coast to coast pyreneeen
Moderator:Beheerders
-
het lijkt me ook heel erg leuk. aangezien alle de heen en terug reis excl. is kan het voordelig zijn om met een paar mensen te rijden wanneer je ze bij elkaar kan krijgen. dit omdat de reis er naartoe ook nog best kostbaar is ivm tol en peut.
Re:coast to coast pyreneeen
Mensen ik heb hier een informatie flyer als Word document van de organisatie gemaild gekregen.
Ze verzekerde mij dat de route voor 2004 niet veel af zal wijken van de route in de flyer.
Er zou sowieso weinig veranderen tov 2003.
In de flyer staan meer praktische tips en informatie.
Wie er een wil, mail me even en ik stuur hem door!
Ze verzekerde mij dat de route voor 2004 niet veel af zal wijken van de route in de flyer.
Er zou sowieso weinig veranderen tov 2003.
In de flyer staan meer praktische tips en informatie.
Wie er een wil, mail me even en ik stuur hem door!
Mhhhh, typisch want ik heb op 14 januari om 16:54uur al beantwoord!
Maar goed, Check mail!
Maar goed, Check mail!
Check mail ProServer!
Ik heb nog niets ontvangen :"(
die hotmail grmbklfghh, veel hot, weinig mail...
die hotmail grmbklfghh, veel hot, weinig mail...
drie keer is scheepsrecht, alweer onderweg!
Heb um ff gezipt, nu nog kleiner!
Misschien gaat het nu beter!
ander mailadres misschien???
U vraagt, wij mailen.......
Heb um ff gezipt, nu nog kleiner!
Misschien gaat het nu beter!
ander mailadres misschien???
U vraagt, wij mailen.......
Ik hebbem net ff grondig doorgelezen... Ziet er wel interessant uit alleen zou ik dus graag zelf met een aantal bikers een transpyreneen op maat georganiseerd hebben zodat je wat vrijer bent in je keuze (datum) etc. Maargoed, als er uiteindelijk te weinig zijn dan zal je wel massaal moeten gaan inderdaad...
Ik wacht nog steeds op meer geinteresseerden
Ik wacht nog steeds op meer geinteresseerden

geintreseerd in een coast to coast op maat zijn:
Pro server
Jurriaan
Pro server
Jurriaan
Ik ben btw bij de organisator van col d"extreme geweest en hij heeft en 2 kast vol met schriften waarin routes hotels ed. zijn opgeschreven... dus je kan bij hem alle kanten op! Die man kent de hele pyreneeen uit z"n hoofd. Maar het lijkt me verstandig om zelf te invetariseren wat we willen en aan de hand van het wensen pakket een offerte te vragen van de verschillende aanbieders...
het minimum aantal personen voor een maatreis ligt echter wel op 5, ik denk dat het dan ook verstandig is om op meerdere forums een vraag te stellen en een soort deadline af te spreken. Wanneer die datum bereikt is en er hebben zich nog niet voldoende mensen aangemeld dan kunnen we altijd nog met de standaard reizen mee.
Heeft iemand hier nog op ene ander forum deze zelfde vraag gesteld?
het minimum aantal personen voor een maatreis ligt echter wel op 5, ik denk dat het dan ook verstandig is om op meerdere forums een vraag te stellen en een soort deadline af te spreken. Wanneer die datum bereikt is en er hebben zich nog niet voldoende mensen aangemeld dan kunnen we altijd nog met de standaard reizen mee.
Heeft iemand hier nog op ene ander forum deze zelfde vraag gesteld?
ik heb deze vraag enkel hier gesteld
geintreseerd in een coast to coast op maat zijn:
Pro server
Jurriaan
Roxy
@ Cubemand: bedankt voor de moeite, heb het uiteindelijk goed ontvangen...
Pro server
Jurriaan
Roxy
@ Cubemand: bedankt voor de moeite, heb het uiteindelijk goed ontvangen...
Oke! 3 up 2 to go at least
Ik heb ook op mountainbike.nl gepost maar nog geen reacties helaas.
Kan iemand op de belgische versie ff posten?

Ik heb ook op mountainbike.nl gepost maar nog geen reacties helaas.
Kan iemand op de belgische versie ff posten?
oke prima!
Ik heb misschien al een extra kandidaad wat het totaal tot nu toe op 4 brengt... het minimum aantal was 5 dus dan nog minstens 1 persoon en we kunnen beginnen...
Ik heb misschien al een extra kandidaad wat het totaal tot nu toe op 4 brengt... het minimum aantal was 5 dus dan nog minstens 1 persoon en we kunnen beginnen...
Via de Belgische mountainbike site heb ik ook twee reacties binnengekregen: één heel serieuze en één die vooral nieuiwsgierig is (dat is dus kwestie van overtuigen dan hé
).
Anders moeten we proberen om een datum af te spreken om eens samen te gaan rijden op een zondag... Voorstellen?

Anders moeten we proberen om een datum af te spreken om eens samen te gaan rijden op een zondag... Voorstellen?
Geïnteresseerd !!!
Heb ik al op mountainbike.nl aangegeven.
Heb ik al op mountainbike.nl aangegeven.
Tijd voor een meeting lijkt mij!
Is rhenen voor jullie centraal?
Is rhenen voor jullie centraal?
Als je in Groningen woont is er vrij weinig centraal toch.
Oftewel Alles is prima

Oftewel Alles is prima
Langs Belgische kant:
2x Hasselt (2u rijden tot Rhenen volgens Viamichelin)
1x Roeselare (2u40min volgens Viamichelin)
Als iedereen op het afgesproken tijdstip kan natuurlijk.
Als iedereen anders effe zegt vanwaar ie afkomstig is...
2x Hasselt (2u rijden tot Rhenen volgens Viamichelin)
1x Roeselare (2u40min volgens Viamichelin)
Als iedereen op het afgesproken tijdstip kan natuurlijk.
Als iedereen anders effe zegt vanwaar ie afkomstig is...
ik kom uit, verrassend, Rhenen.
ik ga waarschijnlijk zondag langs bij een van de mensen van col-d-extreme in Wageningen. die 2004 folder is af.
ik ga waarschijnlijk zondag langs bij een van de mensen van col-d-extreme in Wageningen. die 2004 folder is af.
Rhenen?? hmm... dan moeten we misschien maar eens afspreken... Bike jij altijd in Amerongen?
Ik za de oprichter van Col d"extreme ook ff mailen voor informatie.
En we meoeten inderdaad even een datum plannen voor een testrit. Deze testrit moet in iedergeval vergelijkbaar zijn met een tocht in de pyreneen althans even zwaar, zodat je weet wat je kan verwachten.
Ergens in maart??
Ik za de oprichter van Col d"extreme ook ff mailen voor informatie.
En we meoeten inderdaad even een datum plannen voor een testrit. Deze testrit moet in iedergeval vergelijkbaar zijn met een tocht in de pyreneen althans even zwaar, zodat je weet wat je kan verwachten.
Ergens in maart??
Maart is prima,
Ik ben alleen nog niet helemaal in conditie aangezien ik net met arm uit het gips kom, en als ik gleuk heb over een week weer eens mag biken.
Ik ben alleen nog niet helemaal in conditie aangezien ik net met arm uit het gips kom, en als ik gleuk heb over een week weer eens mag biken.
Ik bike altijd in Rhenen, hoe verrassend...vandaar mijn voorstel om in Rhenen af te spreken. En fiets dan vaak richting Amerongen en verder.
Wat ik belangrijker vind dan om een tocht te fietsen die redelijk gelijk aan de pyreneeen is, is wie zijn de medebikers, liggen we elkaar een beetje. Zitten we qua fietsmentaliteit op een zelfde nivo.
Wat ik belangrijker vind dan om een tocht te fietsen die redelijk gelijk aan de pyreneeen is, is wie zijn de medebikers, liggen we elkaar een beetje. Zitten we qua fietsmentaliteit op een zelfde nivo.