nieuw model cannondale?
Moderators:JJ, Beheerders
Ik heb iets gehoord over een nieuw model cannondale. Weet iemand daar al meer van?
Hij zou dit jaar nog op de markt komen.
Een full suspension model wordt t voor XC gebruik ::)
Ben benieuwd, misschien dat de Scalpel toch niet zo goed werkt als ze gehoopt hadden? ::)
Ben benieuwd, misschien dat de Scalpel toch niet zo goed werkt als ze gehoopt hadden? ::)
-
Re:nieuw model cannondale?

Naast de scalpel heb ik nog steeds niets langs zien komen.. ???
Greetzz Koenie
Naast de Jekyll en de Scalpel willen ze nog een model gaan voeren dat er tussen in zit. Dus niet dat de Scalpel ze niet goed bevalt.

Het nieuwe model vervangt de jeckyl.
Het wordt een heavy gerichte enduro/lichte freeride model.
blits ben benieuwd hoor?

MX Plons schreef:
Het nieuwe model vervangt de jeckyl.
Wijsneus.

Slaag hebben ?
Het rare is dat cannondale aan sinds juli 03 aan dit nieuwe design bezig is en dat nog altijd niemand een foto ervan heeft kunnen terugvinden.
Maw Cannondale Research kan HEEL goed zijn pottekijkers buitenhouden.
Het rare is dat cannondale aan sinds juli 03 aan dit nieuwe design bezig is en dat nog altijd niemand een foto ervan heeft kunnen terugvinden.
Maw Cannondale Research kan HEEL goed zijn pottekijkers buitenhouden.
Ben benieuwd!
Ik vraag me eigenlijk af waarom sommige mensen "prinicpieel" iets tegen Cannondale lijken te hebben (niet in deze thread, voor alle duidelijkheid).
Hebben ze eigenlijk ooit al op zo"n fiets gereden?
Ik vraag me eigenlijk af waarom sommige mensen "prinicpieel" iets tegen Cannondale lijken te hebben (niet in deze thread, voor alle duidelijkheid).
Orkje schreef:
Ben benieuwd!
Daar heb je een spreekwoord voor:
Hoge bomen vangen veel wind
- Xircuit
- Contacteer:
Orkje schreef:
Ben benieuwd!
Waarom ik iets tegen Cannondale heb?
- Maak eens een rondje posbank op je nieuwe Scalpel, dan denk je ook iets exclusiefs te hebben gekocht.
- Ik ben persoonlijk niet echt een liefhebber van de ontwerpen met dat headshock en Lefty.
- Prijs/kwaliteit; ja, de frames van Cannondale zijn natuurlijk SUPERGOED, maar daar betaal je dan ook wel erg veel voor.
Ik hecht vrij veel waarde aan "als-je-dan-toch-veel-geld-uitgeeft-dan-wil-je-ook-iets-aparts" en dat heb je dus niet bij Cannondale. Om de zelfde reden zou ik ook niet zo snel een Ferrari kopen. En natuurlijk rijden de Cannondale"s goed, maar dat doen andere bikes ook.
En dus het spreekwoord Hoge bomen vangen veel wind klopt dus wel.
Hoge bomen... tja, daar zeg je zo wat.
"De frames zijn SUPERGOED, maar daar betaal je dan ook wel erg veel voor." Ehhhh, logisch?
Nu ja, ieder zijn ding.
"De frames zijn SUPERGOED, maar daar betaal je dan ook wel erg veel voor." Ehhhh, logisch?
Nu ja, ieder zijn ding.
Yes de nieuwe Raven 3 komt eraan ;D ;D
Het zou niet gek zijn, en het past ook in de lijn van nieuwe koolstof producten, om met een nieuw composiet frame op de proppen te komen toch.
Het zou niet gek zijn, en het past ook in de lijn van nieuwe koolstof producten, om met een nieuw composiet frame op de proppen te komen toch.
Xircuit schreef:
Waarom ik iets tegen Cannondale heb?
- Maak eens een rondje posbank op je nieuwe Scalpel, dan denk je ook iets exclusiefs te hebben gekocht.
- Ik ben persoonlijk niet echt een liefhebber van de ontwerpen met dat headshock en Lefty.
- Prijs/kwaliteit; ja, de frames van Cannondale zijn natuurlijk SUPERGOED, maar daar betaal je dan ook wel erg veel voor.
Ik hecht vrij veel waarde aan "als-je-dan-toch-veel-geld-uitgeeft-dan-wil-je-ook-iets-aparts" en dat heb je dus niet bij Cannondale. Om de zelfde reden zou ik ook niet zo snel een Ferrari kopen. En natuurlijk rijden de Cannondale"s goed, maar dat doen andere bikes ook.
En dus het spreekwoord Hoge bomen vangen veel wind klopt dus wel.
Eens, er zijn te veel mensen die "t mooi vinden, beetje de exclusieve versie van Giant zeg maar... Ik heb alleen nog een hele andere reden om geen Ferrari te kopen...
legion schreef:
... Ik heb alleen nog een hele andere reden om geen Ferrari te kopen...
Niet genoeg geld misschien ... ?
- Xircuit
- Contacteer:
Orkje schreef:
Hoge bomen... tja, daar zeg je zo wat.
Nu ja, ieder zijn ding.
Dat Supergoed was ook een beetje dubbel bedoelt, want zo goed zijn ook weer niet.....

[sub]o o, dat had ik beter niet kunnen zeggen.[/sub]
- Xircuit
- Contacteer:
Ohhhw, als je over geld hebt, dat is bij mij de reden absoluut niet hoor....... ::)legion schreef:
Eens, er zijn te veel mensen die "t mooi vinden, beetje de exclusieve versie van Giant zeg maar... Ik heb alleen nog een hele andere reden om geen Ferrari te kopen...
FranQ schreef:
Ik heb iets gehoord over een nieuw model cannondale. Weet iemand daar al meer van?
NRS Optimo ??
Pino (blij bezitter van een heeeeeeeeeeeeeeel grote zwarte Cannondale)
cannondale is gewoon goed.
tzijn alleen een beetje vreemde gasten die dr meestal op rijden ;D
(including me aight?!?)
tzijn alleen een beetje vreemde gasten die dr meestal op rijden ;D
(including me aight?!?)