Re:Waarom voelt het zo vreemd........?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Xtuv

Bericht door Xtuv » ma mei 03, 2004 7:51 pm

spannend topic :-X

Snowgirl

Bericht door Snowgirl » ma mei 03, 2004 7:51 pm

Dat wil zeggen dat je je :-X moet houden

Cubeman

Bericht door Cubeman » ma mei 03, 2004 7:52 pm

Gaap!

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma mei 03, 2004 7:53 pm

Cubeman schreef:
Dus jij wil zeggen dat ik wedstrijden moet gaan rijden omdat ik een goede fiets heb???

nee, je snapt het niet. ;)
Je moet deze fiets inruilen voor een barrel met alivio erop en pas dan weer lekker gaan touren...... :-*

pffffffffffffff

dusssss©

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » ma mei 03, 2004 7:55 pm

het is niet omdat je aan wedstrijden doet dat je alles mag zeggen over iemand zijn passie
ik heb vroeger ook genoeg meegedaan aan wedstrijden nu is het alleen voor de fun nog dat ik rijd
ga je mij dan ook afbreken omdat ik nu eenammal met mooi en goed materiaal wil rijden en daar mijn eigen zuur verdient geld wil aan geven?
sorry maar dit moest er effe uit

Cubeman

Bericht door Cubeman » ma mei 03, 2004 7:56 pm

Great Manitou schreef: het is niet omdat je aan wedstrijden doet dat je alles mag zeggen over iemand zijn passie
ik heb vroeger ook genoeg meegedaan aan wedstrijden nu is het alleen voor de fun nog dat ik rijd
ga je mij dan ook afbreken omdat ik nu eenammal met mooi en goed materiaal wil rijden en daar mijn eigen zuur verdient geld wil aan geven?
sorry maar dit moest er effe uit
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Ik rij idd graag met mooi materiaal rond en geef daar idd een hoop geld aan uit.
Ik geloof niet dat het aan iemand is mij te vertellen wat ik met mijn materiaal moet doen.
Ik rij graag routes en heb daar plezier in en dat is toch het enige wat voor mij telt, plezier hebben in wat je doet!
nee, je snapt het niet. ;)
Je moet deze fiets inruilen voor een barrel met alivio erop en pas dan weer lekker gaan touren...... :-*

pffffffffffffff

dusssss©
Waar staat dat???

Als je met mijn bike niet mag toeren klopt er toch iets niet!

Dat ik smaak heb wil niet zegen dat ik niet mag toeren natuurlijk ;D

Exar

Bericht door Exar » ma mei 03, 2004 7:58 pm

Als je je fiets volhangt met allemaal dure shit waarvan toch echt wel duidelijk is dat het niet gaat om een redelijke prijs/kwaliteitsverhouding dan vraag ik me af waarom je dat doet... als je dan graag de "rapste trapper uit de buurt" wilt zijn op het lokale rondje, waar ben je dan mee bezig? Dan start je ook nog een topic over dat je een hardtail voor er bij wilt als trainingsfiets, maar dan denk ik: training waar voor? voor andere rondjes?

Pogo
Contacteer:

Bericht door Pogo » ma mei 03, 2004 7:59 pm

He stelletje fuckers, als je je fiets gewoon met goede materialen afmonteerd wil niet zeggen dat je een topper bent, ik hang me fiets ook vol met veel te goede spullen om het zo maar ff te brengen maar daar heb ik dan wel weer plezier van omdat het beter schakelt en remt om maar wat voorbeelden te noemen.
T kan ook gewoon zijn dat je materiaal geil bent, d"r zijn er ook die een dikke dure KONA down hiller hebben en er hier de stoep niet eens af durven te rijden maar die mensen zijn wel blij met hun spullen en daar gaat "t volgens mij ook om!
Pogo

k@tze

Bericht door k@tze » ma mei 03, 2004 8:04 pm

Waarom voelt het zo vreemd........?

Waarom kan niemand hier on-topic blijven en zwijgen, ook wanneer ze zich aangevallen voelen??

[
Zane! schreef:
checkered flag doesnt ring a bell?

zane

die vlag wordt langzaam zwart.

Cubeman

Bericht door Cubeman » ma mei 03, 2004 8:05 pm

Exar schreef:
Als je je fiets volhangt met allemaal dure shit waarvan toch echt wel duidelijk is dat het niet gaat om een redelijke prijs/kwaliteitsverhouding dan vraag ik me af waarom je dat doet... als je dan graag de "rapste trapper uit de buurt" wilt zijn op het lokale rondje, waar ben je dan mee bezig? Dan start je ook nog een topic over dat je een hardtail voor er bij wilt als trainingsfiets, maar dan denk ik: training waar voor? voor andere rondjes?

Misschien dat ik dat doe omdat ik gewoon een liefhebber ben van mooi materiaal???
En ja ik wil idd een trainings fiets erbij, nou en???
Niet om te trainen voor wedstijden maar gewoon om gemakkelijker en met nog meer plezier nog langere routes te rijden.
Bovendien beleef ik veel plezier aan fietsen en ben ik me er van bewust dat er betere bikes zijn om op te trainen op de weg bijvoorbeeld.
Want op de weg kan je perfect uithoudingsvermogen trainen, iets waar je in het terrein ook veel aan hebt.

Ik heb helemaal niks tegen wedstrijdrijders of zo, maar laat iedereen gewoon lekker doen wat hij wil!
Misschien wil ik volgend jaar wel een step, heeft iemand daar iets mee te maken???

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma mei 03, 2004 8:05 pm

Exar schreef:

Ik snap echt niet waar jij je druk om maakt, volgens mij is het allemaal een kwestie van kift.

Btw: ik TOUR op een Rocky Mountain Element 70 met XTR shifters, XTR derrailleurs, XTR naven, RacFace turbine crank, titanium zadelpen, carbon stuur, RF Deus stem, Quake CP-85 vork.
En binnenkort ga ik die upgraden met Hugi wielen en marta"s en nog een Ronin ook :-*

oh jah voor op het strand TOUREN heb ik een Santos SCC-02 met full XT.

Ik fiets gemiddeld 1 keer per maand ;)

dusssss©

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » ma mei 03, 2004 8:05 pm

Exar schreef:

tja ik denk het het mijne over
vind uw standpunt gewoon beneden alle peil en vrij kortzichtig
dus als ik eventjes uw standpunt doortrek dan 99% van de bmw eigenaars en porsche eigenaars hun auto ook wegdoen omdat ze dat potentieel niet benutten dat die auto heeft
vrij rare gedachtengang van u
beetje autistisch zelf muurtje rond zichzelf en wedstrijdrijders bouwen
enkel topmateriaal voor hun en geef de rest maar goedkope rommel

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma mei 03, 2004 8:09 pm

Cubeman schreef: Waarom voelt het zo vreemd als ik op www.mountainbike.nl zit???
Het voelt net alsof ik vreemd ga, of ik er niet thuis hoor.....
Het forum komt me ook een beetje suf over, een beetje voor ventjes van rond de 14 jaar.
om maar weer es on topic te gaan;

ik vind het niet echt vreemd daar hoor, is mij niet opgevallen die paar keer dat ik daar geweest ben.
Ik blijf alleen op DP, anders kost het nog meer tijd en energie ;)

Wel heb ik het gevoel dat er minder gepost word daar en het dus langer duurt voor je antwoord/reaktie krijgt.

dusssss©

Cubeman

Bericht door Cubeman » ma mei 03, 2004 8:14 pm

[on topic mode]

Het viel mij vooal op dat er veel minder doorloop in onderwerpen zit.
Als je iets post duurt het vaak meerdere dagen voor er ook maar enige reactie of opvolging komt.
Het lijkt of er minder bezoeker zijn die wat te melden hebben.

[on topic mode]

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma mei 03, 2004 8:17 pm

Cubeman schreef:
[on topic mode]
Als je iets post duurt het vaak meerdere dagen voor er ook maar enige reactie of opvolging komt.
[on topic mode]

in dit topic gaat het ook zooooooooo snel, da"s geen vergelijk ;D ;D

Maar idd dat klopt wel wat je zegt.

dusssss©

Exar

Bericht door Exar » ma mei 03, 2004 8:18 pm

On topic dan maar, mensen die mij willen mailen om het eens over carbon en sidneys te hebben weten mijn mailadres wel te vinden.

Ik vind het op mtb.nl de laatste tijd wel wat drukker dan hier, meer posts in verschillende onderwerpen, waar op DP één onderwerp (om deze maar meteen als voorbeeld te nemen) heel vaak bezocht wordt. Als we het nou combineren tot mountainbike-pages.net, dan hoef ik niet steeds te switchen.

roadkill

Bericht door roadkill » ma mei 03, 2004 8:20 pm

Cubeman schreef:
[on topic mode]

Het viel mij vooal op dat er veel minder doorloop in onderwerpen zit.
Het lijkt of er minder bezoeker zijn die wat te melden hebben.

[on topic mode]

Nou het is maar net wie en wat er gepost word daar....... ;D ;D maar de sfeer in dit topic is tekenend voor mtb.nl dat is voor mij de reden om daar eigenlijk niet meer te komen,al zitten er ook zat goede gasten..

Greetz Roadkill

Ninko

Bericht door Ninko » ma mei 03, 2004 8:26 pm

Tsjah, ik zit ook liever hier, zit eigenljik bijna nooit op mtb.nl. Er wordt zoiezo heeeeeeeeeel erg veel onzin geluld en er is daar bijna niemand die fatsoenlijk antwoord kan geven (er zitten natuurlijk wel een paar slimme tussen hoor... onder andere mensen van hier). En ik erger me bont en blauw aan sommige figuren daar... maargoed, dat terzijde vind ik het forum ook niet echt veel leuke informatie bevatten... Dus geef mij maar dp...

Ninko

Cubeman

Bericht door Cubeman » ma mei 03, 2004 8:32 pm

Even een voorbeeld van een ervaring:

De RS Duke SL vork die ik verkocht stond ook daar te koop.
Mijn vraagprijs was € 150,- en geen cent lager. (vork is ook voor die prijs weg gegaan)
Als je dan dagelijks persoonlijk berichten krijgt van ventjes die er wel € 25,- voor willen geven ben je het snel zat.
Het ergste was nog dat ze niet begrepen dat ik ze niet serieus nam!
Na enkele van dat soort ervaringen en nog wat meer was ik toch wel redelijk klaar met mtb.nl!

Spook-E

Bericht door Spook-E » ma mei 03, 2004 8:37 pm

Afbeelding

Exar

Bericht door Exar » ma mei 03, 2004 8:38 pm

Cubeman schreef:
Eben een voorbeeld van een ervaring:

De RS Duke SL vork die ik verkocht stond ook daar te koop.
Mijn vraagprijs was € 150,- en geen cent lager. (vork is ook voor die prijs weg gegaan)
Als je dan dagelijks persoonlijk berichten krijgt van ventjes die er wel € 25,- voor willen geven ben je het snel zat.

Maar goed, zulke dingen heb je hier net zo goed, dat weet iedereen. Laat dit dan geen mtb.nl vs. DP topic worden, dat hebben we volgens mij al gehad (5 keer ofzo).

Cubeman

Bericht door Cubeman » ma mei 03, 2004 8:59 pm

Dat is ook zeker niet de opzet van dit topic.
Meer om te kijken of ik de enige was die zich hier toch beter thuis voelde als op mtb.nl

jf

Bericht door jf » ma mei 03, 2004 9:47 pm

ach ik lees én de Volkskrant én het AD. De eerste voor de achtergronden, de tweede voor de sport, de strips en het snelle bladeren in de pauze.

Zoiets? Als je je er niet thuisvoelt, gewoon niet meer komen.

Gène

Bericht door Gène » di mei 04, 2004 6:13 pm

Ruige foto man ;D ;D
Zit die op je bagagedrager tijdens een mooie tocht. Mag ik hem eens lenen. Vette babe magnet.

maar ff wat anders: waar maken jullie je in godsnaam druk om ???
Modder gooien na elkaar over de kwaliteit van een andere site :?.

Get a life, egt waar: sow what als daar een paar weenies van 14 de boel liggen te verzieken. Hier worden ze toch de grond in genageld, toch??
En het boeit me trouwens een biet als iemand z"n fiets vol gooit met dure equipment en maar 1 keer in maand fietst. Als hij z"n foto maar laat zien zodat ik wat te kijken heb ;D.
mzzl
Gène

Caramba

Bericht door Caramba » di mei 04, 2004 6:25 pm

Gène schreef:
En het boeit me trouwens een biet als iemand z"n fiets vol gooit met dure equipment en maar 1 keer in maand fietst. Als hij z"n foto maar laat zien zodat ik wat te kijken heb ;D.
mzzl
Gène

Haha, helemaal met je eens Gène 8)

Plaats reactie