Re:race: snowboard versus DH bak
Moderator:Beheerders
Oké Shaft!
I can DIG it...
Maare dan kan je niet VET afdalen maar moet je een soort Dual Slalom doen tussen de skiërs, latlopers & sneeuwplankers.
Hoes"t met Kimi! ::)
I can DIG it...
Maare dan kan je niet VET afdalen maar moet je een soort Dual Slalom doen tussen de skiërs, latlopers & sneeuwplankers.
Hoes"t met Kimi! ::)
very, very good! thnx voor asking! En hoest met die groene brulaap van je dan? ook zo"n last van het weer? (gisteren weer 3 keer onderweg verdeelkap schoon staan krabben en doen)

Regen, Mist of Sneeuw... Mpi start altijd. ;D
On-Topic; snow-biken met van die soort BIG Foots eronder is da nieks?
(kennie trappen & remmen natuurlijk = niet biken eigenlijk.)
Of zo"n sneeuwstepje!
NAAH... MTB Rulez.
On-Topic; snow-biken met van die soort BIG Foots eronder is da nieks?
(kennie trappen & remmen natuurlijk = niet biken eigenlijk.)
Of zo"n sneeuwstepje!
NAAH... MTB Rulez.
haha rechtdoor verlies ik, jelmer, het zeker als het vlak begint maar ieder bochtje hoe flauw dan ook ziet er volgens mij uit als een uitdaging voor de DH-ers aangezien ik genoeg omhoogspattend sneeuw heb gezien van bodydrag"s.
De Freeride Downhill is helemaal top op snowboard, denk dat er geen biker het snowboard voorbijkomt als er een beetje sneeuw ligt, nu moest ik verplicht ophouden omdat er de laatste 200m echt geen sneeuw meer lag, en het werd donker in de mist, Gorillas in de Mist was er niets bij vergeleken. Iedergeval wel een topdag gehad, met veel, heel veel lopen, gelukkis is dat met snowboard een stuk makkelijker. Ceck some picktures op http://www.FunFolio.nl natuurlijk.
De Freeride Downhill is helemaal top op snowboard, denk dat er geen biker het snowboard voorbijkomt als er een beetje sneeuw ligt, nu moest ik verplicht ophouden omdat er de laatste 200m echt geen sneeuw meer lag, en het werd donker in de mist, Gorillas in de Mist was er niets bij vergeleken. Iedergeval wel een topdag gehad, met veel, heel veel lopen, gelukkis is dat met snowboard een stuk makkelijker. Ceck some picktures op http://www.FunFolio.nl natuurlijk.

Inzane op ram koers...

grrrrrrrr

ZO
inzane
mooie en strakke foto"s hoor

Zane! schreef:
neemt niet weg dat een "werknemer" daar op ons toe kwam en ons verzekerde dat bij genoeg animo de lift zeker open zou gaan..
ook voor de bikes, of vinden ze dat minder fijn
juist OOK voor bikers!
ze vonden t wel kewl dat in het niet bike-seizoen toch nog bikers kwamen, en voor een privé onderneming etc is dat altijd positief, naamsbekendheid, animo, gewilligheid etc
zane

ze vonden t wel kewl dat in het niet bike-seizoen toch nog bikers kwamen, en voor een privé onderneming etc is dat altijd positief, naamsbekendheid, animo, gewilligheid etc
zane
Hey zane...
Het volgende voorstel:
Race -> BJ op skies vs zane op zijn DH machine
Wat dacht je ervan???
Lijkt me een strak plan...
oa beoordeling op de volgende criteria:
Stijl
Snelheid
Trucjes
Wie wil er in de jury??? Jeroen, emiel??
Het volgende voorstel:
Race -> BJ op skies vs zane op zijn DH machine
Wat dacht je ervan???
Lijkt me een strak plan...
oa beoordeling op de volgende criteria:
Stijl
Snelheid
Trucjes
Wie wil er in de jury??? Jeroen, emiel??
Tussen jou en Zane....
Hummm ik wil wel jury zijn hoor. hahaha
Hummm ik wil wel jury zijn hoor. hahaha
pwoah dan koop ik jou ff dik om met twentsche nederwiet!!!1
maar ik ben er wel voor in, ik win denk ik op stijl en trucjes
zane
maar ik ben er wel voor in, ik win denk ik op stijl en trucjes
zane