amsterdam weer weer hoor
Moderator:Beheerders
hey,
daar ben ik weer he, ik dacht maar ff meetinkie te houden bij amstelstation... zaterdag of zondag
hier het lijstje:
-lion
-xlr8r?
-GTLTS?
-michel?
-fiets?
-bikel?
-velgje?
-en jij?
groeten
daar ben ik weer he, ik dacht maar ff meetinkie te houden bij amstelstation... zaterdag of zondag
hier het lijstje:
-lion
-xlr8r?
-GTLTS?
-michel?
-fiets?
-bikel?
-velgje?
-en jij?
groeten
-
Re:amsterdam weer hoor
elke week hou jij een meeting ofzo, waarom vraag je niet gewoon telefoon nummers en bel je ze op?
omdat anderen uit niet-amsterdam dan weten dat zij ook kunnen komen dit weekend. of moet ik heel dp opbellen?
:-Xlion schreef:
omdat anderen uit niet-amsterdam dan weten dat zij ook kunnen komen dit weekend. of moet ik heel dp opbellen?
Ben van de partij,alleen op zaterdag werkt GTLTS altijd dus het liefst zondag.
we hebben alles over voor GTLTS natuurlijk, zondag it is, bij amstelstation hogeschool kant verzamelen? 12:00? als je het er niet mee eens bent, zeg maar.
-lion
-GTLTS
-xlr8r
-jeroen (niet op forum)
-velgje? melde jij je daarnet aan?
-lion
-GTLTS
-xlr8r
-jeroen (niet op forum)

vorige week zondag een gaar feestje met mn werk(was het eindelijk eens mooi weer...) En deze zondag staat er weer een hoop nat op de agenda... tot sneeuw aan toe. Bah... valt het mee dan bel ik mark wel ff uit zn bed. (as usual)
Later
Later
het valt reuze mee joh!
ochtend en middag wat zonneschijn en paar kleine buitjes erdoorheen. hoogstwaarschijnlijk geen sneeuw
ochtend en middag wat zonneschijn en paar kleine buitjes erdoorheen. hoogstwaarschijnlijk geen sneeuw
-
Heb zin om zondag te gaan biken.....moet uit almere komen....dus 12.00 bij amstelstation....Dit wordt m"n eerste meeting via dirty pages, dus ben benieuwd......gaan we streeten of is daar in de buurt een parkje of iets dergelijks met een paar dirts?
Nick
Nick
Cube,alles wat je hartje begeert,meestal eerst streeten,daarna naar Lions dirtbaantje.
-
zal er zijn...
-lion
-GTLTS
-xlr8r
-jeroen (niet op forum)
-Cube Biker
Mzzl
-lion
-GTLTS
-xlr8r
-jeroen (niet op forum)
-Cube Biker
Mzzl
hey cube!
mijn dirt baantje zal nog niet berijden worden want tja... ik ben nog bezig met die gemeente voor toestemming (in de buurt van alle street spots dus als dat er is ook nog eens lekker dirtjes ertussen). nu vooral in een klein skateparkje rijden en een helehoop drops trapjes en nieuwbouw. dat is amstel station. daarna dacht ik ff langs WTC en RAI te gaan als dat nog lukt in de tijd. vlgens mij genoeg te doen van beginners tot gevorderden. voor verdere vragen kan je me wel mailen
groeten micha
en velgje komt niet omdat zijn demper gesprongen is!
mijn dirt baantje zal nog niet berijden worden want tja... ik ben nog bezig met die gemeente voor toestemming (in de buurt van alle street spots dus als dat er is ook nog eens lekker dirtjes ertussen). nu vooral in een klein skateparkje rijden en een helehoop drops trapjes en nieuwbouw. dat is amstel station. daarna dacht ik ff langs WTC en RAI te gaan als dat nog lukt in de tijd. vlgens mij genoeg te doen van beginners tot gevorderden. voor verdere vragen kan je me wel mailen
groeten micha
en velgje komt niet omdat zijn demper gesprongen is!
-
Dan komt dat dirten nog wel
, hoop dat de gemeente een beetje meewerkt.
Nog ff een vraagie.....is het verstandig om een retourtje te kopen naar amstel? of zeg je van koop maar een enkeltje? Namelijk geen idee of we de dag ook weer eindigen bij amstel.....stel dat we de dag eindigen bij WTC dan heb ik dus niks aan een retourtje amstel.
CUBE BIKER

Nog ff een vraagie.....is het verstandig om een retourtje te kopen naar amstel? of zeg je van koop maar een enkeltje? Namelijk geen idee of we de dag ook weer eindigen bij amstel.....stel dat we de dag eindigen bij WTC dan heb ik dus niks aan een retourtje amstel.
CUBE BIKER
ik weet niet hoeveel geld het scheelt volgens mij haast niks maar zowel: houden wij er wel rekening mee.
Kunnen we niet gewoon op WTC afspreken,zoals altijd?
het leek mij een goed idee om gelijk op amstel af te spreken zodat we daar ook echt zijn. laatste keren kwam het daar meestal niet van. het is dan ook een eintje fietsen vanaf WTC. bovendien denk ik dat het iets te laat is om te melden dat we weer gewoon bij WTC afspreken.
yep,...ben van de partij....
o ja, thanx nog dat "t op zondag is :-*
moet zaterdag altijd werken....moet toch wat verdienen om wat te kunnen kopen waarmee valt te posen...of niet???
moet zaterdag altijd werken....moet toch wat verdienen om wat te kunnen kopen waarmee valt te posen...of niet???
Dan weet ik niet of ik kom,ik moet vanacht werken tot 5 uur,en eerst was het altijd 13.00 uur WTC,en nu 12.00 uur Amstelst.Ik kijk wel of ik op tijd wakker word.
evt kan ik je om half 12 ophalen mark? :-*
Als ik niet uit mezelf op tijd wakker wordt,dan slaap ik liever door,thanks evengoed.
das jammer mark, je kan alle rijders volgens mij nog een hoop leren, mij in ieder geval.. weet jij hoe je spines precies moet jumpen? misschien tot morgen
en kan je dan misschien mn lagers meenemen?
groeten micha

groeten micha
doe mij maar 13:00 wtc. ook veel handiger voor mij... zie ik jullie daar? dan bel ik die ouwe wel niet wakker voor een keertje.
-
Damn,
Is het mooi weer, heb ik gene bike meer ie geschikt is voor street!
Is het mooi weer, heb ik gene bike meer ie geschikt is voor street!
Oke,ik ben al wakker,wordt het 12.uur amstelst.of 13.00 WTC?