pedalen
Moderator:Beheerders
-
Re:pedalen
das vrij normaal als je ermee grind? alle pedalebn verliezen zo hun pinnetejs, en vaak scheuren ze gewoon uit je pedaal...
Nee vind je het gek dan ::) ;D
ik heb da ook bij mn bmx ik heb dan bij mn rechter pedaal aan een kant de pinnetjes eruit gedraaid werkte good todat heel mn pedaal krom was ;D
Misschien goedkopere pedalen met vaste pinnetjes of punten nemen?big billy schreef:
heeft er ook iemand ervaring met norhtshore pedalen is dat een merk?de goedkope versie? want bij mij gaan namelijk de pinnetjes eruit als ik ermee grind![]()
Daar zijn die pedalen toch niet voor gemaakt?
Moet je die Brave machine pedalen kopen, die uitgevreesde punten zullen niet breken (misschien slijten) en er zeker niet uitvallen.
Maar daar betaal je ook grif voor.
Maar daar betaal je ook grif voor.
Heb de duurdere versie van de Northshore Extreme pedalen.
Tot nu toe drie pinnetjes verloren.
Blijft altijd gebeuren met Grinden.
Tot nu toe drie pinnetjes verloren.
Blijft altijd gebeuren met Grinden.
-
Pedalen zijn kut in het algemeen. Ik doe er nooit langer mee dan 6 mnd. Dan zijn de lagers kapot pinnetjes eruit en soms assen krom. Maakt ook niet uit welke trappers. Primo tenderizers, atomlab trailking, shimano new DX, dmr V8/12
Terrible_One schreef:
Pedalen zijn kut in het algemeen. Ik doe er nooit langer mee dan 6 mnd. Dan zijn de lagers kapot pinnetjes eruit en soms assen krom. Maakt ook niet uit welke trappers. Primo tenderizers, atomlab trailking, shimano new DX, dmr V8/12
hahahah zet dan pegs op je bike ;D
Terrible_One schreef:
Leer dan ook fietsen...