overlaatst besloot ik eens om mijn 2 (!!!) maand oude wethepeople crancks uit elkaar aangezien de lagers niet zo goed meer liepen. Soit, ik begin er aan en de crancks gaan er makkelijk af, allemaal geen probleem. Maar dan begint pas de miserie. Belangrijk om te weten is dat bij 3-piece crancks de crancks zelf vast zitten op een as die dan weer loopt op kogellagers die vastzitten in cups. De cups draai je gewoon in je frame.
Bij het uit elkaar halen, wil de as maar niet loskomen en de enigste oplossing is er met een hamer op kloppen. Na lang kloppen komt de as eindelijk los. De lagers zijn zo versleten als iets, er zitten gewoonweg geen ganse bolletjes meer in, ze zijn allemaal in tweeën gebarsten enzo. Soit, ik ga dan naar Hangloose, de verdeler van wtp in België. Sympathieke kerels, hoewel ik geen garantie kreeg >:(, maar dat begrijp ik dan nog wel), hoewel hun antwoord dan ook weer niet echt chill was. Ik vroeg namelijk of ze mij konden garanderen dat ik binnen 2 maand niet terug hetzelfde zou voorhebben (en weer es 40 euro zou mogen afdokken) en ze zeiden daarop dat ik maar niet in de regen moest rijden!!!!!!

Wat denken jullie hiervan?