Re:Nieuw Nieuw Nieuw
Moderator:Beheerders
Hallo,
We hebben een nieuwe site ...
www.mtbikers.net
Alles over MTB, DH, 4X, en Marathon.
(Het laatste nieuws staat erop maar er moet nog wat bijop komen)
We geven ook een schitterende prijs weg.
Dus wees WELKOM
Groetjes IDTMP
We hebben een nieuwe site ...
www.mtbikers.net
Alles over MTB, DH, 4X, en Marathon.
(Het laatste nieuws staat erop maar er moet nog wat bijop komen)
We geven ook een schitterende prijs weg.
Dus wees WELKOM
Groetjes IDTMP
-
Heel erg "leuk" om je eigen gemaaakte foto"s ongevraagd op andere site tegen te komen.
Dus alweer een site die gemakkelijk wil scoren met andermans werk !!!!
Staat zelfs copyright op de foto"s
Dus graag z.s.m. alle van MTB-SPORT.NL "geleende" zaken verwijderen en dan eens hard gaan nadenken hoe je wel een site met eigen werk kan maken.
Dus graag z.s.m. alle van MTB-SPORT.NL "geleende" zaken verwijderen en dan eens hard gaan nadenken hoe je wel een site met eigen werk kan maken.
En een klein stukje spellen op de home page kan ook geen kwaad..
in Italië zeker duizende moeten evacueren in de
De copetitie-renners
Foto"s "lenen" zuigt ook..
in Italië zeker duizende moeten evacueren in de
De copetitie-renners
Foto"s "lenen" zuigt ook..
Technisch ook nog veel wankele dingen op je site, zoals onderdelen die niet aanwezig zijn of in "t frame van je navigatie openen.
Foto"s lenen is NOT DONE! Alsmede tekst quoten zonder bron-vermelding.
Ik denk dat er nog heel veel werk voor je ligt, want inmiddels zijn er nationaal en internationaal al zoveel goede en actuele sites, die hun zaakjes wel goed voor elkaar hebben...
Foto"s lenen is NOT DONE! Alsmede tekst quoten zonder bron-vermelding.
Ik denk dat er nog heel veel werk voor je ligt, want inmiddels zijn er nationaal en internationaal al zoveel goede en actuele sites, die hun zaakjes wel goed voor elkaar hebben...
eerste fox freeride vork????
wat was de vanilla dan?
wat was de vanilla dan?
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
En als je iets van een andere site wil lenen, eerst de maker/eigenaar van die site mailen, vragen en dan pas doen!!
Rinse
Rinse
Allemachtig wat staan er veel fouten op. Controleer je wel alles voordat je het plaatst. ::)
Voorstel van Jeroen;
Heb de site bekeken en vind hem ook niet je van het.
Veel jatwerk en weinig eigen initiatief.
Dit topic staat nu boven aan.
Zolang niemand meer gaat reageren over hoe slecht we hem vinden, vliegt ie langzaam naar beneden.
Vind het ook zonde van de tijd die ze er in steken.
Heb de site bekeken en vind hem ook niet je van het.
Veel jatwerk en weinig eigen initiatief.
Dit topic staat nu boven aan.
Zolang niemand meer gaat reageren over hoe slecht we hem vinden, vliegt ie langzaam naar beneden.
Vind het ook zonde van de tijd die ze er in steken.
-
Ondanks voorstel van Jeroen kon ik het niet laten om toch verder te kijken (was niet veel) maar het mooiste van alles is dat je foto"s kan bestellen.
Onder mijn eigen foto"s (jawel) een hyperlink met "Order prints of this image".
Moet niet gekker worden worden........................ Een dief betalen om een kopietjes te krijgen van hetgeen van jou gejat is!!!
Onder mijn eigen foto"s (jawel) een hyperlink met "Order prints of this image".
Moet niet gekker worden worden........................ Een dief betalen om een kopietjes te krijgen van hetgeen van jou gejat is!!!
Jammer hoor jongens, je moet toch wel iets beter werk leveren om te kunnen concurreren met dp en mountainbike.nl. Dit lijkt nergens op IMO.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Fred mtb-sport schreef:
Heel erg "leuk" om je eigen gemaaakte foto"s ongevraagd op andere site tegen te komen.
Je (c) mtb-sport.nl staat er onder fred, maar weg zijn ze nog niet..
En zijn jullie bij de k.v.k ingeschreven? Want order print of this image, das toch echt iets wat een bedrijf zou kunnen doen
Rinse
Jongens, dit is een typisch voorbeeld van duits naar nederlands vertaald... De zinsopbouw is gewoon duits.
Valt me een beetje tegen...
Valt me een beetje tegen...
Inderdaad, als je vanuit het duits vertaald verander dan ook ff de zinsopbouw en niet alleen de woorden. Of hebben jullie dit uitbesteed aan zo"n vertaal-engine op interslet?? Die doen namelijk alleen de woorden, en niet de zinsopbouw. Jammer!
-
Het begint nog leuk te worden met onze "vriend".
Aangezien geen email op zijn site stond heb ik maar even wat op dat forum gezet en lees de reactie:
http://www.mtbikers.net/forum/viewtopic.php?p=111
Aangezien geen email op zijn site stond heb ik maar even wat op dat forum gezet en lees de reactie:
http://www.mtbikers.net/forum/viewtopic.php?p=111
Ik ben wel blij dat er eindelijk eens een website is die de HELE mtb-sport gaat promoten en niet alleen een beetje die boswielrenners en publiek van jou Fred, want dat zijn er natuurlijk maar... wat 7 of 8? Dus eigenlijk Fred, mag je "m wel dankbaar zijn, je hebt er namelijk alleen maar profijt van.
Uitstekend ANB op die site trouwens, heb "m bij mijn favorieten staan.
Uitstekend ANB op die site trouwens, heb "m bij mijn favorieten staan.
Heel erg simpel, als er een foto wordt gebruikt door iemand, dan moet er toestemming zijn. Geen toestemming, geen plaatje.
Tijd voor een Internetpolitie...
Ik vind het nogal lullig wat zij doen, en van dit soort initiatieven zijn er ook al velen mislukt... Ik geef ze een maandje...
\\ nog een edit:
Bovenaan de plaatjes is het nu © www.canadiancyclist.com geworden... Dat rare tekentje ervoor betekent Copyright...
Tijd voor een Internetpolitie...
Ik vind het nogal lullig wat zij doen, en van dit soort initiatieven zijn er ook al velen mislukt... Ik geef ze een maandje...
\\ nog een edit:
Bovenaan de plaatjes is het nu © www.canadiancyclist.com geworden... Dat rare tekentje ervoor betekent Copyright...