en euh, de 9de? In Nijmegen dus. Ik euh, moet nog even kijken. Dat is volgende week al he? Zucht, ik oefen veel te weinig om jullie stoere mannen bij te kunnen houden. Maar voor pannenkoeken ben ik natuurlijk altijd in!
En vertel me eens iets mee over de route en de verzamel plek ed, meneer van de organisatie, pimpy. Wellicht kan ik de otoomobile van paps scoren. En hoe laat gaan we? Of lees ik daar nu weer overheen? Weer zo vroeg?
Hier is 1 biker, maar deze biker heeft geen vervoer, komt bij ik momenteel beetje mank ben, waarschijnlijk een spier in mijn linkerheup verrekt. (wat het precies is weet ik niet, dat het pijn doet weet ik wel)
Nou jungs dat ziet er niet best uit, tot nu toe zijn er dus maar vier mensen die gaan (of krijg je die vork nog gefixed Jur?). Ik wil niet zeuren ofzo maar vier mensen is niet echt de moeite wel? Mij maakt het niet zoveel uit, maar kan me voorstellen als boss er niet voor komt, maar goed.
Een tijdstip: Let"s say 11:00 uur op de Scheidingsweg, Nijmegen. En voor mensen die mee willen: Wij komen van Duiven via Arnhem naar Nijmegen, dus iedereen min of meer op de route mag mee (2 man that is).
Sorry mannen, maar ik vrees ook dat het een chaos op de weg wordt ivm moederdag en terugkerende vakantiegangers naar het noorden.
Ik had toch wel verw8 dat de opkomst iets groter zou zijn, mede gezien het feit dat het moederdag is(lijkt mij toch het ideale excuus om d"r onderuit te komen..... ;D)