Streeters, dirters, bikers...
Moderator:Beheerders
ik heb plannen om een wat dirt jumps te gaan graven, heb een veld dat beschikbaar is maar ik zoek manne voor mee te graven en rijden. woont ge in de buurt van nederokkerzeel, berg, buken, kampenhout, erps kwerps of nie ver daar vandaan en voelt ge U geroepen om vanaf 30 januari derin te vliegen ( tmoe wel nie te koud zijn en ideaal wa geregend hebben ) dan reply ge maar!
salu
salu
Re:Streeters, dirters, bikers...
[quote="Kona"S crap"]
nederokkerzeel, berg, buken, kampenhout, erps kwerps of nie ver daar vandaan
[/quote]
Damn wat een namen, waar liggen die dorpen ergens?
[/quote]
-
sunn schreef:
[ [quote="Kona"S crap"]
[/quote]
in het grote sprookjesboek ??? ik gok op groningen ik woon r niet in de buurt voor zover ik weet.
Yow Max, ik zou wel willen ma ik vrees dak den 30 ste ni in leuven gaan zijn en ik gaan zelf mijne 6-pack in mijnen hof reshapen en dan daar e weekske op vliegen
-
in de weekends wil ik wel es komen aandraven om mee te graven, mits het bereikbaar is met trein&fiets??? ik kom nl vanuit antwerpen en mag van mijn mama niet met de auto rijden.
Morphineman schreef:
[sunn schreef:
[ [quote="Kona"S crap"]
Dit is toch duidelijk belgie. In Groningenen heb je andere namen (delfzijl, Lauwersoog, Rodeschool etc)
in het grote sprookjesboek ??? ik gok op groningen ik woon r niet in de buurt voor zover ik weet.
[/quote]
-
hahaha, neenee ollanders dit zijn oerdegelijke belgische dorpen in de omgeving van leuven, mechelen.
ik heb mss nog wel interesse, maar ik had gedacht om es te beginne grave in leuve zelf (ligt centraal, tis een steengoed plekje onder een brug van de e314, als het regent zit je dus lekker droog enzo) waar is da precies dat je wilde graven?
take care, egon
ik heb mss nog wel interesse, maar ik had gedacht om es te beginne grave in leuve zelf (ligt centraal, tis een steengoed plekje onder een brug van de e314, als het regent zit je dus lekker droog enzo) waar is da precies dat je wilde graven?
take care, egon
jezus zeg
waarom heeft iemand altijd gravers nodig
ik snap dat allemaal niet
ga eerst eens proberen alleen te beginnen
ik bouw al bijna 3 jaar alleen mijn dirt"s
als jij een begin maakt vinden anderen het mooi
en gaan ze wel mee helpen geloof mij
waarom heeft iemand altijd gravers nodig
ik snap dat allemaal niet
ga eerst eens proberen alleen te beginnen
ik bouw al bijna 3 jaar alleen mijn dirt"s
als jij een begin maakt vinden anderen het mooi
en gaan ze wel mee helpen geloof mij
Weet je hoe snel "t gaat als je met vier man bent? Dan loont "t wat harder en heb je meer motivatie.
Zei de man die al zeker 7 uur aan dirt-graaf-ervaring heeft
Zei de man die al zeker 7 uur aan dirt-graaf-ervaring heeft

da id van in leuven iet serieus te bouwen is goe, maar ligt da nie te veel in"t zicht? ik bedoel maar, sommige mensen hebben zo ne drang om uw prachtwerk af te breken!
en dan voor meneer die vindt da ge ma zelf moe graven: al veel gedaan ( met 2 man) maar dan gaat da gewoon nie goe vooruit tis trouwens toch plezanter om da mè meerdere te doen tesamen mè wa pintjes...
en dan voor meneer die vindt da ge ma zelf moe graven: al veel gedaan ( met 2 man) maar dan gaat da gewoon nie goe vooruit tis trouwens toch plezanter om da mè meerdere te doen tesamen mè wa pintjes...
is langs nen autostrade, no one cares, al zette er een autowrak, autostrades zijn van de gewesten en die gaan zich ni bezig houden me dirts op te kuisen van bikers, en voetgangers zulde daar ook ni veel hebben
ok great idea waar ligt die plaats dan zo ongeveeer?
Die plaats die egon bedoeld ligt langs de vaart daar is ergens een soort van viaduc en onder die viaduc ligt een redelijk groote open plaats.
+-3,5km van het station van leuven. En gegaat daar echt nie veel mensen over de vloer krijgen omdat daar in de buurt nie zoveel volk woont.
Ma ik heb zeker wel zin om mee te komen graven ma ik kan wel pas vanaf de 2de week van feb.
greetz
+-3,5km van het station van leuven. En gegaat daar echt nie veel mensen over de vloer krijgen omdat daar in de buurt nie zoveel volk woont.
Ma ik heb zeker wel zin om mee te komen graven ma ik kan wel pas vanaf de 2de week van feb.
greetz
-
ja egon, leg eens uit hoe je dr geraakt vanuit station leuven, want ik kom af en toe op de kesselberg maar dan passeer ik eens langs da viaduct om te checken, ik wil best meehelpen als ik dr geraak...
NB toch oppassen voor wegenpolitie die slecht uitgeslapen is, ze hebben ons ook al weggejaagd in antwerpen langs de ring toen we dr aan het boarden waren die stoute kops >:(
NB toch oppassen voor wegenpolitie die slecht uitgeslapen is, ze hebben ons ook al weggejaagd in antwerpen langs de ring toen we dr aan het boarden waren die stoute kops >:(
-
XXL schreef:
Die plaats die egon bedoeld ligt langs de vaart daar is ergens een soort van viaduc en onder die viaduc ligt een redelijk groote open plaats.
greetz
jep; idd, kruising van de vaart en de e314. En tis ni zo moeilijk om te vinden, gewoon aarschotsesteenweg volgen en vlak voor diene bocht van 90 grade richting interleuven, kunde de vaart over een voetgangersbrugetje oversteke, en daar ist
-
aaaaight THNX egon, de volgende keer ga ik zeker es zien daar en alster gegraven gaat worden lees ik het hier wel...
CU!bob :-*
CU!bob :-*
-
eGoN schreef:
[XXL schreef:
greetz
jep; idd, kruising van de vaart en de e314. En tis ni zo moeilijk om te vinden, gewoon aarschotsesteenweg volgen en vlak voor diene bocht van 90 grade richting interleuven, kunde de vaart over een voetgangersbrugetje oversteke, en daar ist
Egon, ik heb ook nog een ander plekske gevonden, een afgelegen plaats onder het viaduct van de ring, ook vlak aan de vaart, achter de Hungaria building (cfr.Engels Plein) Zodra het wa beter weer is kunnen we beter es afspreken voor es ergens te gaan zien dan !
-
jep, gaan we zeker doen, heb de 27e gedaan me examens. ivm da plekske, kweet da wel zijn maare kweet daar nergens zand liggen op da plein, kdacht da da kaseien waren. Nu ja, we zien wel