenzij je zelf een +5mm adapter maakt. De MonoM4 gebruikt nl 180 of 200mm schijven, de Mono6ti gebruikt 185 of 205mm schijven.
+2.5 mm dan zeker zelfs?
Niet echt makkelijk noch mooi..
Eigenlijk mag ik ook niet zeuren want echt stevig gebruiken doe ik ze toch niet..
Niet echt makkelijk noch mooi..
Eigenlijk mag ik ook niet zeuren want echt stevig gebruiken doe ik ze toch niet..